Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En haluaisi maalata piruja seinälle, mutta mee nyt helvetin äkkiä sinne firmaan ja vaadit rahat takaisin, mutta kuitenkin riittävät vakuudet, että et menetä rahojasi ja/tai saat ostamasi ja MAKSAMASI pyörän. Äläkä lähde veks, ennen kuin homma on selvä, vaikka menis yöhön asti. Tueksi kannattaa ottaa joku hyvä frendi mukaan, jos mahdollista. Nimittäin, jos putiikilla on syvä alamäki ja tulee esim. ulosottoja vaikka maksamattomista veroista, niin ollaan lopun alkua, puhumattakaan, että tulee konkka, niin voit viheltää niin rahoille kuin pyörälleEE-Speed ei toimita mopoa, ei sitten v*ttu millään! Maksettu on - kokonaisuudessaan ajat sitten.
Mopoa ei vaan näy ja v*tutus on infernaalinen! Ollut jo 2 viikkoa. Tänään taas hipoo huippuja.
Elä nyt helkkari autoja tähän sotke, mopoilu ja mopot on kumminkin pyhiä!Paska juttu, mutta kannattaa vetää välillä henkeä... Ainahan näitä saa odottaa, autopuolellakin uuden saapuminen kestää kuukausia ja myöhästymisiin on pakko sopeutua.
koska olet ollut yhteydessä?Kyllä se mulle vastaa... ja kaikki on menny niinku on sovittu... Ainakin tähän asti...![]()
Tässä pitkin viikkoa... Mutta kiireinen se on... sen voi sanoa... Eihän sekään niitä mopoja siellä halua säilöä ja ei varmasti tahallaan panttaa....koska olet ollut yhteydessä?Kyllä se mulle vastaa... ja kaikki on menny niinku on sovittu... Ainakin tähän asti...![]()
Hyvä vastineNoniin.
Hiihtää kohti synnyinseutuja.
EE-Speed ei ole kuljetusliike. Ja jos tämän kiiruun keskellä lupaan, että heitän pelit jossakinvälissä, niin se olen minä ja mun aikataulu milloin liikkuu, eikä silloin, kun jollekulle sopii.
Tulee muuten toistasataa soittoa päivässä, muutama jotain joka päivä tilaakin ja sitten niitä tilailen minä kotio, järkkäilen rahdit, kaivan sen mustan ZX 12R ihan sitten hiukan isommalla rahalla, kun olisi hyväksi, kasailen ne vekottimet, kattastelen, juoksen tulliukolle, joka toisinaan ei otakkaan heti rahaa, eikä huomennakaan ja sillävälin teen lopputarkastukset, asentelen tehoputkea ja hälyyttimiä kaiket yöt...
Samat jannut soittaa tunnin välein ja voivottelee, että olisi ihana ajella. Joten, jos se näyttää siltä, että noin käy, niin pannaan luurit hiljaiselle ja tehdään ne oikeat työt alta pois.
-Ressi on, muttei niin kova, että alkaisi vallan vituttamaan.
-Herra Moto Guppekin odotti vuodatuksensa kanssa juuri niinkauan, että vehje on varmasti kilvissä ja hänen omissa nimissään. Sittenhän on kiva uhota, että voi voi, taisi mennä rahat.
Mutta mopon saa noutaa, kuten muutkin. Kelleen emme enää kuljeta kotio. Ei anna aihetta olla ylikiva.
Joutui olemaan ylikiva, kun yhden herran Yamahassa polttelee vikakoodia ja toisen Suzuki ei lataakkaan ja tuli hinurilla pajalle.
-Silloin ei lähdetä Tampereelle.
Herra Moto-Guppen mopo on kotio vientiä vaille valmis. Tervetuloa vaan. (Vaikka senhän jo tiesit jo kirjoittaessasi klo 20.33).
Varmaan Moto-Guppea hirveesti kiinnostaa jonkun jammun tai suitsan renaamiset, kun oma mopo on kaksi viikkoa myöhässä luvatusta, mutta "senhän sä jo tiesit"?Joutui olemaan ylikiva, kun yhden herran Yamahassa polttelee vikakoodia ja toisen Suzuki ei lataakkaan ja tuli hinurilla pajalle.
Herra Moto-Guppen mopo on kotio vientiä vaille valmis. Tervetuloa vaan. (Vaikka senhän jo tiesit jo kirjoittaessasi klo 20.33).
Voi v...ttu, mikä vastaus, jos tollain vastaisin asiakkaille, ei niitä todella olis.Noniin.
Hiihtää kohti synnyinseutuja.
EE-Speed ei ole kuljetusliike. Ja jos tämän kiiruun keskellä lupaan, että heitän pelit jossakinvälissä, niin se olen minä ja mun aikataulu milloin liikkuu, eikä silloin, kun jollekulle sopii.
Tulee muuten toistasataa soittoa päivässä, muutama jotain joka päivä tilaakin ja sitten niitä tilailen minä kotio, järkkäilen rahdit, kaivan sen mustan ZX 12R ihan sitten hiukan isommalla rahalla, kun olisi hyväksi, kasailen ne vekottimet, kattastelen, juoksen tulliukolle, joka toisinaan ei otakkaan heti rahaa, eikä huomennakaan ja sillävälin teen lopputarkastukset, asentelen tehoputkea ja hälyyttimiä kaiket yöt...
Samat jannut soittaa tunnin välein ja voivottelee, että olisi ihana ajella. Joten, jos se näyttää siltä, että noin käy, niin pannaan luurit hiljaiselle ja tehdään ne oikeat työt alta pois.
-Ressi on, muttei niin kova, että alkaisi vallan vituttamaan.
-Herra Moto Guppekin odotti vuodatuksensa kanssa juuri niinkauan, että vehje on varmasti kilvissä ja hänen omissa nimissään. Sittenhän on kiva uhota, että voi voi, taisi mennä rahat.
Mutta mopon saa noutaa, kuten muutkin. Kelleen emme enää kuljeta kotio. Ei anna aihetta olla ylikiva.
Joutui olemaan ylikiva, kun yhden herran Yamahassa polttelee vikakoodia ja toisen Suzuki ei lataakkaan ja tuli hinurilla pajalle.