Ee-Speed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hattu kourassa takaisin,

äsken tuossa Enzon kanssa juttelin ja kyllä se asiakaspalvelu on tallella. Kuljetusfirman rekka oli simahtanut Rnaskan ja Hollannin rajalle, joten Enzo toimeliaana miehenä oli lentänyt (!) itse paikanpäälle ja hoitanut mm. lastauksen omin käsin. Eli homma on kunnossa, ja minulla tod.näk. huomenna uusi pyörä alla.
Oikein  
062802jumpie_prv.gif
...Lisää kauniita "mopoja" niin pienelle paikkakunnallemme, vai mitä Luke_?  
biggrin.gif

Tosin Kawa on kuitenkin
inlove.gif
Tällä hetkellä niitä ei taida olla kuin yksi. Punainen kawa.
tounge.gif

Hattu kourassa takaisin,

äsken tuossa Enzon kanssa juttelin ja kyllä se asiakaspalvelu on tallella. Kuljetusfirman rekka oli simahtanut Rnaskan ja Hollannin rajalle, joten Enzo toimeliaana miehenä oli lentänyt (!) itse paikanpäälle ja hoitanut mm. lastauksen omin käsin. Eli homma on kunnossa, ja minulla tod.näk. huomenna uusi pyörä alla.
Oikein  
062802jumpie_prv.gif
...Lisää kauniita "mopoja" niin pienelle paikkakunnallemme, vai mitä Luke_?  
biggrin.gif

Tosin Kawa on kuitenkin
inlove.gif
Tällä hetkellä niitä ei taida olla kuin yksi. Punainen kawa.  
tounge.gif
033102ass_1_prv.gif

Sehän on ihan tyttöjen väri...
tounge.gif

No niin, uusi mopo tuli eilen ja nyt hissutellaan sisäänajoa.

Minun kohdalla Enzo/EE-speed saa kyllä yleisestä palvelusta täyden kympin. En keksi nyt mitään moitittavaa, oikeasti.

Eli tilasin Enzolta pikkugikserin, joka saatiin Suomeen ennätysvikkelään, kiitos Enzon liukkaiden säätöjen. Ja ilmeisesti siinä kuormassa sekin oli joka sinne rajalle oli hajonnut, mutta vauhdikkaan toiminnan jälkeen ilmoitti Enzo että laite on hänella ja vain reksiteröintiä vaille. No kauheella kiireellä eilen sitten mopoa hakemaan joka sitten samantien laitettiin siinä luovutuskuntoon, ja mä sain uuden vempeleen alle.

062802jumpie_prv.gif

Musta tässä kaupasssa meni kaikki juuri niinkuin piti. Eli sain tosiaan riittävästi tietoa ja palvelua oli oikeasti hyvää. Olen tännekin foorumiin joskus purnannut jostain yrityksestä ja heidän käyttäytymismetodeista, mutta nyt siihen ei tod. ole aihetta. Eli koko homma meni simppelisti läpi. Mä sekoilin vähän aikaan eri pyörämerkkien välillä, yritin valkata, Enzo heitteli väliin omia ehdotuksiaan ja tarjouksia. Näitä sitten ynnäilin ja kun vanhan mopon sain myytyä niin heti seuraavana päivänä vääntämään sitten tilaussoppareita.

Ja niin, kävin kyselemässä vaihtotarjouksia noista isoista liikkeistä että olisin vanhan vaihtanut suoraan tollaseen pikkugiksuun.. Hmm, sanotaan näin että sillä rahalla mikä nyt säästy, niin aika paljon siihen viri-viri kilhettä ostaa..
smile_org.gif
Tai sitten juo kaljaa koko_kesän.

Johu antaa äänen tälle liikkeelle
thumbs-up.gif

Ensin Mp-foorumista:
Ite olen vaan lueskellut siellä juttuja ja omasta mielestä tossa yllä annetaan ehkä hieman turhan negatiivinen kuva paikasta. Moniin asiallisiin kysymyksiin tulee kyllä asiallisia vastauksia. Jotkut viestit kukin voi jättää omaan arvoonsa ja jättää niihin vastaamatta. Provosoimalla saa taatusti nenilleen tai jonkun puljun selvällä mainostamisella. Mutta silti väitän että jos kysyt esim. tekniikasta jotain niin löytyy kyllä asiantuntevia vastauksia aivan taatusti.

