• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ee-speed?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PAPPA-63
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No ei ole mikään ihme, että jotkut eivät pidä ee-vauhdin kaupantekotavoista. Normaali kuluttaja kun on tottunut "asiakas on aina oikeassa"-asenteeseen, eikä ee-speedin myyntimiehen suulaaseen puhetulvaan, jossa hän ykskantaan tyrmää kaikki omaa toimintaansa moittivat.

Tämä kyseinen kaveri on kuulemma aikoinaan tehnyt jonkinlaisen kuprun, asia selviää parhaiten kun selvittää sitä virallisten kanavien kautta (en itse vastaa tästä tiedosta millään tavalla ja tämä on täysin luulo/kuulopuheisiin perustuva kommentti). Eli asiat ei välttämättä ole aina ollut ihan kunnossa vaikka nyt suomen suurimpia omien puheidensa mukaan olisikin.

Ostaisinko itse ee-speediltä... noh... enpä tiedä. Jos hinta on kohdallaan niin periaatteessa se on ihan sama millaista "palvelua" saa. Ilmeisesti tämä ee on kuitenkin ihan asiallinen paikanpäällä.

Tämä kyseinen kaveri on kuulemma aikoinaan tehnyt jonkinlaisen kuprun, asia selviää parhaiten kun selvittää sitä virallisten kanavien kautta (en itse vastaa tästä tiedosta millään tavalla ja tämä on täysin luulo/kuulopuheisiin perustuva kommentti). Eli asiat ei välttämättä ole aina ollut ihan kunnossa vaikka nyt suomen suurimpia omien puheidensa mukaan olisikin.
Vau! Joku on ollut ennenkin yrittäjänä, ja hommat on kussut. Täytyy olla tosi roisto!

Siis voi helvetti. Esim. Tradeka on ollut yli kymmenen vuotta velkasaneerauksessa, mutta ei täällä varoiteta ostamasta Siwasta kaljaa. Jotenkin nyppii se, että jossain vaiheessa pieleen mennyt yrittäminen on rikoksista toiseksi suurin (sen ylinopeuden jälkeen
wink.gif
).

Helppohan se on virnistellä, kun itsellä ei ole mitään käsitystä yrittämisestä ja sen riskeistä tai kustannuksista. Mistähän ne työpaikat oikein tulee? Valtiolta samalta luukultu kuin toimeentulotuki?

Ja tosi ihquu laittaa tänne kuulopuheita, josta ei edes itse kehtaa vastata...

Vau! Joku on ollut ennenkin yrittäjänä, ja hommat on kussut. Täytyy olla tosi roisto!

Siis voi helvetti. Esim. Tradeka on ollut yli kymmenen vuotta velkasaneerauksessa, mutta ei täällä varoiteta ostamasta Siwasta kaljaa. Jotenkin nyppii se, että jossain vaiheessa pieleen mennyt yrittäminen on rikoksista toiseksi suurin (sen ylinopeuden jälkeen
wink.gif
).

Helppohan se on virnistellä, kun itsellä ei ole mitään käsitystä yrittämisestä ja sen riskeistä tai kustannuksista. Mistähän ne työpaikat oikein tulee? Valtiolta samalta luukultu kuin toimeentulotuki?

Tossa on kyllä vinha perä. (Pien)yrittäjät ja ylinopeutta ajavat ovat nykyään automaattisesti rikollisia tai vähintäänkin arveluttavia kansalaisia, ja toisaalla kielteisten kuulopuheiden levittäminen on melkein hyve.
Suomesta on vajaan parin vuosikymmenen demarikäsittelyssä tullut ihan oikeasti (pien)yrittäjävihamielinen maa, ja näköjään sama henki on saatu istutettua varsin tehokkaasti myös 'kansan' keskuuteen.... tai onhan se ollut tietyn kansanosan asenteissa jo ammoisista ajoista. Verottajakin näyttää menneen vaan pahempaan suuntaan. Pelkkä huhu jostain 'kuprusta' saa supinat ja luimistelut käyntiin, ja virallinen valtio vaan tukee moista käytöstä. Samalla kun isot yksiköt eli tarpeeksi suuret yritykset (yleensä isot ketjut kuten SOK, Nokia, Kesko jne.) ovat erityissuojeluksessa ja saavat erotyiskohtelua.

