• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Dyno@e-pohjanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kepa-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Minne olette vieneet pyörää säädettäväksi e-pohjanmaan alueella? Slipari pitäisi vaihtaa ja ajaa pyörä samalla penkissä säädettävänä.
062802moto_prv.gif

Mul ois penkkiaika tonne motoon ens maanantaiksi..näyttäs vain huonolta oonko silloin maisemis..perjantaina selviää joutuuko siirtään.

Mitäs muita penkityspaikkoja täällä lakeuksilla löytyy? Mitäs tuollainen penkitys suurinpiirtein kustantaa, kun ei ole tullut ennen käytyä? Putkisto ja ilmanotto päivitystä tekemässä, niin pitäisi saada säädöt kohilleen.

Aj-bike Vaasassa tekee ainakin penkitystä.Peräseinäjoella eräällä kaverilla on myös tehopenkki.

Moto-Seinäjoella käytin omaa mopoani 1,5 vuotta sitten. Homma sujui hyvin vaikka suutinkokoja pitikin vähän hakea, kun etukäteen ostamastani suutinsarjasta ei löytynyt tarpeeksi isoja. Eli oma mokani, ei ko. puulaakin.

Ainut pieni miinus tulee palvelupuolelta, kun penkityksiä tekevä huollon kaveri tuntui olevan vähän yliherkkä sille, että asiakas seuraa toimenpidettä vierestä. Ei aiheesta mitään sanottu, eli voin toki olla väärässä, mutta tällainen vaikutelma mulle tapahtumasta jäi. Minulle kuitenkin oman "vauvelin" jättäminen yksinään vieraan, vaikkakin ammattilaisen, huomaan on tuskallista
smile_org.gif
.

Onhan meitä asiakkaitakin toki moneen junaan ja joissain tapauksissa tekijälle voi olla yhtä helvettiä, kun asiakas haluaa tunkea samalla työmaalle. Minä yritän siksi näissä tilanteissa pysyä kohteliaasti poissa tieltä ja olla olematta vaivaksi, ellei sitten vaivana koe sitä että olen ylipäätään paikalla. Olen kuitenkin tottunut pitämään tosi ammattilaisen merkkinä sitä, että tämä uskaltaa antaa asiakkaan seurata toimintaansa eikä pelkää kysyä asiakkaan mielipidettä, jos jokin asia ei ole selvä. Varsinkin mopopuolella voi kuitenkin usein olla niin, että asiakas on oman ajokkinsa paras asiantuntija, vaikka sen muualle ruuvattavaksi veisikin.

Paljonko moto-seinäjoki on suunnilleen veloittanut työstä?
Itselläni (Yamaha Bulldog eli V2 kaasareilla) lasku oli 2007 loppuvuodesta 210 €, josta tehopenkin käyttö 60 € ja 2,5 tuntia töitä 150€. Tuohon hintaan sisältyi 5 ajoa penkissä, suutinten kokoa ja neulojen korkeutta jouduttiin muutaman kerran hakemaan ennen sopivaa yhdistelmää. Ei mielestäni paha hinta kaikkineen.

Työn määrästähän tuo pääosin riippuu, jos menee helposti, niin saattaa selvitä allekin kahden tunnin, toisaalta taas hankalammissa tapauksissa voi mennä moninkertainen aika.

Back