Mp-foorumin ja ee-speedin keskustelusta
Jos keskustelusta jättää turhat mussutukset pois niin se on ihan valaiseva. Mutta kaikkiin kysymyksiin en löytänyt vastauksia edes tarkan selailun jälkeen. Mm. paljon puhutut takuu asiat, merkkikohtaisen koulutuksen saaneet mekatsut, varaosatoimitukset, recallit jne. Tiedän vaan että joidenkin merkkien viralliset maahantuojat eivät korvaansa lotkauta muiden firmojen tuomien pelien takuuasioissa - kokemusta on, believe me!

Enzon toiminta ja hinnat
Hyvä juttu! Paljon hyvää lukenut palvelualttiudesta ja asiakaspalvelusta yleensä. Keep on going!!!
Hinnat ovat erittäin edulliset. Ite tuossa laskeskelin ja pähkäilin hintoja ja ihmettelin että miten moinen onnistuu koska täytyyhän toki vaivanpalkka hommasta ottaa. Täytyy vaan toivoa että alv on myös maksettu peleistä koska muuten homma loppuu katkerasti kun verottaja kyselee tulevaisuudessa verojaan könttäsummana. Tällaisessa tilanteessa olen vieressäseisojana ollut (ei tosin mp-asioissa) ja voin sanoa että ei paljoa kaverin puolesta naurattanut.

Summa summarun: Toivottavasti tuo viimeksi mainittu on hoidossa ja homama jatkuu, ja varsinkin asiakaspalvelu pysyy samalla tasolla.
sport05.gif

Ostin toisen pyörän Eskolta/ee-speedistä...tänä vuonna.
Tonninen gixxu (limited) ja hieno on!!
Tänään katsastus ja maanantaina kilpiin!!!
Hintakin ihan kohdallaan, säästin hirvittävän rahan, nyt voin lähteä nahkakauppaan ja katselemaan hirvittävän läjän virijuttui!

Panin huomioiden että uus 600 gixxu ei kokonsa ja näkönsä puolesta poikkea tonnisesta juuri ollenkaan, paitsi etuvalostaan joka on hienompi.
Oli vaan siinä ee-speedin tallilla 2 kpl (musta ja keltainen) uusia odottamassa ostajia, hintakin ihan kohdallaan 12500€!!(n. 2 tuhatta alle virallisen) ja toimitusaika ns. heti!, ei tarvi odottaa viikon verran, eli hätähousut saa rätkänsä nopsasti alle.
Itse ostaisin oitis jos olisin aloitteleva motoristi tai siirtymässä piikistä isompaan.
Toinen syy miksi harmaatuotu pyörä on järkevä ostaa.
Kun parin vuoden käytön jälkeen myyt sen hinta on täysin sama kuin virallisiakin reittejä ostettu, eli takkiin tulee vähemmän.
Takuut toimii niinkuin asiaan kuuluu ja sillä selvä.
Lyön jopa satasen vetoa että ee-speedin kautta saa takuuseen menevän pyöränsä nopeammin takaisin liikenteeseen, kuin jonkun virallisen kautta ostanut, jos sellaisia huolia sattuu tulemaan?? Isot puljut kun tuppaa panostamaan siihen mistä tulee rahaa ja sitä ei tule takuuasioissa, rahaa tulee myynnistä ja huolloista, eli takuuhuolet järkkäillään aina kun on hiljaista pajan puolella ja sitähän on harvemmin ajokauden aikana.

Kuten aikaisemmin olen ilmoittanut, että kun ostan uuden pyörän, ostan sen ee-speedistä ja olen palveluun tyytyväinen ja uskon että niin on myös kaikki muutkin jotka sieltä ovat ostaneet.

Työnnän nokkani tähänkin soppaan.