Tuokin varmaan kertoo vaan jotain perussuomalaisesta mentaliteetista ja keskinäisestä kyräilystä. Ainoastaan Suomessa yrittäminen ja siinä epäonnistuminen tekee yrittäjästä automaattisesti roiston ja rikollisen, jopa ihan virallisesti. Siinä on yksi harvoista asioista, jossa kaipaisin otettavan mallia ameriikoista. Selvää näyttöä on siitäkin, että täällä on joissakin verotoimistoissa (esim. omassa kotikaupungissani) yritysten asioista vastaamassa virkamiehiä, jotka ovat avoimen yrittäjävastaisia, änkyräkommunistien kasvatteja . Eihän näin saisi olla.

No, enivei, minustakin pelkkien kuulopuheiden levittäminen, asioista 'tietäminen' ja yrittäjän (siis ihan yleisesti) julistaminen epäilyttäväksi ehkä vain aiemman epäonnistumisen (saati pelkän kuulopuheen) takia on aika ikävä käyttäytymismalli. Itse asiassa koko tämä risut ja ruusut -osio on monesti aikamoista p-jauhantaa, viimeaikaisen turvallisuus -osion tapaan.

En nyt ota kantaa tuohon ee-speediin sinänsä, koska en ole sieltä toistaiseksi vielä mitään ostanut enkä yritäjää tunne. Kerran tai pari olen puhelimessa sinne puhunut ja jostain moposta kysellyt, ja minusta kohtelu oli asiallista ja yrittäjä ei ainakaan turhan tosikoltakaan vaikuttanut. Minusta tuo pulju mahtuu hyvin tähän lintukotoon hämmentämään, enkä näe ainakaan mitään periaatteellista syytä miksen sieltä joskus voisi jotain ostaakin. Sama koskee muutamaa muutakin piehehköä ja uudehkoa alan yritystä. Oli taustalla kenties aiempi konkurssi tai ei.

Sitäpaitsi, tuollaisen harmaatuodun mopotin ostoonhan voisi (ja ehkä monen 'takuuhysteerikon' kannattaisi) suhtautua kuin ostaisi käytetyn - ainoastaan sillä erolla että se käytetty sattuu olemaan uusi ja ajamaton.
wink.gif

Heh, tulipahan taas avauduttua, sitä se
033102beer_1_prv.gif
-päkin kotona tyhjentäminen teettää...
tounge.gif

Suomesta on vajaan parin vuosikymmenen demarikäsittelyssä tullut ihan oikeasti (pien)yrittäjävihamielinen maa, ja näköjään sama henki on saatu istutettua varsin tehokkaasti myös 'kansan' keskuuteen.... tai onhan se ollut tietyn kansanosan asenteissa jo ammoisista ajoista. Verottajakin näyttää menneen vaan pahempaan suuntaan.
Noinhan se on, minkä sille voi...tai voihan sille, menkää äänestämään niin saadaan noi punikit pois vallasta
thumbs-up.gif

Yrittäminen on aina riskipeliä, ja joskus siinä onnistuu ja toisinaan ei; kannattakaa niitä paikkakuntanne pieniä(kin) yrittäjiä tai ne palvelut poistuu teiltä.

Todella epäasiallista/epäkohteliasta palvelua.

Kyselin aikoinaan kyseiseltä firmalta, että paljon maksaisi pyörä x ja kulut yms. jos ne toisi esim. saksasta mulle semmoisen ja tuoko kyseinen firma yleensäkkään...

vihdoin saapui vastaus ja vastaus oli suurinpiirtein seuraavanlainen: hae itse, saksasta tuontiin ei tarvitse firmaa!

noh mikäs siinä jos raha ei kelpaa.

on varmaan vaikee ymmärtää, että kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä saksaan hakemaan pyörää, saatikaan tietotaitoa!
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
Unohditko tuon yrityselämän periaatteen, että kaikesta pitää saada voittoa.
Ei kukaan tee töitä toiselle omalla kustannuksella.
Sanoisin just samoin, tuo itte ja tee työt itte.
Vaikutat juuri sellaiselta pilkunn......ta, joka älähtää jos omat laskelmat eroaa tarjotusta summasta.
Työn iloa.
tounge.gif
tounge.gif

Hmmm.. mun vastaukseen.. uhkas oikeudella.. joten en viitti edes kommentoida.. jos mä olissin kauppias.. tai aisiakas..hmmmmm -piip-piip.. en edes kumar... piip

wink.gif
).

