• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ee-speed

ee-speed -

• olen ostanut pyörän jaolen tyytyväinen kauppaan

Ääniä: 1 10,0%
  • olen ostanut pyörän ja en ole tyytyväinen kauppaan

Ääniä: 2 20,0%
  • en ole ostanut pyörää ee-speedistä

Ääniä: 7 70,0%

• Ääniä yhteensä
    10
Justjust, että kun on newbie, niin on heti maksettu juttu...hmmm
thumbs-up.gif

Ainakaan mulle ei ole maksettu, eikä ole pyydetty, eikä ole mitään muutakaan... mitä nyt olen sieltä pari pyörää ostanut ja joka kerta saanut sitä mitä haluan, hyvää ja asiantuntevaa palvelua, joskus kahvia ja joskus kuullut pari hyvää kaskua.

Jos netissä joku yleisesti kysyy, että mitä mieltä ee-speedin toiminnasta ja osuu mun silmään, niin toki kirjoitan omat kokemukseni, eikö niin?

On ymmärrettävää että moni taho yrittää myrkyttä toisen toimintaa, koska mahdollisesti se häiritsee hänen toimintaa tai sitten ei??
Meitä on moneen lähtöön, niin on myös pyöriä. Jotkut tykkää customeista, jotkut enskoista, joku matkasaatanoista ja jotkut raasereista. Kauppias on värikäs ja hauska persoona, se ei välttämättä sovi kaikille, kun taas tuo tyyli sopii minulle. Toset taas tykkää kun niille tullaan kravaatti kaulassa juttelemaan kauniita...meitä on moneen lähtöön, eikä kaikkia voi miellyttää.
Toinen homma on se, että ne jotka on ostanu ee-speedistä pyörän, ovat tyytyväisiä
sport05.gif
ja ne jotka eivät ole tyytyväisiä ja jaksavat vääntää "puukkoa haavassa" ja ottaa herneet hänen kirjoittelusta, eivät ole koskaan tehneet kauppaa hänen kanssaan, näin olen asian ymmärtänyt.

No hyvä että kyseinen liike jaksaa nostaa älämölön ja saa ihmiset liikkeelle.

Toiset ne ihmettelee ja spekuloi, kun taas toiset ne ostaa Eskolta pyörän, näin se vaan menee...
smile_org.gif

Kaikille paljon kilometrejä ja aurinkoista kesää
buttrock.gif

Ite tulen erittäin todennäköisesti ostamaan seuraavan pyöräni EE-Speedistä koska hinnat ovat kohdallaan ja niin tuntuu palvelukin!

Ihan asiallinenhan tämä äänestys on. Siitä näkee hyvin tyytyväisten ja tyytymättömien asiakkaiden suhteen. Yksikin tyytymätön pitää niin kovaa ääntä kohtelustaan, että monet luulevat sen heti olevan liikkeen normaalia toimintaa vaikka enemmistö asiakkaista on tyytyväisiä toimintaan.

Yksittäistapauksia tulee aina.

En voi pahaa sanoa. Yhet kaupat ja pari huoltoa oon tehny, eikä mitään pahaa tai viivytyksiä ole ollut.

Hyvin pelasi hommelit kun pyörän Eskolta hankin ja muutamat huollotkin teetin. Jotain pientä kikkailua kiireiden takia, mutta se on ymmärrettävää. Jos uutta etsiskelisin niin vahva ehdokas olisi jälleen...

Yksi pyörä tullut hankittua Eskolta. Toiste en enää asioi kyseisessä firmassa. Suurimmaksi ongelmaksi näin takuuasiat ja erityisesti osien hitaan toimituksen. Omalla kohdalla kyse oli naurettavan pienestä asiasta, alle parinkympin hintaisesta takuuseen kuuluvan osan vaihdosta mutta yli kahden viikon odottelun jälkeen näin parhaaksi tilata varaosat paikalliselta myyjältä ja kärsiä tappio omissa nahoissa (osat sain sieltä parissa päivässä). En tiedä olisiko palvelu ollut parempaa jos kyseessä olisi ollut jotain isompaa ja kalliimpaa remppaa, mutta ainakin näiden foorumilla nähtyjen keskustelujen pohjalta voisi vetää sen johtopäätöksen että ei välttämättä. Ehkä homma toimisi paremmin jos ei välimatkaa kyseiseen firmaan olisi useampaa sataa kilometriä. Muutenkaan palvelun taso ei missään vaiheessa yltänyt siihen mitä yleensä tämän hintatason laitteiden myynnissä pitäisi olla. Yli kymppitonnin laitteita ei halua jonkin takuuongelmien takia viikkotolkulla tallissa seisottaa. Lupausten suurpiirteinen pitäminen ja muista asiakkaista turha paskan puhuminen ei mielestäni myöskään kuulu kauppiaan toimenkuvaan.

