Henq sanoi:Mistäs tuosta lc8 koneesta kannattaa ottaa jäähdytinnesteet pihalle? Syylärin letku irti vaan, vai onko joku tyhjennys esim vesipumpussa?
www.ktm950.info ohjeet LC8:n vesipumpun huoltoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henq sanoi:Mistäs tuosta lc8 koneesta kannattaa ottaa jäähdytinnesteet pihalle? Syylärin letku irti vaan, vai onko joku tyhjennys esim vesipumpussa?
Seikkailu_R sanoi:www.ktm950.info ohjeet LC8:n vesipumpun huoltoon.
Makke sanoi:Minä vuosina KTM on päivittänyt 990 Dukeaan? Mietin, että ovatko vuosimallia 2006 ja 2007 olevat Duket identtisiä pyöriä keskenään valmistusvuotta lukuun ottamatta.
Henq sanoi:Onko kukaan saanu irrotettua ehjänä ajovaloumpion muovia? Päässyt takaa irti toinen kiinnitys, niin heijastinumpio on vinossa...
Seikkailu_R sanoi:Oliskohan tästä apua?
V.N sanoi:Moro.
Mitäs raati on mieltä. Ois tiedossa yks superduke -06 ajettu 50tkm.pikkusen nuo kilometrit arveluttaa,mahtaakohan olla isojakin remontteja tiedossa?
kuhaz sanoi:Ei, jos öljyt vaihdettu säännöllisesti. Vesipumppu todennäkösesti jo kertaalleen vaihdettu noilla kilometreillä. Vesipumppuremppa maksaa reilu 500€ teetettynä ja itse tehtynä osien+öljyjen hinnan eli noin 230€. Tietysti kulutusosat ovat asia erikseen, mutta 50tkm tuolle koneelle ei ole vielä mitään.
Karkov sanoi:30.000 huollossa kävi just mun duke ja vesipumppuremppa makso75e+työt n.1,5h. Kuulema remppa on joku "korjaussarja" ja itse ppumppua ei kannata/tarvitse vaihtaa. Yleinen homma tos 30tkm tienoilla. Näin ainakin kotarin huollossa sanottiin ja tehtiin.
Karkov sanoi:30.000 huollossa kävi just mun duke ja vesipumppuremppa makso75e+työt n.1,5h. Kuulema remppa on joku "korjaussarja" ja itse ppumppua ei kannata/tarvitse vaihtaa. Yleinen homma tos 30tkm tienoilla. Näin ainakin kotarin huollossa sanottiin ja tehtiin.