• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

EE-Speedille täysi kymppi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PrivateeR

MotOrg ry jäsen
Ei ne pyöräkaupat paljoo sujuvammin voi enää sujua...

20.7 kävin tilaamassa pyörän. Luvattiin 2 viikkoa toimitusajaksi.
3.8 eli tasan kahden viikon päästä pyörä valmis. Hain pyörän perjantaina pois... Tonnin huolto varattiin saman tien seuraavalle maanantaille.

Tänään kävin sen tonnin huollon tekemässä ja siinä samassa Ivania ja Vipereita alle ja vähä elektroniikan viilausta ja voilá.

Kaiken kaikkiaan palvelu oli ripeää. Tilausvaiheessa paperisotkut hoidettiin alta pois pirun nopeasti. Noutovaiheessa tuli amatöörille kysymyksiin selventävät vastaukset ja vähättelemättömällä asenteella. Lisäksi huollossa ja lisäosien asennuksen yhteydessä tuli myöski kiitettävän paljon infoa siitä mitä tehään ja miks jne...

Ei voi muuta sanoa ku että harva kerta nautin noin paljon jonkin tavaran ostamisesta... Saa kyllä minulta täydet suositukset tämä pulju!!!

Keep up the good work Esko!

Mitä olen ee-speedin hintoja katsellut, niin aina tulee kuume vaihtaa pyörää
biggrin.gif
Varsinkin tänä keväänä ylivuotiset tonniset kiinnostivat minua kovasti. Ehkäpä ensi keväänä
wink.gif

Pitäisi vaan saada eka myytyä oma kohtuu hintaan pois.

Vikaa tuli! Suizan takapyörrän akselin mutteri ryyty kii eli kierre meni ketjua kiristäes kolme kierrosta auki sit enää yks kii! Soitto Eskolle . Tua tänne aamulla ni ajokausi jatkuu. Jatku kans. KIITOS!
033102beer_1_prv.gif
Tartti ottaa kaljat.

Itseäni kiinnostaa suuresti tämä ee-speed, mutta miksi siitä ei löydy juttua tämän enempää? Hinnat ainakin on todella kilpailukykyisiä. Onko liian hyvää ollakseen totta?
Jos BW myisi noilla hinnoilla olisi täällä varmaan kolme omaa palstaa pelkästään BW-liikkeille.

Itseäni kiinnostaa suuresti tämä ee-speed, mutta miksi siitä ei löydy juttua tämän enempää? Hinnat ainakin on todella kilpailukykyisiä.
Sinä et vain ole seurannut keskustelua?
wink.gif
... sitten on mahdollista että suomalaiseen tapaan suuri osa kirjoitetusta palvelusta on sitä negatiivista - positiivisista kokemuksista moni ei jaksa kiittää.

EE-speed on kai vieläkin periaatteessa yhden miehen firma (tai no kai siellä Eskon kanssa joku huoltomies on), joka kokoonsä nähden myy aika huikean määrän itsetuotuja fillareita vuosittain.

Laita hakusanaksi *speed* noiden tähtien kera, osasto toi Risuja ja ruusuja mopokaupoista. Taitaa ikonboardin haku vähän ahistua tosta "miinus-merkistä".

noniin
tounge.gif

täytyis varmaa lukea enemmän, ni ei tarvis kysellä niin paljoa.
baaa.gif

Puollustaudun kuitenkin selittämällä että tulin just parituntii sit laivalta. ja pitäis olla jo nukkumassa.
ghostface.gif

Mikäs ee-speedissä mättää?saksan tuonti?
Huolto- ja korjausajoista on aiemmin ollut juttua, samoin tuonnin viivästymisestä jne - nämä toki olleet yksittäisiä tapauksia mutta itselle jääneet mieliin vuosien varrella.

Henkkoht kokemusta ei ole, seurannut vaan foorumilla noita. Enemmän kuitenkin näkynyt mielestäni sitä positiivista palautetta, joten eiköhän homma toimi.

Juu, suomalainen tapahan on että jos vähänkään ongelmaa on niin silloin heti laitetaan palautetta joka paikkaan ja tyytyväinen asiakas harvemmin asiasta huutelee.

Kyllä itse ainakin olen enemmän nähnyt positiivista palautetta kuin negatiivista. Tosin aina on tapauksia jotka menee perseelleen haluaa tai ei...

Juu, suomalainen tapahan on että jos vähänkään ongelmaa on niin silloin heti laitetaan palautetta joka paikkaan ja tyytyväinen asiakas harvemmin asiasta huutelee.

Kyllä itse ainakin olen enemmän nähnyt positiivista palautetta kuin negatiivista. Tosin aina on tapauksia jotka menee perseelleen haluaa tai ei...
Niin tutkittuahan se on. Hyvästä palvelusta kerrotaan alle viidelle ihmiselle, huonosta jopa parille kymmenelle. Niin ja netti sekä foorumit antaa näille hyvät lisäkertoimet. Eli kannattaa nykypäivänä panostaa myös laatuun. Ongelmiahan aina silloin tällöin tulee, mutta ne ongelmatilanteetkin voi yrittää hoitaa hyvin.

Mikäs ee-speedissä mättää?saksan tuonti?
? ei mull oo ainakaa mitää ongelmii ollu...pyörä tuli sillon ku piti ja halvemmalla ku muilla...
Ei minullakaan mitään ongelmia ole ollut mopon saannin kanssa EE:stä. Laukku vei aikaa, mutta se ei ollut EE:n syy! Jos aikoo ostaa käteisellä ilman vaihtomopoa, niin voin suositella EE:tä! Minä olen sieltä 2 mopoa ostanut ja ihan tyytyväinen olen. Nyt kun ostin kolmannen mopotuksen ja pistin vanhan väliä, niin ostin Moto-Raumalta. Tyytyväinen olen tähänkin kauppaan.

Back