• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Early bird goes Sommermeeting 15.8 klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
La 16.8 aamulla lähtee käsittäkseni Sammyn Hitaat ja Kossun nopeet.

Jos on muita jotka suunnittelee mennä mestoille jo pe illalla niin tervetuloa mutkaiseen matkaan.

Vauhdit on jotain tuolta la aamun letkojen väliltä, eli tikkari+mittaritoleranssi.

Mitään elektronisia apuvälineitä ei navigoinnissa käytetä joten 1 tai 2 U- käännöstäkin voi reitillä olla, mutta eihän meillä ole kiire minnekkään. Kyllä se sauna ja kyrsä jaksaa perillä odotta vaikka tulisimme vartin myöhemminkin määränpäähän.

Startti on varmaankin Lahnuksen Shell tai Veikkolan Neste.
Selviää sitten kun tiedetään onko meitä 2 vai 12 letkassa.

Näillä näppäimillä mukana tässä ryhmässä.
Majoitus myöskin varattu Kallen mestasta.

Viki

Mä voisin ehkä tulla teidän kanssa melkein perille asti. :cruising: Karkaan jostain sopivasta välistä tuonne landelle, jossa yövyn. Pitää olla aamulla sen verran aikaisin paikanpäällä, että noi lauanataiaamun letkat ei käy. :p

Varmistuu lähtöpaikalla, tulinko teidän matkassa vai meninkö jo...

No kävipä tietysti niin, että mulla on tod.näk.

Dragonmelonnan finaali perjantaina klo 17-18

Jos Knaku vetää letkan pikkuteitä Salon seudulle, ja mä tuun motarin kautta mukaan ja vien letkan perille?

Muuten menee turhan myöhäiseksi ajella pikkuteitä, jos letka starttaa vasta klo 19 aikaan.

No worries, mate!
Me voidaan odotella sua vaikka Someron aakkosasemalla.

Viki

wanico sanoi:

Jos Knaku vetää letkan pikkuteitä Salon seudulle, ja mä tuun motarin kautta mukaan ja vien letkan perille?

Muuten menee turhan myöhäiseksi ajella pikkuteitä, jos letka starttaa vasta klo 19 aikaan.

wanico sanoi:

No Worries :) olisko se lähtö sitten Veikkolasta? Ja kai sitä voi lähteä esim. klo 18.30? Sade kuuroja saattaa olla matkalla luvassa, että ei taideta haluta hirveesti kuhnia silloin matkalla :no:

Käy.
Tsekataan toi sääennuste sinä päivänä ja tehdään sen perusteella lopullinen pläni?

Hel_1 sanoi:
No Worries :) olisko se lähtö sitten Veikkolasta? Ja kai sitä voi lähteä esim. klo 18.30? Sade kuuroja saattaa olla matkalla luvassa, että ei taideta haluta hirveesti kuhnia silloin matkalla :no:

Big Vic sanoi:
Käy.
Tsekataan toi sääennuste sinä päivänä ja tehdään sen perusteella lopullinen pläni?

Jep, näinhän me tehdään... ja, jos vielä Knaku suostuu veturoimaan, niin meillähän ei ole häränpäivää :D

Tähtäilen Kallen mestoille perjantaina. Pitää vähän funtsia mikä on fiilis, kondis ja puitteet, mutta mahdollisesti voisin tälläytyä mukaan.

Knaku sanoi:
Mä voisin ehkä tulla teidän kanssa melkein perille asti. :cruising: Karkaan jostain sopivasta välistä tuonne landelle, jossa yövyn. Pitää olla aamulla sen verran aikaisin paikanpäällä, että noi lauanataiaamun letkat ei käy. :p

Varmistuu lähtöpaikalla, tulinko teidän matkassa vai meninkö jo...

Knakun puolesta ilmotan, että se "meni jo", eli ei tule letkaan.

Tilanteet näköjään elää poikkeuksellisen paljon.

Nyt kun ilmaantui ettei varaveturi pysty, niin samalla melamiehiä huomiseen finaaliin on riittävästi ilman minuakin.

Koska meitä on näin vähän, niin muutokset onnistunee myös hätäseen?

Ehdotankin, että lähdetään kompromissinä Bembölen kahvituvalta klo 17.00

Sit ei tuu mikään hätä päästä perille ennen pimeää.

Vastaukset ketjuun, privana tai tekstiviestinä.

wanico sanoi:
Ehdotankin, että lähdetään kompromissinä Bembölen kahvituvalta klo 17.00
Tuun jos ehdin, ei tarvitse odotella. Duunia on taas sen verran, että ei välttämättä ennätä.

massajaska sanoi:
Tuun jos ehdin, ei tarvitse odotella. Duunia on taas sen verran, että ei välttämättä ennätä.

laita Jaska vaikka privalla jes or no, ni päästään ajossa baanalle.

Eikä tarvii varttia stondailla turhaan jos muut on mestoilla ajoissa.

Siis LÄHTÖ on KLO 17.00 eikä 18.00 niin kuin otsikossa lukee!!

Kattelin tuota säätä, että jos vähän vitkutellaan lähtöä.. 15-30 min, selvitään kuivin nahoin reissusta :thumbsup:

Kiitos hyvästä seurasta ja mukavasta letka-ajelusta.
Ja kiitokset wanicolle järjestelyistä ja veturoinnista.

Hyvät oli Kallen majoitukset ja tarjoilut. Hieman oli pää kipeä tosin aamuisin, olisko se kuuluisa "nuotion savu" sitten sen aiheuttanut?

Ja vielä kiitos todella toimivasta kesäpäivästä järjestäjille ja talkooväelle!

Back