Ensin mopot:
Itse en tällähetkellä ostaisi "harmaatuotua" mopoa juuri näitten mahdollisten takuuasiaongelmien vuoksi.
Jos muut ostaa niin se ei ole minulta pois eikä häiritse millään tavalla.  
smile_org.gif
Ja yrittäjyys on tietysti hieno asia.
Mainostamisessa kannattaa muistaa netiketti

Sitten foorumit:
Jos nyt verrataan mp-foorumi.commia ja moottoripyörä.orggia niin molemmissa on hyviä ja huonoja puolia.

mp-foorumissa on hyvää toiminta. Foorumi itsessään toimii loogisesti ja nopeasti eikä ole turhan sekava. Galleria ja nyyssit ovat erinomaisia toimintoja. Ratatapahtumat ja tietysti niitten valokuvat  
tounge.gif
Ja tietysti hienot ihmiset.

huonoa kuulemma asioista kinastelut. En ole osallistunut niihin ja suosittelen sitä muillekin jos ei erityisesti ole kiinnostunut siitä osa-alueesta.

moottoripyora.orgissa hyvää on jutut ja niitten määrä. Paikkakuntakohtaiset foorumit on erittäin jees. Tapahtumat ja kokoontumisajot myös vaikka en ole niiihin osallistunutkaan. (paitsi siis tampereen
smile_org.gif
) Ja jälleen kerran hienot ihmiset.

huonoa on sekavuus. Jutut häviää viiteenkymmeneen eri foorumiin ja jos käyttää uusien viestien hakua niin hakusivu on täynnä "ajatko kommandona" topicceja jotka ei välttämättä kiinnosta
smile_org.gif

Enemmänkin olisi asiaa, mutta palataan siihen joskus toiste.

Itse ostaisin oitis jos olisin aloitteleva motoristi tai siirtymässä piikistä isompaan.
Häh, vittuiletsä?

wink.gif

No nyt on fillari sisäänajettu, ja männäviikolla myös huollatettu Rajamäellä, joka sekin meni tyyliin soitin päivällä että sopisko tulla vaikka illalla pyörähtämään. Ja 1000 km huolto sitten tehtiin siinä odottaessa.

Mutta nyt VAROITUKSEN sananen, varsinkin kaikille pienituloisille:

Kun pääsin sitten sieltä huollosta lähtemään, oli reppu täynnä tuning-hilpettä. Ja osa jo jotenkin vahingossa pyörässä kiinni...Vaikka ne olivatkin kyllä erittäin käypän hintaisia, niin kun niitä riittävästi kerää mukaan, niin tuleehan siitä sitten maksettavaa. Että noi halvat hinnat voi olla sitten pirullisia...

biggrin.gif

Toi on paha paikka kun tallissa odottaa siistin näkösiä pyöriä, tulee sitten vimma omaa vääntää vieä hienommaksi.

Ensin mopot:
Itse en tällähetkellä ostaisi "harmaatuotua" mopoa juuri näitten mahdollisten takuuasiaongelmien vuoksi.
Jos muut ostaa niin se ei ole minulta pois eikä häiritse millään tavalla.  
smile_org.gif
Ja yrittäjyys on tietysti hieno asia.
Mainostamisessa kannattaa muistaa netiketti

Sitten foorumit:
Jos nyt verrataan mp-foorumi.commia ja moottoripyörä.orggia niin molemmissa on hyviä ja huonoja puolia.

mp-foorumissa on hyvää toiminta. Foorumi itsessään toimii loogisesti ja nopeasti eikä ole turhan sekava. Galleria ja nyyssit ovat erinomaisia toimintoja. Ratatapahtumat ja tietysti niitten valokuvat  
tounge.gif
Ja tietysti hienot ihmiset.

huonoa kuulemma asioista kinastelut. En ole osallistunut niihin ja suosittelen sitä muillekin jos ei erityisesti ole kiinnostunut siitä osa-alueesta.

moottoripyora.orgissa hyvää on jutut ja niitten määrä. Paikkakuntakohtaiset foorumit on erittäin jees. Tapahtumat ja kokoontumisajot myös vaikka en ole niiihin osallistunutkaan. (paitsi siis tampereen
smile_org.gif
) Ja jälleen kerran hienot ihmiset.

huonoa on sekavuus. Jutut häviää viiteenkymmeneen eri foorumiin ja jos käyttää uusien viestien hakua niin hakusivu on täynnä "ajatko kommandona" topicceja jotka ei välttämättä kiinnosta
smile_org.gif

Enemmänkin olisi asiaa, mutta palataan siihen joskus toiste.
Käsittääkseni kaikkialla ympäri maailmaa toimii tämä takuun alainen järjestelmä suht samalla tavalla.