Ottakaa itse selvää asiasta. Siksi laitoin kommenttiini kohdan: kuulopuheita, koska en ota vastuuta mistään huhun levittämisestä. Sen verran uskallan luvata, että asiassa on ihan todenmukainen valtiollinen lähde.

Valotin asiaan vain hieman toisennäköisen näkökannan ee-speedin oman "me olemme suomen suurin" todistelun sijaan.

Tässähän ei ole kysymys maitopurkin ostamisesta. Omien kokemusten perusteella ee-speed pyysi syksyllä uuteen gixxerr-malliin mittavan etumaksun ja toimitus olisi ollut joskus keväällä. Jos tällaisessa tapauksessa firma menee nurin sen muutaman kuukauden aikana niin sinne jo maksettu raha on voi voi... Eli riskit on aina olemassa ja koska mopokaupassa liikkuu suuret rahat on syytä olla varovainen. Tämä pätee kaikkiin kauppoihin, ei mihinkään yksittäiseen firmaan.

Edelleen tällä nimimerkillä ei ole mitään tekemistä ee-speedin kanssa, en vastusta yrittäjyyttä, eikä minulla ole yhtään mitään ee-speedin liiketoimintaa vastaan.

Näissä asioissa kannattaa kuitenkin säilyttää jonkinlainen arvostelukyky kaikkiin suuntiin, ettei tule mentyä silmälaput silmillä minne sattuu.

Ingle, eikös tuo ole vähän sama kuin olisit kysynyt vaikka Veholta haluaisivatko he tuoda sinulle Saksasta käytetyn auton...?

Jos / kun eivät halua, hermostuisitko siitäkin ja moittisit kyseistä firmaa asiasta ?
Hermostuisitko sinä siitä, jos esim. tulisit kysyy multa tupakkaa ja vetäisin sua turpaa.

Et varmaan silti tajua pointtiani, mutta ei se mitään. Ei se tee sinusta huonompaa ihmistä, kai?

Todella epäasiallista/epäkohteliasta palvelua.

Kyselin aikoinaan kyseiseltä firmalta, että paljon maksaisi pyörä x ja kulut yms. jos ne toisi esim. saksasta mulle semmoisen ja tuoko kyseinen firma yleensäkkään...

vihdoin saapui vastaus ja vastaus oli suurinpiirtein seuraavanlainen: hae itse, saksasta tuontiin ei tarvitse firmaa!

noh mikäs siinä jos raha ei kelpaa.

on varmaan vaikee ymmärtää, että kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä saksaan hakemaan pyörää, saatikaan tietotaitoa!  
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
Unohditko tuon yrityselämän periaatteen, että kaikesta pitää saada voittoa.
Ei kukaan tee töitä toiselle omalla kustannuksella.
Sanoisin just samoin, tuo itte ja tee työt itte.
Vaikutat juuri sellaiselta pilkunn......ta, joka älähtää jos omat laskelmat eroaa tarjotusta summasta.
Työn iloa.
tounge.gif
tounge.gif
"Vaikutat juuri sellaiselta pilkunn......ta, joka älähtää jos omat laskelmat eroaa tarjotusta summasta."

Lähinnä tuohon takerrun tällä kertaa  
smile_org.gif

Tässä itsestäni Erkki Esimerkki: eilen hain kulkuneuvoni (olkoon se vaikka rollaattori tai mikä vaan) pikkufirmasta, jossa siihen asennettiin sähköllä toimivia vempaimia. Oltiin sovittu operaation hinta x, mutta kohdetta noutaessani maksoinkin 50e ylimääräistä, kun olin tyytyväinen palveluun/asiakaspalveluun, asennusksiin ja asennusjälkeen...

minä olen hyvä ihminen  
pftroest.gif

ps. tällä kyseisellä nimimerkillä ei ole mitään yrittäjyyttä vastaa tai kyseistä firmaa/firman omistajaa/firman työntekijöitä.
talktohand.gif

Työtähän ne vaan tekee

Ingle, eikös tuo ole vähän sama kuin olisit kysynyt vaikka Veholta haluaisivatko he tuoda sinulle Saksasta käytetyn auton...?

Jos / kun eivät halua, hermostuisitko siitäkin ja moittisit kyseistä firmaa asiasta ?
Hermostuisitko sinä siitä, jos esim. tulisit kysyy multa tupakkaa ja vetäisin sua turpaa.

