• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

E-merkintä ja katsastus.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja calle
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On teillä pojat huolet.
Ikinä ole mistään E-merkinnöistä mitään välittänyt.
Ei se varmasti ketään huoleta, ennenkuin joutuu ruuvailemaan pönttöjä irti ja kipittämään hattu kourassa kilpiä konttorilta hakemaan.

EDIT: Minua ei sen kummemmin huoleta, kuin että pöntöistä löytyy merkintä. Muutoskatsastusta en tekisi tai mitään hyväksyntälappuja kantaisi mukana. Hyväksytty mikä hyväksytty, leikkisin sitten sujuvasti tyhmää hankalammalle poliisille ("Edellinen omistaja kai vaihtanu... onhan tässä tää eeeuuun merkintä...").
Ei voi oikeen syyttää edellistä omistajaa, jos rekkariotteessa on 1. omistaja.
cool.gif

missä niin lukee että niitä putken papereita pitäis kantaa mukana.

nyt het sanon että trafi (ex-ake) ei voi antaa asiasta mitään yleismaailmallisia määräyksiä. olen minäkin niitä aken ohjeita netistä lukenut, mutta niihin ei perustu eikä voi perustua yksikään gyyn päätös. itse se voi ja tottakai noudattaa omia ohjeitaan. eli siellä asioidessa täytyy niiden pillin mukaan hyppiä.

"juurihan" oli mediassa kun mikälie k-1 ketjun edustaja mussutti ettei poliisi lähetä prätkiä muutoskatsastuksiin vaikka laki antaisi myöden. se oli siis kritiikkiä sisäministeriön suuntaan. sieltä vastattiin että tyyliin että "älä tuu meitä neuvoon". lähes suoraan vastauksesta oli luettavissa että rahanahne katsastuskonttoriketju pitäköön mielipiteensä itsellään.

eli niin pitkään kun ei ole konttorille asiaa, niin jos poliisin ja katsastuksen neuvot menevät ristiin niin uskoisin gyytä. ( olipa järkyttävä lause.. ... uskoisin gyytä ...)

Back