• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Dunlop/ Duell kampanja, 30€ palautusta (bensalahjakortti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Duell ryssi oikein urakalla! Keväällä luvattiin 30€ palautusta jos ostaa rengassarjan. Nyt lahjakortti saapui ja se olikin 20€ arvoinen! Voi hyvänen aika sentään mitä meininkiä?

Viimeksi muokattu:
Toki saa olla sitä mieltä että kyseessä on "pikku juttu", mutta kuluttajan "kusettaminen" ei koskaan ole sitä olkoon summa mikä tahansa!
dunlop.jpg

No, jos multa kysytään, niin ehkä vähän liikaa huutomerkkejä. Olet kai ollut Duelliin yhteydessä, että mikäs meininki?

Jos jotain luvataan ni kyllähän se kuuluu pitää. Ota yhteyttä duelille, hyvä että tänne tulee tietoa meille muillekin firmoista joiden kampanjat ovat kyseenalaisia.

Kumiveikko on jo ollut yhteydessä Duelliin, sieltä kukaan ei vastaa. Minäkin laitoin viestiä!

Iso kyynel. Kyllä nyt on paikallaan Duellin julkinen lynkkaaminen ennen kuin on edes saatu heidän vastinettaan. Vai olisiko sittenkin kyseessä vaan hyvä tilaisuus huomiohuoraamiselle ?

Ps. Pirelli on kans ihan paska. Ajoin monta settiä superbike slicksejä, enkä kertaakaan päässyt superbike aikoihin.

GuessWho sanoi:
Ps. Pirelli on kans ihan paska. Ajoin monta settiä superbike slicksejä, enkä kertaakaan päässyt superbike aikoihin.

Aihitto nyt oli hyvä :bisseä:

GuessWho sanoi:
Kyllä nyt on paikallaan Duellin julkinen lynkkaaminen ennen kuin on edes saatu heidän vastinettaan.
Mun mielestä homma on jo ryssitty! Jos minä olen ainoa joka on saanut lahjakortin jossa on väärä summa niin sitten sopii vain kysyä että mitenkäs se sattuikin. Jos taas kaikki lahjakortin saaneet ovat saaneet sen väärällä summalla niin kyse on surullisesta virheestä ja totaalisen pieleen menneestä kampanjasta!
Mahdolliset jälkeenpäin tulevat korjausliikkeet eivät muuta ainakaan minun mielipidettä siitä miten tämä homma onnistuttiin "ryssimään"!

SoMe:n kautta sain vastauksen aika nopeasti!
"Terve Mika,
Dunlopilta on ilmeisesti tullut meille väärät voucherit.
Ja meiltä on valitettavasti laitettu eteenpäin tarkistamatta niitä.
Täällä on ihan selkeästi 30€ voucheri:

http://www.lovedunlop.com/2015fuelpromotion

Palaamme asiaan kun saadaan lisää selvyyttä.
Keneltä kauppiaalta ostit kyseisen sarjan?

Hannu, Duell
"

Viimeksi muokattu:
GuessWho sanoi:
Iso kyynel. Kyllä nyt on paikallaan Duellin julkinen lynkkaaminen ennen kuin on edes saatu heidän vastinettaan. Vai olisiko sittenkin kyseessä vaan hyvä tilaisuus huomiohuoraamiselle ?

Vai tämä on huomiohuoraamista? Mites se kun herra (GuessWho) itse väitti, että omistaa tekijänoikeudet pokeriajoihin? :D:D

Lisäys: aika jännä, että edellinen mun viesti oli taas poistettu? Perus meininki siis.

Haloooo !

Pöljäkö oot..hommahan hoidossa jo. Kympin virhe joka sulle jo luvattu hyvittää..
Mietippä paljonko muut sua "kusettaa"...sitte ei tuukkaan enää uni silmään..

Niin olen saanut vastauksen, mutta mitään ei ole luvattu vielä mistään!

Älkääs nyt hyökätkö niin voimakkaasti Go-Zan kimppuun. :;):
Olisko tässä reagoitu joka taholta vähän turhan voimakkaasti...?

Epäilemättä mut tuskin Duellin vika kuitenkaan? Olisit laittanu valitukses mielummin ees Dunlopil suoraan...:dunno:

Markkinointiosasto oli ilmeisesti saanut uuden kivan kesäkissan jolla laskento ei ollut vahvuuksien joukossa
Sattuuhan sitä

Dunlop = Duell Suomessa. Mietin tässä tota 10€ virhettä. Jos esim 1000 motoristia osti Dunlop renkaat ja hakee tätä palautusta niin "säästö" on yhteensä 10000 euroa. Kyse ei ole siis mistään pikkurahasta!
Tai jos joka kerta kun minulta yritetään "kusettaa" 10€ antaisin asian olla, saattaisi sekin olla vuositasolla (tai ainakin elämän aikana) aika iso summa.

Back