Et varmaan silti tajua pointtiani, mutta ei se mitään. Ei se tee sinusta huonompaa ihmistä, kai?
Musta vähän tuntuu ettei kukaan tajua pointtiasi.

Jos toi ylläolleva lause, jonka olet ee-speedistä saanut meilillä pitää paikkansa, niin mitä ihmeellistä siinä ny sitte on? Siis toi jonka sieltä itse ulkomuististasi lainasit. Tuntuuko tollasen saaminen sähköpostilla oikeasti siltä että sua "lyötäisi nyrkillä" naamaan? Aaahhaaaahaaa. Sä kuulostat vähän, hmm, erikoiselta..

Mun päähän ei vaan mahdu nää sun vertaukset, tupakat ja turpaanveto. Huoh.

Olet pyytänyt firmalta jotain, kun se on vastannut kuivakkaaseen tyyliin että ei onnaa, olet vetänyt kauheat pultit. Mikä tässä nyt sitten oli oikeesti niin kamalaa?

Vastaus kuivakkaaseen tyyliin ei onnaa. On hienoa kun firma voi valita asiakkaansa...  
wink.gif
Mä ainakin olen töissä yrityksessä, joka voi valita asiakkaansa (ts. ei ole pakko myydä kaikille).

Olen ollut sellaisessa asiakkaanakin
smile_org.gif

Yritin perjantaina 03.00 erääseen ravintolaan. En päässyt siään. On se kumma kun ei raha kelpaa
033102ass_1_prv.gif
X 10000

Vastaus kuivakkaaseen tyyliin ei onnaa. On hienoa kun firma voi valita asiakkaansa...  
wink.gif
Mä ainakin olen töissä yrityksessä, joka voi valita asiakkaansa (ts. ei ole pakko myydä kaikille).

Olen ollut sellaisessa asiakkaanakin
smile_org.gif

Yritin perjantaina 03.00 erääseen ravintolaan. En päässyt siään. On se kumma kun ei raha kelpaa
033102ass_1_prv.gif
X 10000
ehehehehee... ehkä se oli jo kiinni.  
033102ass_1_prv.gif
X 2000

tämä on sitten taas MINUN MIELIPIDE, että ei tarvitse asiaan kuulumattomien vetää herneitä nenään.

Ainakin firmoissa missä työskentelen/olen työskennellyt on ollut asiakaspalvelu tärkeää. Jopa koulutetaan työntekijöitä hyvään asiakaspalveluun. Ei asenteeseen että "tee ite, hommaa ite". Ehkä se sitten johtuu tästä paikkakunnasta, kun täällä pääkaupunkiseudulla on niin kivoja ihmisiä, joilla on hyvät tavat.  
wink.gif

Ja niinkuin tuossa aikaisemmin annoin esimerkin pikku firmasta jonka toimintaan olen erittäin tyytyväinen. Mielellään käytän uusiksikin kyseistä firmaa, jos on tarpeen.

Sitten vielä, kun lupasivat kulkuneuvoni samanapäivänä minulle ja jonka sitten myös sain samanapäivänä. Kyseinen firma meni 17.00 kiinni ja soittivat mulle, että tule 19.30 niin auton pitäisi olla valmis. Jätkät paino duunia oikeen kunnolla (työajan jälkeenkin), että sai kulkuneuvon valmiiksi ajallaan/lupaamana ajankohtana ja yhden tyytyväisen asiakkaan lisää. Loistavaa toimintaa.

Heh, pitääpä tähän väliin kertoa hyvä palaute tuosta puljusta. Jo jokin aika sitten kyselin ee-speediltä tilpehööristä fillariin, tyyliin "mistä hankin nämä kaikki palaset että tulee halvimmaksi?". Tartti uutta kolmiopalaa, jarruletkua jne. jne.

Sieltä neuvottiin, että tilaa saksasta tollanen setti, toimivin ratkaisu. No, se jäi silloin tilaamatta, mutta vinkkasin mailissa että jos sieltä ee-speedille tulossa jotain, niin voisiko ton palikkasetin tilata mulle samaan aikaan. Ei kuulemma juuri ollut tulossa kuormaa, mutta herra ee lupasi laittaa tämän muistiin. Pari päivää sitten tuli vahvistus meiliin, että tilattu on. Näin sen pitää toimia.