Jos ilmenee vikaa mopottimessa niin virallisten mopottimien kauppias ottaa yhteyttä maahantuojaan ja maahantuoja ottaa yhteyden tehtaaseen tai sinne mistä on mopottimet tilannu(tukkuri) ja mahdollisesti tukkuri ottaa yhteyden tehtaan puolelle.
Takuuhuolto tehdään kun osat tulevat perille ja on tilaa huollossa.
Pitävät maksavat asiakkaat tärkeimpinä ja tekevät takuut sit kun ei ole kiireitä.

Tietenkin harmaatuojat ovat keskustelleet kaikki asiat sen verran kuntoon (myös sen takuun) että uskaltavat lähteä yritystä pyörittämään.

Harmaatuojan yrittäminen on pienempimuotoista ja kulut ovat sitä kautta pienemmät, eli ne hinnatkin ovat sen takia kuluttajaystävällisemmät.

Takuukinastelu on mielestäni aivan turhaa, se nyt sattuu kaikille tulemaan mieleen, ku virallisen maahantuojan kautta ostanut kauppias tahalteen mustamaalaa harmaatuojia ja tietää että homma toimii kuitenkin niin kuin pitää ja useimmin jopa nopeammin, joka riippuu ihan kauppiaan palvelualttiudesta.
Palvelu harmaatuontiyrityksillä on henkilökohtaisempaa ja nopeampaa.
Näin se vaan on.

Ei aloiteta taistelua joka on aivan turha.

sport05.gif
Kaikille hyviä kilsoja, mie aloitan sisäänajon sit maanantaina, sitä odotellessa meen mökille kalaan.

Takuukinastelu on mielestäni aivan turhaa, se nyt sattuu kaikille tulemaan mieleen, ku virallisen maahantuojan kautta ostanut kauppias tahalteen mustamaalaa harmaatuojia ja tietää että homma toimii kuitenkin niin kuin pitää ja useimmin jopa nopeammin, joka riippuu ihan kauppiaan palvelualttiudesta.
Näin se vaan on.

En ole aloittamassa enkä aio osallistua mihinkään taisteluun.

Minulle tärkeää on se että kauppias on samassa kaupungissa jolloin mahdollisten ongelmien syntyessä voin mennä asiasta narisemaan kohtuullisen pienellä vaivalla.

Ja mitä palveluun on tullakseen niin tuskin se harmaus siihen vaikuttaa.

Minulle tärkeää on se että kauppias on samassa kaupungissa jolloin mahdollisten ongelmien syntyessä voin mennä asiasta narisemaan kohtuullisen pienellä vaivalla.

Ja mitä palveluun on tullakseen niin tuskin se harmaus siihen vaikuttaa.
Jep!

Mullekkin on ihan sama onks kauppias harmaa, keltainen, musta tai punanahkainen.
Tärkeintä on homman toimivuus ja ihanuus.
wink.gif

Toinen juttu miksi ostan vain harmaatuotuja pyöriä on että tiedän vaikuttavani moottoripyörien hinnanlaskuun pidemmällä aikavälillä, se kun on niin että kun harmaat jyrää hinnoissa niin "virallisten" kauppiaiden on pakko tulla mukana.

Häh, vittuiletsä?

wink.gif

No nyt on fillari sisäänajettu, ja männäviikolla myös huollatettu Rajamäellä, joka sekin meni tyyliin soitin päivällä että sopisko tulla vaikka illalla pyörähtämään. Ja 1000 km huolto sitten tehtiin siinä odottaessa.

Kun pääsin sitten sieltä huollosta lähtemään, oli reppu täynnä tuning-hilpettä. Ja osa jo jotenkin vahingossa pyörässä kiinni...Vaikka ne olivatkin kyllä erittäin käypän hintaisia, niin kun niitä riittävästi kerää mukaan, niin tuleehan siitä sitten maksettavaa. Että noi halvat hinnat voi olla sitten pirullisia...

biggrin.gif

Toi on paha paikka kun tallissa odottaa siistin näkösiä pyöriä, tulee sitten vimma omaa vääntää vieä hienommaksi.
Sori
wink.gif

No okei, oon jo niin monta vuotta ajellu tonnisilla tai isommilla, etten oikein osaa siirtyä pienempään.
Ootkos sä se sama jannu kun oli siinä samaan aikaan ku poikkesin ihaileen omaani ja soviteltiin sitä hiilikuituänkkäriä siihen kiinni silleen ihan vaan kokeilumielessä ja sit se vaan niinku ikään vahingossa tuli ostettua?

