Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitin juuri tuota tapausta, jonka luin aikanaan Tuulilasista. En tiedä, mitä huhuja tapauksesta on ollut liikkeellä, mutta Tuulilasin mukaan vauhtia oli sen verran paljon, että fillari lähti lentoon ja tolppaan.Ei tainnu olla sitte se sama tapaus, mutta 9-Ninjalla ajettu onnettomuus oli aiheena yhdessä Tuulilasin jutussa.
Tätä minäkin mietin, kun ketjua luin, jokaisella on jotain sanottavaa.Kuitenkaan kukaan muu, kuin kuski ei tiedä mitä tapahtui.Oikeasti ja todella.kiitos niille ihmisille jotka edes jollain tavalla osaavat ymmärtää.
kirjoitan lähinnä sen takia että halusin lukea/kokea tän asian uudestaan läpi,ehkä tuska joskus hellittää.mä olen se "serkku",joka kirjoitti mm. tonne bmw-foorumille.itsellä on elämä täysin sekaisin,serkkuni oli minulle kuin oma veli,olimme todella läheiset siitä lähtien kun opimme kävelemään,ja nyt hän on poissa.
en kykene ymmärtämään joitain ihmisiä jotka laskevat rahaa ja valittavat kuinka joku ajoi väärin.
en voi olla huomaamatta sitä tosiasiaa että jos jollain on suru ja siitä kirjoitat autofoorumeille,itse kirjoitin cosworth&bmw-foorumeille,ihmiset ovat tukenasi,ja pyrkivät ottamaan osaa suruun.mutta kun moottoripyörä foorumeille kirjoitetaan,mietitään ensimmäisenä mitä hän teki väärin,ja mitä sitten....tuntuu vaan entistä pahemmalta lukea tätä.
mutta en halua yleistää,ja siksi lausun todella suuren kiitoksen niille jotka ymmärtävät,ja haluavat auttaa tuskassa.kiitos![]()
Niin, tai vaikka bussilastillinen lapsia ja samassa paikassa olisi ollut eläkeläisten kokoontuminen. Mutta kun ei ollut, mutta esimerkkejä on niin helvetin helppo keksiä. Itsekkään en ole edes nähnyt tapahtumapaikkaa, saatika tuntenut henkensä menettänyttä motoristia, mutta pystyn helposti tuomitsemaan henkilön ilman turhia ajatteluja.Mitä luulisitte , kuinka tänään lööpit huutaisivat jos alle olisi jäänyt sivullinen, vedetään nyt raju esimerkki. Ekaluokkalainen.
Jep, mulkku olen kun näitä kirjoittelen. Pitäisi vaan sytyttää kynttilä "toverin " muistolle.
En muuten sytytä. Ei sureta pätkääkään. Nimittäin tuntuu tuo Evoluutio myös pikkuhiljaa korjaavan satoaan.
Jotka tuntevat minut, tietävät että todella tykkään antaa myös hanaa. Joten minua ei todellakaan voi sanoa enkeliksi. Mutta itse ymmärrän sen että kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Kaikki voisivat mennä hieman itseensä. Miettiä missä, milloin, kuinka provosoivasti ja missä varustuksessa.
Tero Kiira
Jep. Tämä oli ainoa mp-onnettomuutta puiva thredi tällä foorumilla, jonka tänä kesänä olen lukenut. Ja juurikin yllämainitusta syystä.. Spekulointi on aina spekulointi ja omat mielipiteet omia - oli se sitten puettu jeesusteluksi tai provosoinniksi. Tapahtunutta se ei muuta, eikä myöskään asioita paranna. Jopa päinvastoin, ainakin omaisten näkökulmasta katsottuna. Enkä usko, että kehenkään motoristiin, oli sitten millainen kuski tahansa, loppujen lopuksi vaikuttaa tämä jatkuva "muistuttaminen" siitä miten pitäisi ja miten ei pitäisi ajaa jne. Riskinotto on tiedostettu ratkaisu, varsinkin moottoripyörällä. Osanottoni omaisille.Toivottavasti kukaan tuttuni ei menetä henkeään moottoripyörän sarvissa ja joudu tämän palstan riepottelun kohteeksi, ei olis mukavaa itse lukea pelkkiin arvailuihin perustuvia tuomioita ja "totuuksia"...
Hienosti sanottu.Olen todella pahoillani, että tämmöinen tapaus sattui. Hiljaiseksi vetää.
Se, mikä täällä pistää silmään on, kun jotkut eivät kuolemaa kunnioita. Se kunnioittamattomuus taasen on toisella tavoin ajattelevia kummastuttavaa. Jauhetaan Darwinismista - täysin lapsellista jorinaa.
Selvästikin näyttäisi olevan niin, että ne joita joskus on oikeasti sattunut, joko fyysisesti ja/tai henkisesti, kunnioittavat melkoisesti kaikkia kärsimään joutuvia.
Näiden asioiden 'opettaminen' ei onnistu. Mutta varmaa on, että elämä kyllä opettaa kunhan aikaa kuluu. Reteys ei tule auttamaan tässä asiassa yhtään. Eivätkä ne viinallakaan mihinkään katoa.
Tunnen melko joukon näitä nuorena ihme temppuja tehneitä. Nyt reilusti vanhempina he eivät mitenkään ylpeile saavutuksillaan - pikemminkin häpeilevät ja ihmettelevät kuinka hulluja he joskus olivat. Kaikki nuoruuden kaverit eivät tänne asti ole päässeet. Kyllähän niitä matkalle jääneitä silloin tällöin vieläkin ajattelee - ajatuksiaan kun ei voi itse valita.
Sen vielä sanon, että kun tarpeeksi sattuu (henkisesti tai fyysisesti), niin sitä tai niitä asoita kantaakin sitten mukanaan koko loppu elämänsä ja jekku on siinä, että on opeteltava tulemaan toimeen niiden asoiden kanssa - se vie aikaa ja onnistuu kyllä, mutta oikotietä ei ole.
Elämä ei ole aina pelkkää bilettämistä - valitettavasti.
... jaksamista omaisille ... ja mikseipä muillekin ...