• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Enduro vs katupyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karrma8
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, näitä olen katellu yhtenä vaihtoehtona mitä ostais. Eli iso GS 1200, tai Crosstourer X
Enkä tiedä yhtään päädynkö edes tälläiseen enduromalliseen seuraavassa hankinnassani mut harkinnut oon jo pitkään. Eli kai se on pakko koeajaa sitten vaikka noi molemmat. Mut iso kone pitää olla, kotarikin tietty olis..
Paljon vaihtoehtoja, Crosstourer ehkä hienoimman näköinen.

karrma8 sanoi:
Mut iso kone pitää olla, kotarikin tietty olis..

Jos suinkin tilaisuus tulee niin kannattanee kokeilla myös jotain noista isoista myös karkeilla renkailla pikitien ulkopuolella, ihan vaikka joku 950r SE voisi olla sopiva tuollaiseen kokeiluun... :p
Edustanee toista ääripäätä isoissa matka-enduroissa, vaikka tuohon hondaan nähden.

Pieni = 350/500 exc-f
Keski = 690 Enduro
Suuri = 1190 Adventure

Itse olen pitänyt 690:stä.. toki ei sovi mihinkään crossiradalle, mutta sielläkin on tullut testailtua :D

Seikkailu_R sanoi:
Jos suinkin tilaisuus tulee niin kannattanee kokeilla myös jotain noista isoista myös karkeilla renkailla pikitien ulkopuolella, ihan vaikka joku 950r SE voisi olla sopiva tuollaiseen kokeiluun... :p
Edustanee toista ääripäätä isoissa matka-enduroissa, vaikka tuohon hondaan nähden.

Kuin on kirjoitettu tähän maailmaan toisella voorumilla, Järkevä ihminen ostaisi SEn.

Se on se KTMän tuotannon sielu.

T nimim mies joka hukkasi 950 ADVeen, oliko pakko, nyyh

Back