Tämä on juurikin sitä oikeeta asiakaspalvelua.
smile_org.gif
Kuten Enzo jossain jo maininnutkin, niin asiakkaista pidetään huolta. Niinkuin olen jo aikaisemmin tänne kirjoitellut, että olen iltamyöhään viikonloppuna käynyt fillaria tuolla huollattamassa, kun omat aikataulut petti. Tälläistä palvelua harvemmin liikkeistä saa.

Ja joo, mullekin tosiaan vastattiin ekaan mailiin, että katso tuolta, ja tilaa itte suoraan saksasta. Hmm, ja se ei ollut kylläkään omasta mielestä kauhean loukkaavaa, vain päin vastoin, ihan normaali vinkki. Meni nyt sitten näinpäin, joten ei tartte ite noista huolehtia, ja kun palikat menee hakemaan, niin saa taatusti asennusohjeet mukaan..

Ja joo, mullekin tosiaan vastattiin ekaan mailiin, että katso tuolta, ja tilaa itte suoraan saksasta.
hyvä, että sulla sen verran viitsi vaivautua ja kertoa että katso tuolta (vissiin anto linkinkin)...

tuo on jo ihan kivaa "palvelua"

enkä tällä sitten taas tarkoita että kyseisen firman olisi pitäny minulle vastata: kohta 1. osta lentoliput saksaan 2. tilaa taksi 3. sano taksille, että menee lentokentälle...

Aina ja joka kerta ei voi olla ihan kaikille mieliksi. Se ei onnistu muissakaan kulttuureissa, näennäisen erilaisesta tyylistä huolimatta. Siksipä onkin hyvä että näitä mopon yms. ostopaikkoja on nykyään useita erilaisia. Kyllä tähän tasapäiseen maahan muutama värikäskin persoona mahtuu ihan hyvin, ja minusta kannattaisi ennemmin vaan valita mieleisensä ostospaikka, kuin tuhlata energiaa itkemällä itselleen sopimattoman ostopaikan kamaluutta netissä.

Niin ja Jyrin kanssa samaa mieltä siitä, että kaikessa kaupassa on riskinsä, eikä laput silmillä kannata likkua, mutta ei toisaalta pitäisi myöskään edellyttää/odottaa holhousta ja aukotonta pettymysturvaa. Tai edes mielinkielinnuolentaa. Varsinkaan jos on hakemassa tietoisesti 'normaalia' halvempaa tai käytettyä vaihtoehtoa. Rahalla saa ja elämä on.

Laitetaas jonon jatkoksi. Alkoi polttelemaan uuden mopon hankinta ja tarkoitus oli moinen hommata ensi ajokaudeksi. No kyselin sitten ee speedistä toimitusaikoja pyörille. No kappas, hyllystä löyty juuri haluamani pyörä.

Tästähän lähti sitten pyörä pyörimään ja torstaina saatu ajatus vietiin loppuun seuraavan viikon keskiviikkona.

Palvelu oli hienoa, käytiin hakemassa junaasemalta, sitten hoitamassa rekisteröinti nimiini ja pankin kautta maksu. Pyörä tallista pihalle ja eikun menoksi kilven ruuvauksen jälkeen. Isokäsi EE-Speedille. Tämän perusteella voin suositella kaikille ja ei vähiten varsin kilpailukykyisten hintojen vuoksi. Mitenhän tuonkin nyt malttaa talvisäilöön pistää...
062802moto_prv.gif

Noniin.
Hiihtää kohti synnyinseutuja.

EE-Speed ei ole kuljetusliike. Ja jos tämän kiiruun keskellä lupaan, että heitän pelit jossakinvälissä, niin se olen minä ja mun aikataulu milloin liikkuu, eikä silloin, kun jollekulle sopii.

Tulee muuten toistasataa soittoa päivässä, muutama jotain joka päivä tilaakin ja sitten niitä tilailen minä kotio, järkkäilen rahdit, kaivan sen mustan ZX 12R ihan sitten hiukan isommalla rahalla, kun olisi hyväksi, kasailen ne vekottimet, kattastelen, juoksen tulliukolle, joka toisinaan ei otakkaan heti rahaa, eikä huomennakaan ja sillävälin teen lopputarkastukset, asentelen tehoputkea ja hälyyttimiä kaiket yöt...

