Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yammulla 4Ihan turha taivastella. Kyllä niistä japsienkin isoista huolloista saa maksaa hunajaa. Yli 500e osineen ei ole mitenkään tavatonta ja toisaalta Ducatin huoltoväli on pidempi: 10tkm vs japsien yleinen 6tkm => 30tkm kohdalla Ducatilla on ollut 4 huoltoa, japseilla 6.
En osaa tietenkään Lempäälän hintoja kertoa, mutta mulla on nyt kolmas Guzzi menossa (Norge 1200) ja Ducatin S4R myös ajossa kesästä alkaen. Niinpä tässä vähän vertailupohjaa huoltohinnoista täällä Ranskassa:Ducatin hinnat tiedän,evätkä ne ole halpoja. Vertailun vuoksi myös joku Guzzilla ajava voisi kertoa mitä huolto maksaa esim. Lempäälässä JP;llä.
Näin olen ymmärtänyt että Guzzi on halvimmasta päästä,johtuen ilmeisesti rakenteesta.Vanhemmat Bemarit ilmeisesti samasta syystä,uusista en tiedä.Ne huollot jotka olen teettänyt RM Heinolla Tampereella on tehty myös hyvin, siinä suhteessa ei ole mitään valittamisen aihetta.Tosin pyörä ei ole aina ollut valmis sovittuun aikaan mutta niistä on selvitty..[En osaa tietenkään Lempäälän hintoja kertoa, mutta mulla on nyt kolmas Guzzi menossa (Norge 1200) ja Ducatin S4R myös ajossa kesästä alkaen. Niinpä tässä vähän vertailupohjaa huoltohinnoista täällä Ranskassa:
- jos en aivan väärin muista, niin koskaan ei mikään Guzzin huolto ole maksanut yli 300 euroa. Muistelisin, että Norgen 10000 km huolto maksoi noin 260 euroa, tarvikkeineen ja kalliine öljyineen. Halvin Guzzin huolto lienee maksanut 150 euroa pari vuotta sitten.
Heh... työtuntia tai kuukautta kohden tienaan tällä hetkellä euroina saman, mitä 10v. sitten markkoina.Mä halusinkin kuulla mitä muiden huollot maksaa ns. merkkihuolloissa. Perse kyllä kestää tehdä sen kerran kaudessa mutta jos ei vertaa markkoihin,vertaa vaikka palkkaasi. Onko se noussut samassa suhteessa?
No tuota kun katsoo ee-speedin kannalta, niin tosi ikävä tilanne heille. Persnettoa lienee tullut jonkin verran. Sikäli ehkä tuntuisi synninpäästö ee-speedille olevan paikallaan...Saattaa tuo Eskon kyllästyminen Ducatiin liittyä ainakin osittain italialaisen välittäjän ohariin mun Monsterin takuujutussa.
Siitähän hajosi ecu juhannuksen alla ja loppujen lopuksi ilmeni, ettei kyseisen yksilön tehdastakuuta ollut koskaan aktivoitu. Tehdas ja välittäjä luistivat vastuusta ja loppujen lopuksi EE-Speed hankki omalla kustannuksellaan Lahdesta Ultimap U5.9 ecun.
Esko sanoi markkinointiviestissään: Välillä kestää, välillä ei, mutta aina toimii, eikä jauheta paskaa.
Eeeerittäin asiapitoista kommentointia. Olet niin sanotusti asian ytimessä. Pidä toi. Ugh!Kuitenkin olen edelleen tyytyväinen ostokseeni. 2004 DS100S on minun makuuni parhaiten sopiva Monster. Tyyli alaputkineen sama kuin 10 vuotta aikaisemmin, tehokkain moottori ilman vesiletkuja ja syyläriä sekä nuo pienet katteet edessä ja penkin takaosassa.
Sama olisi voinut käydä itsellenikin, jos en olisi aikanaan ollut valppaana asian kanssa. Onneksi olin.Saattaa tuo Eskon kyllästyminen Ducatiin liittyä ainakin osittain italialaisen välittäjän ohariin mun Monsterin takuujutussa.
Siitähän hajosi ecu juhannuksen alla ja loppujen lopuksi ilmeni, ettei kyseisen yksilön tehdastakuuta ollut koskaan aktivoitu. Tehdas ja välittäjä luistivat vastuusta ja loppujen lopuksi EE-Speed hankki omalla kustannuksellaan Lahdesta Ultimap U5.9 ecun.
Bullshit. Hondassani on eka huolto, joka vaatii huoltamokäyntiä 24tkm. Eikä taatusti muuten maksa 500Euroa.30tkm kohdalla Ducatilla on ollut 4 huoltoa, japseilla 6. Kilometriä kohden ei huoltohinnoissa ole hirveitä eroja.
2-venttiilisen tonnisen mörön 20tkm huolto on 680e paikkeilla osineen.
Tarkoitatko että huoltokirjanmukaisia huoltoja ei ole ennen 24tkm vai että silloin on ns isompi huolto edessä?Bullshit. Hondassani on eka huolto, joka vaatii huoltamokäyntiä 24tkm. Eikä taatusti muuten maksa 500Euroa.
Puhuin tietysti yleisellä tasolla, onhan japseissakin poikkeuksia. Mutta 6tkm huoltoväli on yleisin. Missä Hondassa huoltoväli on muka 24tkm?Bullshit. Hondassani on eka huolto, joka vaatii huoltamokäyntiä 24tkm. Eikä taatusti muuten maksa 500Euroa.30tkm kohdalla Ducatilla on ollut 4 huoltoa, japseilla 6. Kilometriä kohden ei huoltohinnoissa ole hirveitä eroja.
2-venttiilisen tonnisen mörön 20tkm huolto on 680e paikkeilla osineen.
Ainuttakaan huoltoa ei saa Hondussa maksamaan lähes tonnia. Tonnilla saa kalleimman huollon + uuden etu ja takarenkaan + ketjut + rattaat yms roinaa mukaan.
Turha sinun on väittää etteikö Ducati ole tunnettu suht´arvokkaista huolloistaan.
Yli 10% yhden huollon kulu laitteen reaali- arvosta on aivan valtavan suuri. (kestää perseesi hankkia siihen rahaa tai ei).
50.000Euron autossa normihuollon hinta olisi siis yli 5000 Euroa. Ei kiitos.
Markulla näköjään suhteellisen asialliset pelit alla. Kumpi miellyttää enemmän?
Juuri näin. 24tkm on se isohuolto.Tarkoitatko että huoltokirjanmukaisia huoltoja ei ole ennen 24tkm vai että silloin on ns isompi huolto edessä?Bullshit. Hondassani on eka huolto, joka vaatii huoltamokäyntiä 24tkm. Eikä taatusti muuten maksa 500Euroa.
Kaksi isoa huoltoa siis sen yli 10% pyörän reaaliarvosta.(olettaen että isohuolto noin 900/laaki)Kenellä se huolto on 10% pyörän hinnasta ollut?
Ei ne pyörät enää ee-speedin vuoksi kalliita ole.Toisaalta jos kiristää, niin eiköhän se Ducatin hankitahintakin jo karkoita ensimmäiset katsomaan jotain toista merkkiä.