Pieni juttu mutta kertonee missä kuljetaan ja mihin suuntaan: EE-SPEED veloittaa firman puhelimeen soittamisesta, eli aina kun sinne soitat, se maksaa enemmän kuin normaali puheluveloitus...
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Ajattelin soittaa sinne ja kysyä erästä tarviketta heiltä mutta heidän sivuiltaan huomasin tän puhelumaksun ja periaatteen vuoksi jätin soittamatta ja soitin toiseen alan liikkeeseen joka ei näitä maksuja peri..
smile_org.gif

Pieni juttu mutta kertonee missä kuljetaan ja mihin suuntaan: EE-SPEED veloittaa firman puhelimeen soittamisesta, eli aina kun sinne soitat, se maksaa enemmän kuin normaali puheluveloitus...
Ihan offtopic, mutta ettei väärää puuta haukuta niin tuo on ihan normaali yritysnumeroveloitus. Kyllä lähes kaikki "oikeat" firmat noita käyttää eikä suoria kännynumeroita. Ja ystävällisesti tämä firma laittaa ne hinnatkin sivuilleen näkyviin.
http://www.ficora.fi/index....at.html

Hinnat on oltava näkyvissä jos saapuvista veloitetaan. Ne oikeat firmat joilla on yritysnumero mutta sivuillansa ei mai nita veloituksesta eivät saa myöskään veloittaa saapuvista puheluista.

En ole pyörää ollut ostamassa, mutta asioinut muissa merkeissä ja täytyy kyllä sanoa etten mitään heiltä ole tulevaisuudessakaan ostamassa.

Esimerkkitapauksena kiertelin vähän paikkaa ja pyöriä, no ei sieltä olikohan kolmesta myyjästä kukaan tehnyt elettäkään tullakseen kysymään tarvitsenko apua vaikka olin ainoana asiakkaana paikalla. No ei siinä vielä mitään saipahan rauhassa pärriä ihailla kun en ostoaikeissa ollutkaan.

Seuraavaksi siirryin varusteosastolle ja ajohanskat oli tarkoitus hankkia joita olin jo muutamasta liikkeestä hakenut oikeanlaisia löytämättä. No heillä oli sitten juuri sopivan oloiset punamustat jotka sopivat ajoasun/pyörän väriin loistavasti. No tästä sitte innostuin ja yritin vilkuilla sinne kahvipöytään päin josko joku tulisi palvelemaan ja neuvottelemaan mahdollisista alennuksista. Katselin hetken siinä muitakin varusteita kun ketään ei kuulunut, ja odottelun jälkeen kävelin varovaisesti kahvipöydän ääreen jossa tuntui olevan hauskat jutut meneillään. Kysyin että anteeksi noista mallin x hanskoista olisin kiinnostunut josko alennusta olisi mahdollista saada niin kaljupää kääntyy, sanoo että joo 10% voit viilata hintaa alaspäin ja heitti vieläpä jonku nasevan vittuilukommentin, kääntyy poispäin ja jatkaa juttujaan muiden myyjien kanssa. No menen sitten taas yksin vielä kattelemaan hanskoja ja alkaa kyrpiä siinä ja en vaan voinut sitten ostaa niitä kun harmitti asiakaspalvelu niin paljon, sinne jäi hyvät hanskat
sad_orig.gif
Enkä todellakaan ole edes millään tavalla hankala asiakas, eipä ole koskaan missään aikasemmin vastaavaa käynyt että oikeasti olen tuotteesta kiinnostunut ja sitten jää noinkin lapsellisesta syystä ostamatta.

Kannattaa käydä messuilla katsomassa, jos siellä olisi jotain kivaa tarjolla...
biggrin.gif
Vielä ei ole siitä firmasta tehdyt pyöräkaupat kaduttaneet.
cool.gif

En ole ostanut Ee-speed:ltä. Ei ottanut käytettyä vaihdossa.
Jos tällaisia uusia yrittäjiä ei olisi alalla, niin tonniset japsi ärrä pyörät maksais täällä Suomessa ovh. alkaen 30000€ ja katukumit ovh. alkaen 500€ kpl.
Onhan se selvä, että näitä "virallisia" maahantuojia ja varsinkin niiden kauppiaita vi***taa kunnon kilpailu alalla.
Ovat joutuneet "virallisetkin" hieman tinkimään hinnoista ja sehän on säästöä meille kaikille motoristeille.
Kilpailun puute ja yksi firma alalla johtaa sihen, mihin ollaan tultu sähkön hinnoittelun kanssa. Fortum nostaa hintoja satoi Norjassa tai ei, putosi öljyn hinta tai nousi. Aina hinta vaan nousee. Mitkään markkinatalouden lait eivät päde.
Näihin uusiin toimijoihin pätee myös se, että kun saadaan markkinat auki, niin pikkuhiljaa hinnat nousee ja jossain vaiheessa ne kohtaavat nämä "virallisten" hinnat. Mielestäni tämä on jo tapahtunut, "virallisten" hintojen hieman pudottua ja "harmaiden" hieman nostettua hintoja.
Silti kuluttaja hyötyy ja on hyötynyt tilanteesta.
Edelliset omat näkemykset koskevat lähinnä pyörien ja renkaiden hintoja, eivätkä päde kaikilla pyörämerkeillä, koska tehokas "harmaatuoja" joiltakin merkeiltä puuttuu.

Mulle on jäänyt vähän epäselväksi, ottaako kyseinen yritys
vaihdossa vanhan ja millä tasolla hyvitykset liikkuvat muihin
nähden? Jos vain uutta myydään suoraan rahalla (yleensä
ovat vielä iloisempia rahoitusyhtiöiden käytöstä = provika),
jokainen kunnon tinkijä saa reippaat rabatit muualtakin.

Back