• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

*Edit.* T-ajot johonkin päin klo 12.00 lähtö Lahdesjärven ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos sääennuste sanoo, että "Pilvistä, runsasta sadetta", niin meinaaks se et ei mennä? :no:

Olisko etelä-kaakossa kelejä.. Tai idässä.

Ainakin Tampereelta länteen suunnat näyttää vähän, eh, heikoilta.. Idempänä taas ei sateista tietoakaan..

Tampereellakin saattaa sadella iltapäivällä.

Ai, että meette kuiteskin itään? Mä kun olin jo lähdössä mukaan, mut ei sitten... :kääk:

meen sitten yksin :orgmp:

Ei kai tästä vielä mitään lopullista päätöstä ole.. Kovasti vaan sadetta sinne länteen päin äskenkin YLE:n meteorologi lupasi, kohta vuorossa MTV3:n arvaus..

Joo kyllä tää on nyt peruttu. Sadetta ja märkää vaan.

Mutta josain tuolla Urjalassa kelejä taitais olla. En vaan jaksa alkaa nyt ajattelemaan... Entiä-äh. Vtttaa.

Kumpaan päätökseen päädyttiin, lähteekö tänään kukaan ajelemaan vai ei? Iitalehden sadetutkan mukaan tämän päivän sateet ovat Vaasan korkeudella ja siitä etelämpänä kuivempaa. Mulle sopis klo.12 lähtöaika, ilmoitelkaa jos on haluja ajelemaan!

Katselin itse just samaa, eli ei tuo keli niin huonolta näytäkään. Ja 12 sopisi hyvin, voisi siinä vähän katsoa että mihin suuntaan halutaan viimeisten tutkakuvienkin perusteella..

Ilmeisesti kaikki muut kuin luode/suoraan länteen olisi mahdollisesti kuivia suuntia, etenkin tietty itä/etelä suunnat.. Mutta ei tuolla lounaassakaan välttämättä satele.

Anyways, oletan nyt että ei ainakaan siihen alkuperäiseen klo 11 lähtöön lähdetä, ja käyn vähän lenkillä tässä välissä.. palaillaan reilun tunnin päästä!

shyhander sanoi:
Joo kyllä tää on nyt peruttu. Sadetta ja märkää vaan.

^^

Mutta jos puoliltapäivin... ehkä... Mulla ei nyt ole mitään reittiä heittää, tekis mieli jossain innalan ristillä mutta se on pohjoisessa missä sataa.

No jos ajeltais osa viimesyksyn Ruskareipas-reitistä, se kiertää tonne etelään, mutta ei mennä enää sinne missä mä lippasin hiekalla :grin:

Siittä tulis tollanen 200-230 kilsaa.

Lähden matkaan, oisko Kaukajärven mäkkärin piha sopiva paikka jos Lahteen päin.. Kuhmalahden- Padasjoen - Vääksyn kautta ?

Mä olen ainakin suihkunraikkaana baarissa kello 19-20.00 vai millon se oli :bisseä:

Toi Lahdesjärven ABC varmaan sopii jos etelään lähdetään?

Saatte nyt luvan lähteä klo 12 Lahdesjärven ABC:ltä. Suunnan saatte päättää ihan itse.

Back