• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eilinen Karpolla on asiaa -ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanhakäpy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oi sitä onnea ja iloa kun bermuda kelit alkaa. Jengi hikoilee nahkoissaan kaupungin kaduilla, ei ite kyllä kehtaa aina. On se niin vittumaista ja saatte tulla huutelee kun lipataan
lookaround_orig.gif
Kyllä moni juttu on vaan riskeistä huolimatta toteutettava ihan vaan siksi kun se on niin helkkarin mukavaa. Elämässä kun saattaa sattua yhtä ja toista ja en minä viitsi jättää hyviä juttuja kokematta sen takia että niissä on riskinsä. Riskejäkin voi hallita monissa kohtaa.
Mutkaisella rantatiellä +25 astetta ja riittävästi vauhtia, se vaan tuntuu niin hyvältä shortseissa. Ei hikoo ei tuskastuta.
sport05.gif

se xx kuski oli hauska, jalkaa maahan kun vähän menee lukkoon etunen. ei siinä nyt jalkaa tarvi maahan laittaa.
Jaajaa, kerran smotoa radalla ajaessani pelastin helvetin hyvät pannut lyömällä jalkaa maahan.

Enska / rossikokemuksista en jaksa edes tarinoida. Ajoasento lähtee puhtaasti jo siitä, että jalkaa tarjotaan maahan.

Tietty Evertsi oli kova mies ajaan tapeilta...

Nonni ...tulihan se sieltä sittenkin
tee torrent tai jotenkin muuten jakoon? ~30h jäljellä..
En oo oikein tähän ehtinyt panostaan ja kun luulin että olis ehkä pari kolme halukasta katsojaa... Näköjään muutama sata tai tuhat muutakin foorumilaista haluais katsoa tämän kun olen jo nyt servannut noita näemmä satamäärin ja nytkin on kymmeniä samanaikaisia lataajia.

Rutistin äsken vähän pienemmän xvid-version (<100M, 104684546 bytes), eli jos on enemmän downloadia jäljellä niin...

http://weedee.fi/~teekilpi/Karpo.avi

Ja tämä on kokonaisuudessaan perillä ko. saitilla arviolta klo 16:00, mun pitää taas liueta tästä, en ehdi vahtimaan perille menoa.

Kiitoksia kun viitsit pakata, nyt lähti itselläkin lataukseen, ennustelee jotain 7:ää tuntia
sad_orig.gif

Nonni ...tulihan se sieltä sittenkin
tee torrent tai jotenkin muuten jakoon? ~30h jäljellä..
En oo oikein tähän ehtinyt panostaan ja kun luulin että olis ehkä pari kolme halukasta katsojaa... Näköjään muutama sata tai tuhat muutakin foorumilaista haluais katsoa tämän kun olen jo nyt servannut noita näemmä satamäärin ja nytkin on kymmeniä samanaikaisia lataajia.

Rutistin äsken vähän pienemmän xvid-version (<100M, 104684546 bytes), eli jos on enemmän downloadia jäljellä niin...

http://weedee.fi/~teekilpi/Karpo.avi

Ja tämä on kokonaisuudessaan perillä ko. saitilla arviolta klo 16:00, mun pitää taas liueta tästä, en ehdi vahtimaan perille menoa.
Älä poista viel alkuperästä,  oon yli vuorokauden ladannut ja jäljellä vain 5 tuntia ja 100mekaa  
biggrin.gif

Imasen ja työnnän filun elisan palvelimelle, josta sen saa imastua rivakammin.

Minä oon kaatanu aikoinaan enskan 70km/h vauhdista, asusteena oli farkut ja nahkarotsi. Ei ollu kivaa ei, oli ahteri rupinen pitkän tovin. Alla oli soratie, miltähän asvaltti ois tuntunu? Hui
omg.gif
ei taho kokeilla. Jopa vanhan kansan nahkatakki suojas kohtuu hyvin, ei kuoriutunut nahka, vaikka mustelmia tuli. Farkut ei taas suojannu pätkääkään.

Upatkaas joku jolla toi 100 meganen pätkä vaikka video.google.comiin. Sinne hujahtaa noi isommatkin tiedostot.
Kurpo voi ruveta v*ttuilemaan tekijänoikeuksista?
nixweiss.gif
crazy.gif
Joku jolla on firman puolesta aikaa, voisi kysyä suoraan Karpon firmalta saisiko pätkän (kehuja!) hyvään tarkoitukseen koulutuskäyttöön tänne. Muutoin tämän osion saa kohta siirtää p-jauhantaan, tai gore sulaa päälle ilman lippaa...
062802moto_prv.gif

Sitten voitaisiin aloittaa taas pilkunnussinta siitä miten olisi pitänyt oikeesti tehdä tai kenen siellä olisi pitänyt olla mannekiineina...
tounge.gif

ek@ >tuonne< kirjoitti omia kokemuksiaan joku aika sitten. Kysykää siltä suliko goret
wink.gif

