• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Edullinen kuitukypärä tupla-d remmillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eli crossi kypärä kaipaisi kaveria matkakäyttöä varten ja kriteerejä olisivat hiljainen, vakaa ajettaessa katteettomalla pyörällä 80-120 vauhteja, tupla-d remmi vai mikä nyt onkaan oikea termi tiedätte varmaan mitä tarkoitan
tounge.gif
ja pesua varten irtoavat sisukalut. hintaa saisi olla maks 300 mutta en meinaa löytää tuohon hintaan kun kaiken maailman pikalukoilla varustettuja kypäriä ja olen niin tykästynyt tuohon tupla-d systeemiin etten tahtoisi mitään tarralenkkari ratkaisua
biggrin.gif

X-Liten X801R

Voi mennä hiukan yli budjetin, mutta hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan. Biken ja muiden lehtien testeissä 801 voitti puolta kalliimmat haastajansa.
wink.gif

HJC:llä on edukas kuitupotta (oisko ollu AC-3), joka on halpa (oletettavasti halvin edes jonkin merkkinen kuitupotta) ja D-lenkeillä. Kovin hiljainen se ei tosin ole.

Siitä on ilmestynyt nyt uusi versio, jossa tosiaan visiirin mekanismia on rukattu ja D-lenkki asennettu. Vanha sopi ainakin omaan päähän kivasti eikä sen kanssa kyllä rajoitusten puitteissa juurikaan vituttanut, kun kaverin pottaa viime kaudella lainasin. Uusi tuntui MP-messuilla sovitellessa vähintääkin yhtä hyvältä. Itsellä hankinta listalla sadekelin potaksi jahka kesä nyt ensin ehtii ovelle koputella.

M2R tekee kuitukomposiittikypärää tupla-D-lenkillä. Pestävät/ irroitettavat sisuskalut löytyy myös. Ovh 139,00
*Kliks*

Crossipottaasi verrattuna veikkaan että hyvinkin moni integraali tuntuu hiljaiselta
omg.gif

Nettikauppojen "restpostenista" löytyy montakin mielenkiintoista vaihtoehtoa, esim *täältä*

Toi Sumpan linkki tietty myös, jää rahat kotimaahankin kaiken lisäksi (ainakin osittain).

Kyllä mä lähtisin kanssa tota X-Liten X801R pottaa ainaki kokeilemaan. Ittellä sellanen on ja ainaki mulle tosi hyvä päähän. Testeissä menestynyt todella hyvin. Ajossa en osaa vielä sanoa mitään, koska ei oo vielä päässy päristelemään. On kehuttu muissa Thredeissä hiljaiseksikin...tiedä sitte.

Matrix Barracuda Diablo ois myös yks vaihtoehto. Eurobiker ainakin myy niitä Helsingissä. Hinta 269€. Ostettiin pelkääjän kanssa juuri tuollaiset. Pari kertaa ollaan käyty liikenteessä nuo päässä ja mielyttävältä on tuntunu, eikä melukaan mikään kauhea ole. Myös tosi mukava ainakin mun päässä. Vertailupohjaa mul ei kyllä ole, sillä ensipyörän vasta hankin. Tossahan on tuplaD-kiinnitys ja irrotettava sisusta. Makeen värivisiirinkin sai halvalla mukaan. Käy kokeilemassa, jos asut pk-seudulla.

Back