Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tutustuppa niihin, ties vaikka päätyisit sellaiseen!En tunne Ducatia muuten, mutta ääni on upea.![]()
Toivottavasti Taku ei lue tätä!![]()
No ei se mitään miljonäärin budjettia vaadi, ainakin jos tyydyt noihin edullisemman pään malleihin ja/tai käytettyihin. Kutakuinkin samanlainen äänimaailma niissäkin on. Kattele vaikka motopalstan vaihdokkeja, ei ne kaikki ny niin hirveän hintasia oo.sanoi:oispa joskus ois varaa kunnon Ducatiin..
Kun olin Motoparkissa, siellä takakaarteen vallihaudan huipulla, mun Aprilia (aito Suomeen tuonnin eka vuosikerran kokopunainen, vähän alakatteessa harmaata), seisoi siinä parkissa.No ei se mitään miljonäärin budjettia vaadi, ainakin jos tyydyt noihin edullisemman pään malleihin ja/tai käytettyihin. Kutakuinkin samanlainen äänimaailma niissäkin on. Kattele vaikka motopalstan vaihdokkeja, ei ne kaikki ny niin hirveän hintasia oo.sanoi:oispa joskus ois varaa kunnon Ducatiin..
moi ! kun laittaa tonnin vuodessa venttiilikoneistohuoltooon, alle 20 000 ajetussa pyörässä,Kun olin Motoparkissa, siellä takakaarteen vallihaudan huipulla, mun Aprilia (aito Suomeen tuonnin eka vuosikerran kokopunainen, vähän alakatteessa harmaata), seisoi siinä parkissa.No ei se mitään miljonäärin budjettia vaadi, ainakin jos tyydyt noihin edullisemman pään malleihin ja/tai käytettyihin. Kutakuinkin samanlainen äänimaailma niissäkin on. Kattele vaikka motopalstan vaihdokkeja, ei ne kaikki ny niin hirveän hintasia oo.sanoi:oispa joskus ois varaa kunnon Ducatiin..
Yx kaunis tyttö tuli sanomaan mulle: Älä tosta luovu. Jos luovut, petät pyöräsi.
Tää on jäänyt mun mieleen ikuisiksi ajoiksi.
V2 on pyörä, jota ei pitäis edes ostaa, jos jonain päivänä siitä haluu luopua.
Ne äänet jää kaikumaan aivojen syvyyksiin. Alaväännön tunne jää mieleen ikuisiksi ajoiksi.
Aprilia ei oo Ducatin kopio, mutta jos jonain päivänä saan Ducatin alleni, tunnen todella jotain, jonka muistoissani muistan.
![]()
![]()
![]()
niin muistaa kyllä millä pyörällä ajaa. äänistä ei ole kuin muisto, koska pyörä on aina korjaamossa. käynnistämiseen tarvitsee aina apuakun, jos laiteon seissyt muutaman päivän ajamatta.koneella ei pääse 4000 km ilman remonttia. 996 on siis malli. monsterissa on sama kone. venttiilinostin huolto maksaa 500 -700 euroa, ja se on tehtävä 10 000 km välein. jos et tee , laiteesi takuut raukeaa välittömästi. osta suzuki ! Tästäkin avautumisesta olisi kiva tietää vähän taustoja. Me kaikki tedämme, että Tukatin venahuollot maksavat, etenkin noissa neliventtiilisissä malleissa. Tai ainakin olisi syytä tietää, jos ducatia on hankkimassa.moi ! kun laittaa tonnin vuodessa venttiilikoneistohuoltooon, alle 20 000 ajetussa pyörässä,niin muistaa kyllä millä pyörällä ajaa. äänistä ei ole kuin muisto, koska pyörä on aina korjaamossa. käynnistämiseen tarvitsee aina apuakun, jos laiteon seissyt muutaman päivän ajamatta.koneella ei pääse 4000 km ilman remonttia. 996 on siis malli. monsterissa on sama kone. venttiilinostin huolto maksaa 500 -700 euroa, ja se on tehtävä 10 000 km välein. jos et tee , laiteesi takuut raukeaa välittömästi. osta suzuki !
![]()