Sama juttu mulla niitten tuningheebelien suhteen, ostin sieltä pyörän ja koht siinä oli kiinni yli 1000€ kaikkee kivaa (hälyt, putki, ivan´s, ym. ym. ym.) sälää??
On se vaan kumma juttu se tuunaaminen
biggrin.gif

Käsittääkseni kaikkialla ympäri maailmaa toimii tämä takuun alainen järjestelmä suht samalla tavalla.

Jos ilmenee vikaa mopottimessa niin virallisten mopottimien kauppias ottaa yhteyttä maahantuojaan ja maahantuoja ottaa yhteyden tehtaaseen tai sinne mistä on mopottimet tilannu(tukkuri) ja mahdollisesti tukkuri ottaa yhteyden tehtaan puolelle.
Takuuhuolto tehdään kun osat tulevat perille ja on tilaa huollossa.
Pitävät maksavat asiakkaat tärkeimpinä ja tekevät takuut sit kun ei ole kiireitä.

Tietenkin harmaatuojat ovat keskustelleet kaikki asiat sen verran kuntoon (myös sen takuun) että uskaltavat lähteä yritystä pyörittämään.

Harmaatuojan yrittäminen on pienempimuotoista ja kulut ovat sitä kautta pienemmät, eli ne hinnatkin ovat sen takia kuluttajaystävällisemmät.

Näin se vaan on.

sport05.gif
Kaikille hyviä kilsoja, mie aloitan sisäänajon sit maanantaina, sitä odotellessa meen mökille kalaan.
Jep, ei aloiteta sotaa eikä siihen ole edes syytä. Mutta busajake, sä et selvästi _tiedä_ tuosta takuuhommasta mitään. Tuli jo sen verran paksua että pakko hieman oikaista.

Otapas luuri käteen ja kysy vaikkapa Sumekolta miten takuu on! Minä olen jo näin tehnyt ja voin kertoa mitä he sanoivat. He vastaavat maahantuomistaan pyöristä ja niiden takuusta. Mikäli pyörä on joku muu tuonut maahan he kehottavat ottamaan sen ko. pyörän maahantuoneeseen yhteyttä. Kysäisin että onhan teidän otettava pyörä koska pyörissä on yleiseurooppalainen takuu. Vastaus oli melko selva. Sellaista kuin "yleiseurooppalainen takuu" ei ole olemassa - ainakaan Kawasakissa, maahantuoja vastaa vain tuomistaan laitteista eikä ole velvollinen suorittamaan takuunalaisia töitä. Kysyin ovatko he tehneet huoltosopimusta ns. "harmaatuojien" kanssa. Ei kuulemma ole. Kysyin että informoivatko he "harmaatuojia" tehtaan takaisinkutsuista? Äijä varmaan ihmetteli että mitä mä jankkaan ja tokaisi jo vähän nyrpeänä että ei he eivät informoi. Ja sanoi että takuuhan ei ole voimassa jos pyörää ei ole huoltanut merkki/mallikohtaisen koulutuksen saanut henkilö, asianmukaisilla työkaluilla (tarkoitetaan erikoistyökaluja).
Tämä puhelu sai minut vakuuttumaan siitä että itse en uskallakaan itsetuotua pyörää ostaa koska _jokaisessa_ uudessa pyörämallissa on recalleja ja takuun alaisia töitä. Mikäli "harmaatuoja" hoitaa takuuasian jonkun muun kautta nopeasti niin hyvä niin ja pointsit kotiin mutta kertokaa miten se on mahdollista edellisten speksien mukaan?

Ja vielä busajakelle: kyllä ne mopokorjaamot saavat takuutöistä rahaa - maahantuojahan sen maksaa ja perii saatavansa tehtaalta. Ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole.

Aivan!
Kun soittaa maahantuojalle ja kysyy mitä vaan harmaatuonnista niin vastaus on aina EI.
Kysit mitä vaan niin EI jos asia liittyy harmaatuontiin.
Ymmärtänet varmaan mikä niillä on suhtautuminen harmaatuontiin ja se on vuorenvarma että vastaus on aina EI.

