• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

E.K.o.K.A. (TouRinki) ma 01.11.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Vielä taitaa olla joitain "puolihulluja" olla joilla mopo ei ole talvisäilössä.
Ja kun TouRinki -kausi päätettiin 24.10. niin nyt tietenkin sanotaan ettei kukaan ole kieltänyt ajelemasta.
2 mopoa ainakin lähtee parinsadan kilsan lenkin vetämään maanantaina 1.11. Mankin nesteeltä klo 11.30 Tervetuloa mukaan!

Sääpäivitys: Melkosen lämmin ilma, tiet kosteita. MenoX!

Mukana ku peräpukama
buttrock.gif

Puoli hullu, mutta maanataina tuohon aikaan ollaan duunissa
sad_orig.gif

Et antaisi niiden väli syndejen häiritä ajamista ja lähdettäis sunnuntaina ajelemaan.

Jos vain saan pyörän kasaan niin mikä ettei.
Mitä sitä marraskuussa muutakan tekisi.

Perkkel, jos aamusta on keliä sen verran että sussun herättää töihin, niin harkintaanll

ja lähdettäis sunnuntaina ajelemaan.
Sori MauriOC!
No maanantaina ei sovi. oikeesti pitää välillä käydä duunissakin. Minä lähden sunnuntaina 31.10.2010 klo vielä xxx jostain johonkin suuntaan. Todennäköisesti jotakin perinteistä PKS ajoreittiä seuraillen. Vapaaehtoisia vetäjiä kaipaillaan. Mä kun osaan pitää vaan perää. Toki voin vetääkkin, mut sit mennään minne nenu näyttää, ja mitään ennekkoreittiä ei tule oleen.
062802moto_prv.gif
Ja tämä kaikki tietyllä kelivarauksella, eli lämpötila yli +4 ja kuivaa.

Sori MauriOC!
No maanantaina ei sovi. oikeesti pitää välillä käydä duunissakin. Minä lähden sunnuntaina 31.10.2010 klo vielä xxx jostain johonkin suuntaan. Todennäköisesti jotakin perinteistä PKS ajoreittiä seuraillen. Vapaaehtoisia vetäjiä kaipaillaan. Mä kun osaan pitää vaan perää. Toki voin vetääkkin, mut sit mennään minne nenu näyttää, ja mitään ennekkoreittiä ei tule oleen.
062802moto_prv.gif
Kai sä kuitenki virität jonkun mopon rekkarin metrin
kepin päähän ja teippaat sen stongaan kiinni.....
et on edes jotain minkä peräs ajaa
tounge.gif
.

Nyt ne fillarit naftaliinista esille ja ajoon !!  
062802moto_prv.gif
Ota tosta nyt sitte selvää...

Yksi saarnaa että suola on epäterveellistä, toisaalta
suolahuoneita käytetään parantamiseen
biggrin.gif
.

No, tuolla päivän rypemisellä kieli keskellä suuta ei saa
sellaista nautintoa että viittisi jynssätä hullun lailla
suolasotkua pois vehkeistä jos toisistakin
nixweiss.gif
.

Sori MauriOC!
062802moto_prv.gif
Kai sä kuitenki virität jonkun mopon rekkarin metrin
kepin päähän ja teippaat sen stongaan kiinni.....
et on edes jotain minkä peräs ajaa  
tounge.gif
.
Juu. Näi on kai parasta tehdä. Eihän sitä muuten osaa. Eksyy kele vielä, kun ei oo ketään risteyksen merkkaajaa.
033102bebe_1_prv.gif

Juu EI laiteta!!!
15 kilsaa ajettu ja ihan loistava keli. Tien pinta on hieman kostea mutta ei roisku! 2 pyörää jo Mankissa paikalla!

Käsittämätöntä urheutta ja asennetta Suzu-ukolta kun jatkoi matkaa selkeän ojanpohjan tutkinnan jälkeen.
Toinen lähes yhtä iso kädenojennus Leidi-Tenalle joka lähes yksin repi sen 250kg painavan F:n sieltä ojasta ylös.
Veturi pyytää nöyrästi anteeksi ja pahoittelee tapahtunutta kun ei mitään huomannut vaan ajoi innoissaan eteenpäin ja fiilisteli hienoja mutkia ja kuivaa tietä!

Käsittämätöntä urheutta ja asennetta Suzu-ukolta kun jatkoi matkaa selkeän ojanpohjan tutkinnan jälkeen.
Toinen lähes yhtä iso kädenojennus Leidi-Tenalle joka lähes yksin repi sen 250kg painavan F:n sieltä ojasta ylös.
Veturi pyytää nöyrästi anteeksi ja pahoittelee tapahtunutta kun ei  mitään huomannut vaan ajoi innoissaan eteenpäin ja fiilisteli hienoja mutkia ja kuivaa tietä!
Noniin... ja jonkun parvekkeen alla tietysti taas
tounge.gif
.

Eikäkön oikeesti, hyvä ettei ilmeisesti pahemmin käynny
thumbs-up.gif

Elkää pojat täällä huudelko vaan tulkaa ajeleen. Huomaatte kuinka mä oon bodannu kun kertsi lähes yksin raavin varttitonnarin ojasta
tounge.gif

Reeeiskaaa, ei voi, ei pysty, sori. Kerro tarkemmat reitit missä autolla ajelet ni mä lupaan että tuun kiusaan
inlove.gif

Eimut, loistokeli ja reissuki oli hyvä, ootellaan mitä se suzu-ukko reissusta tuumaa vielä
lookaround_orig.gif

Kyllä mopo on jo talviunilla, ei viitsi enää putsata ja puunata uudelleen. Neitseelliset öljytkin on sisällä ja uudet kumit saavat odottaa kevätkelejä
sport05.gif

Back