Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs päin näin "suoraselkäisiä" kauppiata lymyää?Valtuutettu Honda-kauppias ei pystynyt hankkimaan minulle haluamaani pyörää, kehoitti ottamaan yhteyttä "harmaatuojiin".
No ilman kehoitustakin olisin EE-SPEED:in puoleen kääntynyt.
Nopeesti sain sen minkä halusin ja tyytyväinen olen.
Sama homma muinoin mutta mistäs sen tietää kuinka homma luistaiskaan jos kauppoihin asti olis pästySama täällä,tuskin tuolta pyörää ostaisin,muutamankerran ollu läheltäpiti tilanne mut aina tullu jokin este kaupoille.
ITse ostin näemättä.. Auts.Seuraillut jonkun aikaa kun nuoriso opettelee kaupankäyntiä.Samat mokat vuodesta toiseen.Saatte ilmaisen niksipirkan vinkin vanhalta myynnin ammattilaiselta. Tätä noudattamalla ei tällaisia kirjoitusketjuja tule.
Tässä näin: MAKSAKAA VASTA KUN NÄETTE JA TARKASTATTE OSTAMANNE TAVARAN. Ei etumaksuja.
No eiköhän ee-speed ole yhtä mp-välitys firma kuin muutkin mopokaupat, ee-speedin kohdalla ei ole kyseessä kuitenkaan mikään takapihan autotalliviritys vaan tosissaan toimiva yritys jonka toimintatapa miellyttää joitakin asiakkaita ja vihastuttaa joitakin muita. Onneksi tässä maassa on edelleen valinnanvapaus.itse en ostaisi kyseiseltä MP-välitys firmalta mitään luetun palautteen perusteella![]()
en haluaisi olla "se" jolle, huono kohtelu sekä sanan pitämättä jättäminen kohdistuisijonka jälkeen ei edes kauppoja pureta vaan pidetään toisen kovalla vaivalla ansaitut pelimerkit omassa taskussa ja nauretaan asiakkaalle päin naamaa![]()
![]()
edit: kovasti tuntuu olevan palkattua puolustelevaa porukkaa tällä keskustelu palstalla.. OK, jonkun osalta kaupat ovat sujuneet hyvin sekä takuu asiat.. mutta.. (aina MUTTA sana ilmaantuu jossain vaiheessa) entä ne lukemattomat tapaukset jotka ovat saaneet osakseen huonoa jopa erittäin törkeää asiakaspalvelua EE-Speed :iltä ? kyseiset kirjottelijat eivät varmasti omasta pussista noita VIRHEITÄ/takuuasiaota hoida kuten ei myöskään EE-speed niinkuin pitäisi..
harmittavaa makuuttaa mopoaan koko kesän tallissa tai odottaa maksettua mopoa useampi kuukausi maksettuaan sen ja EE-speed :N luvattua sen "kahden viikon kuluessa"![]()
No jos kyse on siitä että liike ryssii luovutushuollon ja sen takia asiakas odottaa pyöräänsä 3kk eikä saa esim. korvaavaa pyörää siksi aikaa lainaan, niin kyse on kyllä sen verran "persoonallisesta palvelusta" että en itse tunne houkutusta sellaiseen tutustua.ee-speedin kanssa en ole itse koskaan asioinut, ei ole ollut tarvetta. Koskaan en ole Eskoa edes tavannut tai keskustellut hänen kanssaan mutta hänen toimintatapansa saa ilmeisesti joidenkin veren kiehumaan totaalisesti, joidenkin toisten kohdalla taas toimintatapa saa suuret kiitokset ja syyn asioida seuraavallakin kerralla. Tiedä sitten mistä se johtuu, personaallisesta tavasta hoitaa kaupankäyntiä vai mistä ?
no totta v---ssa parin kuukauden odottelu liikkeen mokasta tai muusta johtuen on perseestä, ja jos liike ei osaa sitä hoitaa niin valitukset tulee aiheesta.No jos kyse on siitä että liike ryssii luovutushuollon ja sen takia asiakas odottaa pyöräänsä 3kk eikä saa esim. korvaavaa pyörää siksi aikaa lainaan, niin kyse on kyllä sen verran "persoonallisesta palvelusta" että en itse tunne houkutusta sellaiseen tutustua.ee-speedin kanssa en ole itse koskaan asioinut, ei ole ollut tarvetta. Koskaan en ole Eskoa edes tavannut tai keskustellut hänen kanssaan mutta hänen toimintatapansa saa ilmeisesti joidenkin veren kiehumaan totaalisesti, joidenkin toisten kohdalla taas toimintatapa saa suuret kiitokset ja syyn asioida seuraavallakin kerralla. Tiedä sitten mistä se johtuu, personaallisesta tavasta hoitaa kaupankäyntiä vai mistä ?
On niitä sellaisiakin paikkoja jotka vastaavassa tilanteessa ottavat mokastaan vastuun.