• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

eBay asetusongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TunturiTT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saksan egayssä kauppaa tehdessä olen huomannut, että osa myyjistä hinnoittelee tavaran halvemmaksi omissa webikaupoissaan. Osa ilmoittaa tästä, osa ei...

Myyjäkään ei pitänyt Ebayn pakottamasta Paypal järjestelystä, pitikö hän. Jännityksellä odotan, mitä joulupaketista löytyykään.
Pakottaako ebay Paypaliin? Olen ainakin itse maksellut monet kerrat suoraan tilille (Überweisung) ilman ongelmia, en tosin ihan viime aikoina, jos käytäntö on muuttunut.

Ja omien kokemusten mukaan saksalaiset pääosin lähettävät kyllä myös Suomeen, silloinkin kun sitä ei ole mainittu. Kysyy vain ennen kuin alkaa tarjota.

Myyjäkään ei pitänyt Ebayn pakottamasta Paypal järjestelystä, pitikö hän. Jännityksellä odotan, mitä joulupaketista löytyykään.
Pakottaako ebay Paypaliin? Olen ainakin itse maksellut monet kerrat suoraan tilille (Überweisung) ilman ongelmia, en tosin ihan viime aikoina, jos käytäntö on muuttunut.

Ja omien kokemusten mukaan saksalaiset pääosin lähettävät kyllä myös Suomeen, silloinkin kun sitä ei ole mainittu. Kysyy vain ennen kuin alkaa tarjota.
Ei pakota, mutta suosittelee. Myyjä saa itse päättää mikä/mitkä maksutavat hänelle sopivat.

Saksalaiset myyjät on tarkempia rahojensa suhteen eivätkä halua maksaa maksukaverin kuluja
smile_org.gif

Back