Justjust, että kun on newbie, niin on heti maksettu juttu...hmmm
Ainakaan mulle ei ole maksettu, eikä ole pyydetty, eikä ole mitään muutakaan... mitä nyt olen sieltä pari pyörää ostanut ja joka kerta saanut sitä mitä haluan, hyvää ja asiantuntevaa palvelua, joskus kahvia ja joskus kuullut pari hyvää kaskua.
Jos netissä joku yleisesti kysyy, että mitä mieltä ee-speedin toiminnasta ja osuu mun silmään, niin toki kirjoitan omat kokemukseni, eikö niin?
On ymmärrettävää että moni taho yrittää myrkyttä toisen toimintaa, koska mahdollisesti se häiritsee hänen toimintaa tai sitten ei??
Meitä on moneen lähtöön, niin on myös pyöriä. Jotkut tykkää customeista, jotkut enskoista, joku matkasaatanoista ja jotkut raasereista. Kauppias on värikäs ja hauska persoona, se ei välttämättä sovi kaikille, kun taas tuo tyyli sopii minulle. Toset taas tykkää kun niille tullaan kravaatti kaulassa juttelemaan kauniita...meitä on moneen lähtöön, eikä kaikkia voi miellyttää.
Toinen homma on se, että ne jotka on ostanu ee-speedistä pyörän, ovat tyytyväisiä
ja ne jotka eivät ole tyytyväisiä ja jaksavat vääntää "puukkoa haavassa" ja ottaa herneet hänen kirjoittelusta, eivät ole koskaan tehneet kauppaa hänen kanssaan, näin olen asian ymmärtänyt.
No hyvä että kyseinen liike jaksaa nostaa älämölön ja saa ihmiset liikkeelle.
Toiset ne ihmettelee ja spekuloi, kun taas toiset ne ostaa Eskolta pyörän, näin se vaan menee...
Kaikille paljon kilometrejä ja aurinkoista kesää