• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Edullisia lämpökerrastoja

Budget Sport Vantaan Tammistossa (Valimotie 19, Bauhausin vieressä) kauppaa Fair Play -lämpökerrastoja (miesten) edullisesti. Kun lataa pöytään 6,90 egee (norm. 13 € muualla parin kympin luokkaa tai enemmän) saapi pitkähihaisen ja -lahkeisen mustan kerraston.

Ihoa vasten polypropyleenikudos joka siirtää kosteuden päälimmäiseen puuvillakerrokseen. "Iho pysyy kuivana, lämpimänä ja miellyttävän tuntuisena".

Vastaavan kerraston toimivuutta on testattu mm. pari viikkoa viime kesän helteissä Euroopassa - suora auringon paiste, +35 astetta tai enemmän, 6-8 h lähes tauotonta ajoa/päivä, nahat päällä. Noissakin olosuhteissa iho tuntui yllättävän kuivalta
cool.gif

Kiitti vinkistä, pitää kattoa josko sais autoa lainaan et pääsis ostoksille.

Budget Sport Vantaan Tammistossa (Valimotie 19, Bauhausin vieressä) kauppaa Fair Play -lämpökerrastoja (miesten) edullisesti. Kun lataa pöytään 6,90 egee (norm. 13 € muualla parin kympin luokkaa tai enemmän) saapi pitkähihaisen ja -lahkeisen mustan kerraston.

Ihoa vasten polypropyleenikudos joka siirtää kosteuden päälimmäiseen puuvillakerrokseen. "Iho pysyy kuivana, lämpimänä ja miellyttävän tuntuisena".

Vastaavan kerraston toimivuutta on testattu mm. pari viikkoa viime kesän helteissä Euroopassa - suora auringon paiste, +35 astetta tai enemmän, 6-8 h lähes tauotonta ajoa/päivä, nahat päällä. Noissakin olosuhteissa iho tuntui yllättävän kuivalta
cool.gif
Ai prkl... mä ostin tänään muka 50e hintaisen Craft merkkisen vastaavan "teknisen alusasun" hintaan 25e Jumbon Intersportista. Muka sain halavalla....
confused_orig.gif

Ai prkl...  mä ostin tänään muka 50e hintaisen Craft merkkisen vastaavan "teknisen alusasun" hintaan 25e Jumbon Intersportista. Muka sain halavalla....
confused_orig.gif
Taas sua on vedetty nenästä, justha ostit uuden fjärrän, vaik gone-klanzista oisit saanu uuden kiina-skoden hintaan 599€

Edit. Keväällä kun yritin tyhjentää varastojani Terinit teknisistä alusasuista ilmaiseksi, niin mulle vain naurettiin...

Ai prkl... mä ostin tänään muka 50e hintaisen Craft merkkisen vastaavan "teknisen alusasun" hintaan 25e Jumbon Intersportista. Muka sain halavalla....
confused_orig.gif
Taas sua on vedetty nenästä, justha ostit uuden fjärrän, vaik gone-klanzista oisit saanu uuden kiina-skoden hintaan 599€

Edit. Keväällä kun yritin tyhjentää varastojani Terinit teknisistä alusasuista ilmaiseksi, niin mulle vain naurettiin...
Mulla on jo kiinan mopokin landemopona - mä olen jo tehnyt kaikki mokat.
confused_orig.gif
Ensi keväänä tiätysti Fjärrän hinta tippuu puoleen ja Köpi jakaa ilmaiseksi.... ei, vaan MAKSAA siitä että joku huolee teknisiä alusvaatteita. Mä näen kaiken tuon sieluni silmin!
omg.gif

katohan, yhdet uudet käyttämättömät Terinit-setti löytyi, koko L. Saa lunastaa hankintahintaan, eli 0€

Harmaat "seksintappajat" meni...

Back