• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ei autoileva pukki vaan mopoileva pappi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kyykkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viikon loppuna olin kastejuhlassa kummin ominaisuudessa. Paikalle päräytti mopoileva pappi.
062802moto_prv.gif

En nähnyt tämän paikalle tuloa, mutta lähdön kyllä katsoin.
On muuten sykähdyttävä näky kun tämä papin puvussa, liperit kaulassa karautti isohkolla matkapyörällä seuraaviin kastajaihin.
biggrin.gif

Kyseinen pappi on ainakin katu-uskottava seurakuntansa paimen...
smile_org.gif

...ja ripari-nuoretkin saattavat kuunnella häntä tavallista tarkemmin.
062802moto_prv.gif

Minäkin olen yhteen motoristipappiin törmännyt aikanaan. Hää toimii nykyään (KVG) kai Viialan kirkkoherrana

Viikon loppuna olin kastejuhlassa kummin ominaisuudessa. Paikalle päräytti mopoileva pappi.
062802moto_prv.gif

En nähnyt tämän paikalle tuloa, mutta lähdön kyllä katsoin.
On muuten sykähdyttävä näky kun tämä papin puvussa, liperit kaulassa karautti isohkolla matkapyörällä seuraaviin kastajaihin.
biggrin.gif
Minut kutsuttiin 9-vuotta sitten siskon tyttären ristiäisiin ja paikalle karautti pappi pappatunturilla. Avopotta ja pitkä takapuoleen asti ulottuva takatukka. Siinä oli tyyliä. Kyseessä miespuolinen pappi.

Täytyy myöntää, että muistan kyseisen henkilön aina, kun katson erästä suomalaista maalaiskomedia sarjaa.
biggrin.gif

Oliko Ylikiimingissä? Mulla on muistikuva että sikäläinen sielunpaimen on motoristihenkinen.

Meilläkin kävi mopoileva pappi kastajaisissa muutama viikko takaperin täällä eteläsuomessa. Katsoin, että kukas sukulainen/tuttu tulee mopolla pihaan mutta pappi prklehän se oli. Kesähelteillä oikeaoppisesti täys varustus päällä.

Mitenkähän kirkolliskokous suhtautuu moiseen perkeleelliseen toimintaan.. Se nyt enää puuttuisi että rokkia kuunneltaisiin.

Back