Ei kuvista päätellen...
Goret meni polvista puhki, mutta suojat ja kankaat suojien alta oli vielä ok. Mä luulen, että olen liukunut jotenkin koivet edellä ja osittain mopon päällä, koska takissa ei ole vaurioita muuta kuin vatsan kohdalla ja polvialueen kangas oli alaosastaan puhki. Kyllä nuo tekstiilitkin hienosti suojaa. Ostin uuden Rukan Armacor-jotain puvun. Onko tuo yhtä kestävää kuin nahka vai ihan samaa gorduraa eri muodossa? Oli vaan niin hyvän näköinen, että oli pakko saada.
crazy.gif

Jossain luki jotain jostain testistä, että on yhtä vahvaa kuin nahka.
lookaround_orig.gif

Mun puvun Rukka lunasti näyttelykäyttöön; oli viime vuonna Hesan ja Münchenin messuilla
Kappas vaan. Kattelin noita pukuja ja aika pienet vauriot loppujen lopuksi niissä oli verrattuna selitettyihin tapahtumiin.
Samaa ihmettelin itsekkin, poltettuani "henkisen tupakan" kaatumapaikalla. Luulin, et on aika risa mun puku, mut vauriot syntyi päällyskankaaseenkin vain kohtiin, jossa oli kankaan alla jotain, eli polvi- ja kyynärpääsuojien, - avain nipun,- ja kolikkokukkaron kohdalle. Mistään kohden ei kuitenkaan ollut läpipuhki, vaikka liu´untamatka oli juhlava.
Ainoa ongelmahan kaikissa puvuissa on se ettei ne suojaa iskuilta, munkin vaurio tuli tangonpään kolauksesta sääreen.
Miten lie Rukan uusi -iskusta kovettuva suoja, jokohan se suojaa kolauksiltakin. Tuskin se esim. kaiteen tolppaan törmäyksessä mitään mahtavaa suojaa antaa, mut kaikki kehitys on hyvään suuntaan!

Ja kyllä toi gorepuvun sulaminen taitaa olla kastia -urbaanilegendat-

Ja kyllä toi gorepuvun sulaminen taitaa olla kastia -urbaanilegendat-
Tai sitten on perua noista 40 egen "moottoripyörävarusteista". Lidlit sun muut myy mitä lie roskaa moottoripyörävarusteina, joiden kesto sitten saattaa olla vähän heikompaa. (ei kyllä onneksi omakohtaista kokemusta). Kun se menee niin että tuhannen euron pukua ei saa halpahallista 40 eurolla. Onhan noita huonoja nahkojakin ratkeillut saumoista yms.

Taitaapi olla vain houkuttelevan halpaa ottaa jotain normaalia ulkoiluasun kangasta, vetästä halvin tixtex-kalvo ja vaahtomuoviset polvisuojat kyytin, ja myydä sitä sitten prätkäasuna. Mutta niin, kukin ostaa mitä tykkää.

Voi voi minkälaista kommenttia taas tulee ajovermeistä
pftroest.gif
Näitä juttuja,kun lukee niin saa käsityksen,että olis varmaan parempi olla kokonaan ajamatta
tounge.gif
Jos joku ajelee goret päällä,niin johan tulee kommenttia,että puku sulaa nahkaan kiinni,jos kaatuu.Ei se nyt aina välttämättä sillä lailla mee,kuinka täällä on on muutama vuosi jo toitotettu.Tilanteita on kuitenkin olemassa muitakin,kuin asvaltilla 100 metrin luisu selällään.Mua toisinaan niin suunnattomasti vituttaa,kun jotkut vetävät aina tämän sulamismomentin esille.

Pitääpäs seuraavan kerran,kun kurvailee tuolla maakunnassa ja pysähtyy zufeelle huoltikselle ja näkee parkissa wingiä,fjr:ää ja LT pemaria mennä äijille sanomaan,että:Voi vittu kuule ukot! Teidän ajovermeet on ihan perseestä,tiedättekö kuinka teille käy,jos nuo päällä kompuroitte?
thumbs-up.gif

Itse käytän nahkapukua,jossa on suojaa selälle kyynärpäille,lonkille,polville,säärille yms..Mutta olen huomannut,että tärkein paikka on ilman suojaa,nimittäin kuskin meisseli.Pitää seuraavaksi muuten laittaa lätkäkassista kohot päälle,kun lähtee vääntämään,koska eihän sitä tiedä vaikka harakka tai fasaani saattaa törmätä munille.

Huh! Johan helpotti..Vielä,kun käy paskalla niin on ku uus mies
biggrin.gif

ajoin muuten eilen polkupyörällä, alamäessä ainaskin 30 oli vauhtia. eikä ollu nahat päällä, aattele jos olisin kaatunut!
On joskus tullu vedettyä polkusin pyörällä reippaassa vaudissa slibat pyörätiellä. Tätillä toppi ja sortsanget päällä. Eihän siinä muuta käynyt kun kädet, olemattomat rinnat ja polvet asvaltti-ihottumalla. Eikä muuten sattunu yhtään
tounge.gif

Back