No joo, pakko itekkin kommentteerata.
EN oo tunnettu maailman hiljaisimpana ja syrjäänvetäytyvimpänä persoonana, joka sitten taas joillekkin samankaltaisille aiheuttaa pahaa mieltä ja kilpailutilanteen suunsoiton suhteen.
Toisaalta olen myös kilpailuhenkinen...
Erittäin rauhaa rakastava ja kauppiaaksi liian tyhmä, koska hommailen kavereilleni halvalla fillareita. Väliäkös sillä, jos alunperin arveltiin mopoa hankkivia kavereita olevan 3-5kpl ja jos kavereita onkin yhtäkkiä bussilastillinen Hangosta Sieppijärvelle saakka.
Koitan tehdä uuden fillarin hankinnan helpoksi, jos on tullut kaltoin kohdelluksi muualla. Kaikkia maailman asioita korjailleena ja rakennelleena on jonkunmoisia visioita siitä miten onnellinen elämä menee mopon kanssa ja parhaan kyvyn mukaan jelppaan, jos hämminkiä on ja olosuhteet suinkin sallivat.
Meillähän ei mitään ostopakkoa ole, kaikessa ei voi olla halvin, paras, tai nopein, naamakaan ei voi kaikkia miellyttää.
Ketään ei ole vielä poistettu väkivalloin tontilta, joten tervetuloa jutulle. Varsinaista liikettähän meillä ei ole, vaan rakkaan anopin hallissa puuhailen, ei ole aikomuustakaan vuokrailla mitään liikettä/hallia firmaa varten, että saisi lisää kuluja aikaan, joiden varjolla olisi hinattava hintoja ylöspäin.
Kaveripohjalta ja kaikessa rauhassa.
Minulla on ainaskin muutakin elämää, mutta aina sitä ehtii hiukan netissäkin viisastelemaan. Pitäisköhän vaan oma itsensä (nettipersoona irrottaa firmasta?) Firmavisio, taikkas sen missio ja imago ei kyllä kärsi yhtään joittenkin pahansuopien pässien piikittelystä. Ei mulle ainakaan kade voi kukaan olla, eikä niin mistään, vaikka vaimo onkin ihan nätti
Aijoo ja läheskään kaikki mopot eivät ole "sakuja".
-Meiltä mopon hommanneet saavatten muuten sitten merkkiosat ja tarvikkeet kanssa suht sopivaan...