Niin, tämän ketjun aloittaja kaipaili omaa osiota, mutta minun mielestäni sille ei ole mitään tarvetta.
joo, tajusin kyllä mutta lainasin hieman hölmösti tuon. Lainasin sun tekstiä ja ihmettelin ketjun aloittajan pointtia
Käsitän kyllä huolen siitä että vaiva uuden osion avaamisesta voi olla täysin turha jos homma ei ota tuulta alleen. Tuntuu vaan että lähes päivittäin tuonne yleiseen keskusteluun ilmestyy uusi "varastettu" tai "vahingoitettu" ketju.
Ajattelin hommaa vähän siltä kannalta että jos kaikki nämä topicit olisi yhden osion alla niin etuja olisi ainakin:
-Hahmottaa MISTÄ pyöriä katoaa
-Hahmottaa MILLAISIA pyöriä katoaa
-Onko esim. omalla asuinalueella paljonkin pyöriä kadonnut/rikottu
Ei mun mielestä tälläisen osion avaamisen tarkoitus ole viljellä mitään kansalais-sheriffi-meininkiä jolloin jokainen orgilainen kyttää vainoharhaisesti joka ikistä vastaantulevaa pyörää kuin juuri se olisi varastettu... Mutta tieto esim. oman asuinalueen poikkeuksellisen suuresta pyörävarkausmäärästä saattaa rohkaista monet panostamaan enemmän sen kulkupelin suojaamiseen, jolloin ongelmaan on otettu ensimmäiset ennaltaehkäisevät toimenpiteet.
Lisäksi mä uskon että noi ilmoitukset saa paljon enemmän huomiota jos ne on keskitetty kaikki yhteen paikkaan, kun taas tällähetkellä ne yksinkertaisesti katoaa sen valtavan topici-määrän sekaan mitä yleisestä keskustelusta löytyy...
Mutta toisaalta modella on aivan varmasti paljon realistisempi käsitys siitä, mikä tällä palstalla toimii ja mikä ei, kuin mulla joten asian voi varmaan tältä erää haudata ja katsoa tilannetta joskus tulevaisuudessa uudestaan. Ehkä jos kesän saldo on +100 varastettua pyörää niin osiolle syntyy jo tarkoitus...