Eivät liene lähtökohtaisesti E-hyväksyttyjä siellä? Tietäisikö joku mistä saisi E-hyväksytyn yoshin Ameriikan mantereelta? Siis uuden.
anyone?!?
anyone?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Espoon Bike Worldista.Entä mistä saisi Josheihin killereitä? Edellinen omistaja repinyt vissiin pois turhana.
Ainakin omaani saisi kohtuuhintaan www.motomummy.com osoitteesta.mitens noihin tulee tulli / rahtikuluja jos jenkeistä tilaa? itte oon kattellu akrapovic sliparia jenkeistä jazzmotors. onko ehdotuksia muihin liikkeisiin joista positiivisia kokemuksia?
Eikö jossain threadissä mainittu, että esimerkiksi keski-euroopassa ei hirveästi noilla E-merkinnöillä ole painoarvoa ellei muutoksia ole muutoskatsastettu ja täten otteeseen merkitty?Kaiverruta ite jossain kaivertajalla se E4 merkki siihen . Ei sitä kukaan tuolla tienpäällä osaa sanoa onko aito vai piraatti!![]()
Yoshissa näkyy se E4 olevan pienen neliön sisällä.
Näinhän se lienee Suomessakin periaatteessa, vaikka vaihtaisit vakiota hiljaisempaan niin se pitäisi muutoskatsastaa, muuten on laiton.Eikö jossain threadissä mainittu, että esimerkiksi keski-euroopassa ei hirveästi noilla E-merkinnöillä ole painoarvoa ellei muutoksia ole muutoskatsastettu ja täten otteeseen merkitty?
Jenkeistä tilattuna tuotteisiin tulee tullimaksu + alv, ja se lisätään toimituskuluihin myös. Rahtikulut on liikekohtasia, eli varmaan jos maililla tiedustelet niin selviää. Oon itekki ettimässä sliparia samaan pyörään, ja tuolta tosiaan sellasen sais suht siedettävään hintaan.mitens noihin tulee tulli / rahtikuluja jos jenkeistä tilaa? itte oon kattellu akrapovic sliparia jenkeistä jazzmotors. onko ehdotuksia muihin liikkeisiin joista positiivisia kokemuksia?