Käsittääkseni ee-speedillä on sama politiikka, he vastaa myymiensä pyörien takuusta samalla tavalla kuin "virallinen" maahantuoja jotka hoitaa asiat tehtaan/tukkurin kanssa.

Kyllä ee-speediä on informoitu kaikista asioista jotka liittyy pyörien takuukorjauksiin tai tarkoitan sitä ns. takaisinkutsuun liittyvästä asiasta jonka mainitsit.
Eli takaisinkutsullahan tarkoitat varmaan huollon yhteydessä vaihdettavaan osaan joka on tehtaalla huomattu huonoksi ja täytyy vaihtaa uuteen.
Kyllähän sen saman työn tekee ee-speedikin, kun hänelle tulee asiasta tiedoite ja jos on myynyt kyseisiä pyöriä.
No joo, kaippa ne sit maksavat niistä takuutöistä sit, tuossa taisin heittää Texasit.

biggrin.gif

Sori
wink.gif

Sama juttu mulla niitten tuningheebelien suhteen, ostin sieltä pyörän ja koht siinä oli kiinni yli 1000€ kaikkee kivaa (hälyt, putki, ivan´s, ym. ym. ym.) sälää??
On se vaan kumma juttu se tuunaaminen
biggrin.gif
Amen!

Nimittäin laukkua ja hälyä löytyy, jopa tuollainen hiilikuituslipari (On se vaan aivan
inlove.gif
) löysi jotenkin kummassa tiensä mopooni...
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
Kun on osaa tyrkyllä edukkaasti niin, mites se meni "liha on heikko"
biggrin.gif

Te ketkä olette käyneet lähiaikoina ostamassa kaikkea kivaa EE:ltä, niin onko siellä uuden gsx-r:n (600) pieniä rekkaritelineitä ja/tai siistejä undertaileja ?

Sorry tämä hieman off-topic !

Te ketkä olette käyneet lähiaikoina ostamassa kaikkea kivaa EE:ltä, niin onko siellä uuden gsx-r:n (600) pieniä rekkaritelineitä ja/tai siistejä undertaileja ?

Sorry tämä hieman off-topic !
Kyllähän sillä kaikkea on kilpijutuista lähtien, mut parhaiten saat selkoa ku soitat sille suoraan.
Aina kun oon ollu jotain vailla, niin oon soittanu sille ja max viikko niin on pyörässä kiinni.

PS. Eihän uus 600 gixxu undertailia kaipaa, se roiskeläppähässäkkä lähtee ihan ruuveilla veks ja se on siisti.
Sen oman "undertailin" voi maalata.

Huggeria se perä kaipaa, ei muuta.

Panin huomioiden että uus 600 gixxu ei kokonsa ja näkönsä puolesta poikkea tonnisesta juuri ollenkaan, paitsi etuvalostaan joka on hienompi.
No no, taitaa olla todellisuus hukassa...
cool.gif
Itse harkitsen kuussatasta vaikka nykyinen on ensimmäinen alle tonninen(998cc) vuosiin. Joten voi siihen päätyä "ylhäältä päinkin"...
talktohand.gif

Vai että aloittelija tai piikkikuski, taitaa olla aika ahdasmielistä luokittelua. OT tämä oli mutta ahdasmielisyys v*tuttaa yli kaiken
033102ass_1_prv.gif
.

cool.gif
Itse harkitsen kuussatasta vaikka nykyinen on ensimmäinen alle tonninen(998cc) vuosiin. Joten voi siihen päätyä "ylhäältä päinkin"...
talktohand.gif

Vai että aloittelija tai piikkikuski, taitaa olla aika ahdasmielistä luokittelua. OT tämä oli mutta ahdasmielisyys v*tuttaa yli kaiken  
033102ass_1_prv.gif
.
Ohhoh-hoijaa.....