Samat jannut soittaa tunnin välein ja voivottelee, että olisi ihana ajella. Joten, jos se näyttää siltä, että noin käy, niin pannaan luurit hiljaiselle ja tehdään ne oikeat työt alta pois.

-Ressi on, muttei niin kova, että alkaisi vallan vituttamaan.
-Herra Moto Guppekin odotti vuodatuksensa kanssa juuri niinkauan, että vehje on varmasti kilvissä ja hänen omissa nimissään. Sittenhän on kiva uhota, että voi voi, taisi mennä rahat.

Mutta mopon saa noutaa, kuten muutkin. Kelleen emme enää kuljeta kotio. Ei anna aihetta olla ylikiva.

Joutui olemaan ylikiva, kun yhden herran Yamahassa polttelee vikakoodia ja toisen Suzuki ei lataakkaan ja tuli hinurilla pajalle.
-Silloin ei lähdetä Tampereelle.

Meitin täytyy valita prioriteetit ja toisen onni onnettomuudessa on kolmannelle korvapuusti.

Ja koska kaikki ylimääräinen säätö kädettää aina seuraavan asian, niin keskitytään perusasioihin.

Herra Motogubben mopo on kotio vientiä vaille valmis. Tervetuloa vaan.

Edelleen. Jos joku on tienposkessa, niin jossei siitä seuraa maailmanloppua, niin mennään ja noukitaan tienposkesta.
-Sen takia, että oikeasti tekee jotain hyvääkin, kestää ehkä pienen nokkimisenkin toisaalla.

Ja tänä aamuna väsyttää paljon vähemmän, kuin viimeyönä.
..turha vuodatella sydäntä ja mankua jos o kaverille moponsa 2viikon päästä luvannu.
mad.gif
sanoo sitte sen verran joustavan aikataulun toimitukselle,et varmasti toimitetaa sovitun ajan puitteissa,jos toimitus nopeampi,ku sovittiin niin siitähän jää vaan asiakkaalle hyvä fiilis..koskahan arvoisat mp-kauppiaat tämän hokaisisivat?
nixweiss.gif
vitut yli kivana olemisille,kuhan kauppa hoituu sovitusti.sen verran hommia otettava vastaan mitä voi hoitaakki!

Näköjään tämä topicci heräs taas eloon, niin kirjoitellaanpas sitten. Nyt on sitten tämä mun uhkaus toteutunu ja hommasin Enzo verrarilta pyörän. Arvatkaas mitä? No mä sain sen pyörän ihan hienosti kotiin toimitettuna ja kun tilasin sen pyörän jo joulukuussa ni ei tarvi kärvistellä kesällä ilman pyörää. Broidikin hommas sieltä pyörän ja silläkin on jo pärrä tallissa  
062802moto_prv.gif
Joku vois säätää pakkasta vähän pienemmälle, ni pääsis nauttimaankin ajamisestakin  
sport05.gif

Näköjään tämä topicci heräs taas eloon, niin kirjoitellaanpas sitten. Nyt on sitten tämä mun uhkaus toteutunu ja hommasin Enzo verrarilta pyörän. Arvatkaas mitä? No mä sain sen pyörän ihan hienosti kotiin toimitettuna ja kun tilasin sen pyörän jo joulukuussa ni ei tarvi kärvistellä kesällä ilman pyörää. Broidikin hommas sieltä pyörän ja silläkin on jo pärrä tallissa  
062802moto_prv.gif
Joku vois säätää pakkasta vähän pienemmälle, ni pääsis nauttimaankin ajamisestakin  
sport05.gif
joo,vanha aihehan tää,mut joka paikkaan päänsä pitää työntää,ku kyse moottoripyöristä.
smile_org.gif
ajois kannattaa tietenkin ostajankin olla,et haluamansa pyörän kesäks saiski.ite tilasin viime vuonna kans jo mp-messujen jälkeen aj-bikestä pyörän ja se kärrättiin jo maaliskuun lopulla sisälle olohuoneeseen..livästi hullu,kun olen.
tounge.gif
vuoden päästä tarkotus vaimollekki kusiainen hommat ja kyllä kaikilta firmoilta tarjouksia tietenkin kyselen ennen kun tuohta kenenkään kouraan lyön ja pyörä maksetaan samalla hetkellä,ku se saadaanki,ni ei tuu turhia sotkuja!
033102beer_1_prv.gif

Back