• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ei enään turhaa odottelua valoissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja honzi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No onpas taas fiksua. Mopoilijoiden pitäisi omilla rahoillaan ostaa vempele, että saataisiin PUUTTEELLISET/VIALLISET valo-ohjaukset toimimaan oikein...eihei, ei vetele! Jos ei mun veroeuroilla kustantamat liikennevalot vaihdu, niin sitten ajetaan päin punaista...järjen rajoissa toki, niin setä sininenkin ymmärtää.
buttrock.gif

Tää on sitten "hauskaa" seurata näitä juttuja täällä. Välillä joku aloittaa mielestäni ihan asiallisen aiheen tai kysyy apua ongelmaansa ja suurin osa vastaajista vaan antaa paskan ja mutujen lentää. Se joskus vähän tympäsee. Mutta tää nyt on vaan mun mielipiteeni eikä kukaan pakota täällä nuojumaan.

Tässä nyt ehkä on suht sopivassa suhteessa asiaa ja vitsin vääntöä. Kopterijengi, kaivonkansi, ristikkoavain ja teinikorollan peräkoukut. Hyviä heittoja. Siis oikeesti. Suomi on hieno kieli.

Ja sit tuo itse ongelma. On siihen tullut törmättyä itsekkin.
Päin punaisia en millään viitsisi mennä, mutta olen senkin tehnyt kun muutamaan kertaan kaikki muut ovat editseni menneet ja omat valoni vaan loimottavat punasta. Rautaa nyt ei ole mitään järkeä pyörään lisätä ainakaan tämän tähden. Toki se laskee painopistettä. Tuo härvelitesti oli hyvä tieto muille, mutta tylsää perhoselle kun maksaa paskasta. Tietty voihan se jossain toimia jossain olosuhteissa. Fysikaalisesti toimintaperiaate on järkeenkäypä. Siinä missä induktiosilmukka tunnistaa auton teräsrakenteet sen pitäisi teoriassa tunnistaa paljon pienemmän härvelin aikaansaaman magneettikentän.
Mutta tuo linkki sinne tiesivuille oli hyvä. Mulla on nyt ainakin yksi risteys mistä voisi ilmoittaa.

Back