Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palaisin samaan kymysykseen.Onkos sulla siinä bensahana, jos on niin voipi olla hanan alipainekalvo menny särki. Itselläni aikonaan -91.ssä cbr.ssä oli sellanen vika.
todella hyvä pointti. Olen opiskelija rahaa EI OLE eikä tule, mutta pyörä oli ihan pakko saada joten se ostettiin. Tällä hetkellä jokainen säästetty euro menee tankkiin koska kilometrejä tulee aika reilusti (3vko=3000km)anteeksi et ehkä tylysti vastaan mut toisilla vaan ei ole varaa maksaa kalliita korjauksia se et itse etsii vikaa kauan ei maksa rahaa......halu on harrastaa mut toisilla se on vaan niin et sitä "ylimääräist" ei oikeesti ole![]()
ja itse kuulun siihen joukkoon jolla ei ole![]()
No niin nyt mopo toimii jälleen, vika ei ollut suuren suuri, maadotuskisko oli hapettunut jälleen kerran pahoin ja käynnistyksenesto piiriin meni vajaa virta. Että näin tällä kertaa.Näin on, käynnistyksenesto härpäke on tullut tiensä päähän, täytyy soitella maahan tuojalle että kuinkas paljon taas köyhtyy.olis hyvä jos ilmoittelisit asiasta jos sulle selviää vain syy!!Taitaa olla ilmat Hontaa vastaan, mulla XX teki torstaina saman, täytyy mennä tänään tutkimaan, sammu Turunmotarin päähän, aamulla töihin mennessä vapaalla ollessaan, muttei enään sen jälkeen käynnistynyt joten tuupppasin Munkkivuoren ostarille seisomaan päiväksi, töistä tullessa kävin kokeileen heiluttelin virtalukonalta johtoja, kerran sain jopa bensapumpun ääntelemään ja mopon käyntiin mutta en sit toista kertaa joten mopo pakulla talliin seisomaan. Mulla on joko johdoissa tai käynnistyksenestossa häikkää kun sai tosiaan kerran käynnistykseneston merkkivalonkin syttymään ja käynnistymään.
Omalla ilmeni käynnistysropleema, mutta vain lämpimänä. Elikkäs kylmänä lähti vittuilematta käynthin.Noniin taas ollaan ehkä viisaampia! Eilen kävin ostamassa itselleni kunnon akun, koska 3 viikkoa vanha bitelman akku oli mennyt rikki. No se ei vielä minua pelastanut, vaan tänä aamuna kokeilin startata...ei käynnisty...kokeilin tulpalla antaako kipinää..antoi...kokeilin uudestaan käymään..ei käynnisty...suihkutin ilmanottoon käynnistyssprayta..voilaa käynnistyi! Elikkäs jos tämä testi pitää paikkaa niin vika on siinä ettei saa bensaa! Ideoita mitäs nyt kannattais alkaa tutkimaan/ostamaan?