Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samanlaiset on kokemukset täälläkin. R6R:n ensiasennusrenkaina pyörivät, eivätkä kyllä juuri luottamusta herätä. 3000km ajettu ja rajusti ovat kulahtaneet. Pilot powerista olen kuullut pelkkää hyvää, joten dunlopit saavat tälläkin suunnalla vaihtua misukoitten tieltä. RR-versiot ovat ainakin brittilehdistön mukaan paljon paremmat kuin nuo "tavalliset" qualifierit.Ei juuri tuosta koosta ole kokemuksia, mutta 180 leveestä kyllä. 5500 km kesti joten kuten ja nyt alla Michelin Pilot Power 2 CT:t. Eipä kyllä voi kauheesti kehua, tuntuu paljon liposammalta alla mitä Misukka ja rata-ajoa ei meikäläisen talutusvauhdillakaan meinannu oikein kestää vaikka paineitakin pudottelin radalle. Rengas jo parin setin jälkeen aika pahan näkönen ja sitten olikin tosi liukas 2-3 kierrosta kun radalle meni seuraavaa settiä ajaan.
Omassani on tuo kummi vakiona ja mitä minä olen ulkomaisilta foorumeilta lukenut, niin ei todellakaan mikään hyvä. Kylmällä renkaalla on parikertaa lähtenyt takapyörä liikennepylpyrässä sladiin. Ite kyllä katselisin muuta rengasta.Onko kenelläkään kokemusta Dunlop QUALIFIER SPROTMAX 190/50x17 renkaasta ? Pyörä on Suzuki GSX-R 1000 2006 mihin meinasin kyseistä rengasta ! Vai minkälaiseen sitä on tarkoitettu käytettäväksi ?
Kertokaa jos on kokemusta tai tietoa !!
![]()
Mun Bleidissä oli kyllä Bridgestone Battlaxit ensiasennuskumeina ja ne sai vaihtaa 6tkm kohdalla. Onko Honda laittanut eri kumit kahteen -08 Bladeen?Qualifierit oli Bleidissä ensiasennuksena ja joutivat vaihtoon 6tkm huollon yhteydessä. Nyt alla on pyörinyt 3tkm Metzin M3 ja ainakin pito on ollut mielestäni parempaa. Kumi lämpenee nopeammin ja pitää paremmin sateella. Fiilispohjaltahan näitä vertaillaan, joten tiedä häntää. Voi olla että seuraaviksi joutuu kokeilemaan Z6:a jos nämäkään eivät kestä kuin 6tkm. Kyllä nakilla pitäisi vähintään 8-9tkm päästä, ettei menisi kolmea settiä kesässä...
Mun 08 blades on ensiasennus Dunlopit. Eikä ole oikein luottoa noihin kumeihin, lipsuu. Ja kyllä, on kahta eri rengas merkkiä.Mun Bleidissä oli kyllä Bridgestone Battlaxit ensiasennuskumeina ja ne sai vaihtaa 6tkm kohdalla. Onko Honda laittanut eri kumit kahteen -08 Bladeen?Qualifierit oli Bleidissä ensiasennuksena ja joutivat vaihtoon 6tkm huollon yhteydessä. Nyt alla on pyörinyt 3tkm Metzin M3 ja ainakin pito on ollut mielestäni parempaa. Kumi lämpenee nopeammin ja pitää paremmin sateella. Fiilispohjaltahan näitä vertaillaan, joten tiedä häntää. Voi olla että seuraaviksi joutuu kokeilemaan Z6:a jos nämäkään eivät kestä kuin 6tkm. Kyllä nakilla pitäisi vähintään 8-9tkm päästä, ettei menisi kolmea settiä kesässä...
Kerran oli jotkut Sportmaxit, eikä oikein miltään tuntuneet, hyvässä tai pahassa. Pliisut perusnakit.
Omat Dunlop kokemukset on vain Arrowmaxista. Ainut rengas minun ajoilla tähän asti joka on luistellut (ja vielä kahdesti) ilman omaa tahtoani.Kokemusta ei ole kuin arrowmax kumeista, tuntuu Guzzin alla haihtuvan aika nopeasti.![]()
Noin 4500km pyörinyt, ja suunnilleen 50% jäljellä. Seuraavaksi Metzelerit alle Guzziinkin.