Vai otettiin mun kommentti vittuiluna....
biggrin.gif
wink.gif

Joo, kyllähän se sit taitaa olla niin et multa on todellisuus hukassa pahan kerran ku oon täs ajellu busallla ja gixxulla
nixweiss.gif

Ei vaines, taisin kyllä kehua sitä 600:sta hienoksi ja että ostaisin pois heti jos olisin aloitteleva tai piikistä isompaan vaihtava.
No lisätään että pienempäänkin vaihtava.
wink.gif

Ei mulla 600 mitään vastaan ole, sitä paitsi saatan ihan hyvin joku suvi painaa 6 satkulla meneen ihan tyytyväisenä jos sikseen tulee.
062802moto_prv.gif

Kuussatkuillahan pääsee nykypäivänä ihan hirmuvauhtia jos vertaa tästä kymmenen vuotta taaksepäin.
Kyl mulla keväällä käväs 600 ja 750 mielessä, mut tuli sit kuiteskin ostettua hiukka isompi sillä kertaa.

Ahdasmielisille mä näytän....

033102ass_1_prv.gif

.
     ...
    .....
   .......
  .........
 ...........
TRÖÖÖÖT!!

sanoi:
cool.gif
talktohand.gif

033102ass_1_prv.gif
.
No elähän ny?

Taitaa olla vain sellaista hyväntuulista vittuilua kuule toi.

Ja pakko myöntää, olen himppasen kade kun katselee noita tonnisia. Käyppä kokeilemassa viakka tollasta 600 giksua, ja kuvittele siihen se 60 hp lisää... Huu...
thumbs-up.gif

Maksaa vain vähän liikaa, vaikka se laina olisikin halpaa..

Ehkä sitten ens kesänä jos vaikka saisi taas sopivan tarjouksen uudesta moposta. Ja jos olis vaikka palkankorotuksen saanut...

Hauskaa luettavaa. Kannattaa siis ehdottomasti poiketa meitin pajalla jutulla ja muodostaa käsitys meitin naurettavasta mopokaupasta ja huollosta ihan omin silmin..

Selvästi on havaittavissa ero sellaisen kirjoittajan, jonka tiedän/tunnen ja sellaisen joka heittelee jotain
musta-tuntuu-periaate-hommelia välillä.

bowdown.gif
Kiitos kundit (ja pari daamia kanssa), että olette tyytyväisiä palveluun. Meillä pidetään kanta-asiakkaista.

Joku kysyi myös, että mitens verot ja kannattavuus?
-Yritys on kannattava, johtuen juurikin olemattomista kuluista ja siitä, että hinta on kohdallaan. Verot maksetaan ajallaan, johtuen edellämainituista seikoista. Firma ei myöskään mene konkurssiin ensivuonnakaan. (Toisella aputoiminimellä vaimo tekee kirjanpitoja, tilinpäätöksiä yms. yrityskonsultointia myös muille.) Talousasiat hoidetaan suht sekunnilleen.

Aika moni on mopon meitiltä hakenut, useampia myös todella kauas pohjoiseen. Siellä vehkeet huolletaan sitten merkkiliikkeissä, koska meillehän sieltä ei moni jaksa ajella.

Jos joku merkkiliike kieltäytyy ottamasta uutta pyörää määräaikaishuoltoon, tai asioiden hoitoon takuuaikana, voi merkkiliikkeen omistaja alkaa varautumaan merkkilappujen poistoon talonsa katolta. Asia on taivahan varma.

Tuomamme pelit ostetaan valtuutetuista organisaatioista ja niissä on täydellinen tehtaan määrittelemä takuu. Meillä ei ole ns. harmaatuotuja, vaan rinnakkaistuotuja moottoripyöriä.
-Ne on alunperinkin tarkoitettu jaettavaksi eri ostajakunnalle markkinaosuuksien ylläpitämiseksi. Maksamme pyöristämme enemmän, kuin valtuutettu maahantuoja. Monessa tapauksessa maksamme enemmän, kuin täkäläinen jälleenmyyjä. Silti myymme samaan, tai huokeammin.

Re-call on hiukkasen eri juttu, kuin jonkun pienemmän asian tekninen päivittäminen. Molemmista tulee tieto, osat ja ohjeet.

Veikkaisin, että meitillä saattaa olla se hitusen pidempi hetki aikaa jokaiselle asiakkaalle, jolloin ehdimme neuvomaan monessa mieltä askarruttavassa asiassa ja juttelemaan muutenkin. Kiirusta on, mutta stressiä ei tarvitse kerätä.

Soita ja poikkea, jos olet uutta mopoa etsimässä, se ei maksa paljoa. Myyrään halavalla, muttei ihan iliman anneta.

Back