juu tietää se...eiks kysymys ole tästä VIINASTA mitä alkavat lisäilemään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu tietää se...eiks kysymys ole tästä VIINASTA mitä alkavat lisäilemään...
Pahoittelut huonoilusta, mutta mistäs ihmeestä se kone tietää, onko ketjun ja vanteen takana olevassa kumissa nappuloita vai tasaista pintaa?Niin nyt oli RR:stä kyse. Taidat itse ajaa rupulirenkaisella?
Kawa kilahtaa vaikka tinnerilla ajaisi. Ne venttiilit on tehty Plastic Paddingista. Nain on tosi!Jaa-a saas nähdä mitä uskaltaa kawan tankkii lykätä ettei venttiilit kilahda
Kyllä se on puhe crosseista, kun katsot boldattua tekstiä lainauksessa. Tajusin kyllä että puhut rääräästä, mutta puhtaasti vittuillakseen aloin jankkaamaan vastaan.Niin nyt oli RR:stä kyse. Taidat itse ajaa rupulirenkaisella?Juu ja moottorikelkoilla ajetaan kanssa kisabensalla reitillä. Eihän ne kestä pumppubensaa yhtään ollenkaan, hajoaa heti.Hep. Kilpabensalla mennään.Paska puhetta.kyselin tossa kovilta crossikuskeilta että mitä bensaa ne käyttää niin sanovat että 2t vehkeisiin vaan ja ainoastaan v-poweria!on ollu kuulemma tapauksia että uudet 2t moottorit on leikannu kiinni tavan pumppubensalla!tosin tieteellistä näyttöa vailla että voipi olla mutua!?
En tiedä kenellä kestää perse ajaa pienkone/kilpabensalla jos pumpusta tullut polttoaine kerta rikkoo koneita. -mitä se ei tee.
Taitaa kaikki kakspuolikkaat ajaa kisabensalla tai jollain omalla sekoituksella samoin kuten valtaosa piikeistä. Loput piikeistä ajaa V-powerilla, mutta siinä on sen verran laatueroja, etten itse uskaltaisi. Muutaman kerran ajoin 50/50 V-power/kisabensalla ja heti rotti hieman, vaikka oli sytkäkin myöhäisellä.
Jos kerta kaikki puolikkaat ajaa kisabensalla niin miksen minä aja?
Eihän se tiedäkään, mutta ero on siinä, onko ko. koneessa tehoa 90 (RR) vai 45 (MX) hevosen edestä. Joten on hieman tarkempaa noiden ratapatojen kanssa.Pahoittelut huonoilusta, mutta mistäs ihmeestä se kone tietää, onko ketjun ja vanteen takana olevassa kumissa nappuloita vai tasaista pintaa?Niin nyt oli RR:stä kyse. Taidat itse ajaa rupulirenkaisella?
Kiitos tästä. Kyllä oli kivaa, myös minusta.Tajusin kyllä että puhut rääräästä, mutta puhtaasti vittuillakseen aloin jankkaamaan vastaan.
Tässä onkin hyvä pointti.Pahoittelut huonoilusta, mutta mistäs ihmeestä se kone tietää, onko ketjun ja vanteen takana olevassa kumissa nappuloita vai tasaista pintaa?Niin nyt oli RR:stä kyse. Taidat itse ajaa rupulirenkaisella?
Kiitos tästä. Kyllä oli kivaa, myös minusta.Tajusin kyllä että puhut rääräästä, mutta puhtaasti vittuillakseen aloin jankkaamaan vastaan.
Hei,
...
Shell V-Power on ilman etanoolia tänään ja tulee olemaan etanooliton tulevaisuudessakin. Terveisin Riitta Källerfors.
Ei sitä hintaa tartte kun pikkasen korottaa, kulutukset kasvaa litralla...Tämä tuli samantien itsellekkin mieleen. "Nykytrendiä" kun on vähänkin seurannut, niin eipä taida olla kuin yksi suunta hinnallaOnkohan tuossa käyttäjälle kohdistuvasta hinnasta mitään tietoa?
Ei hirveästi nappaa ajatus siitä, että ihmiset pakotetaan käyttämään "ympäristöystävällistä" litkua ja maksamaan siitä sen 2e / litra...![]()
Toivottavasti hän ei unohtanut kirjoittaa loppuun... mutta tuotteen myynti loppuu EU alueella v.2011 EU:n tiukentuvien ympäristödirektiivien myötä...Kyselin Shellin teknisestä tuesta tai jostain vastaavasta sähköpostilaatikosta V-powerin tulevaisuudesta ja viittasin uutiseen nousevasta etanolipitoisuudesta. Koska vastaus ei selvästikään ylitä teoskynnystä, uskallan laittaa sen tänne kaikkien näkösälle, sillä saattaapi kiinnostaa muitakin:
Hei,
...
Shell V-Power on ilman etanoolia tänään ja tulee olemaan etanooliton tulevaisuudessakin. Terveisin Riitta Källerfors.

No ei noin pienistä pitoisuuksista sentäänEi sitä hintaa tartte kun pikkasen korottaa, kulutukset kasvaa litralla...![]()
Eli mihinkää japsipyörään ei voi tankata tulevaisuudessa enää mitään?Täällä olis jonkunlaista listaa etanolinkestävistä mopoista.www.onlinemechanical.net/ethanol-E10.html
ps. huonoja uutisia useimmille.
Ei käsitelty, sillä se sopii kaikkiin bensa-moottoreihinSori unohdin ton E5 laadun jota tos kyseisessä sivussa ei käsitelty ollenkaa![]()