• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eestin kierros 3 yötä.

Lähtöpäivä on koittanut. 2 Deauvilleä ja yömaha YZ-1. Olikohan se ms salmonella, kun lähtee Katajanokalta 21.30. Ja sateen sattuessa ajetaan sateessa, näköjään.

Kiitos kaikille vastaajille neuvoista ja ohjeista. Noudatamme tarpeen mukaan. :jippikaijee::cruising:

http://www.alexmaja.eu on hyvä mesta. Prätkän sai lukittuun sisäpihaan parkkiin ja vielä ketjulla kiinni seinään. Itse panin heille suoraan mailia niin siellä oltiin porttia jo avaamassa ku perille päästiin. Itse satuimme paikalle vielä sellaseen aikaan viimevuonna että hotelli järjesti grillijuhlat sisäpihalla joten hyvää ruokaa oli saatavilla ja prätkäkin pääsi oikein näyttelypaikalle. :thumbup: Aamulla huitastiin tukeva aamiainen naamariin, kuitattiin itsemme visalla ulos ja jatkettiin matkaa

No niin. Nyt on Eestin reissu tehty. Tallinna-Tartto- Viljandi-Pärnu-Saarenmaa/kuressaari ja takaisin Tallinnaan.
Nyt ymmärrän mitä tuo heitto Alexsandriasta tarkoittaa. Kyllä se noinkin oli. Olimme siellä 2 yötä, meillä ei ollut mitään ongelmia. Niilläkin kellä oli, ne oli itse aiheutettuja suun kautta.

Matkaa kertyi pihasta pihaan koko matkalta 1398,7 km. :orgmp:

Back