Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulossa Alastarolle 13.8. tai Kemoralle 27.8.-28.8.?Kyllä mä oon melkoisesti roikkunu. Toi kun ei muuten oikein käänny. Ei tolla uskalla vetää kovaa mutkiin, ellei painoa saa tuotua alemmas. Helvetin hyvä se on kyllä ajaa radalla.
Orgin päiväKemoraan tuskin, mutta mitkäs päivät tuolla Alastarossa on tuona mainittuna aikana? Tiistaina oon menossa DCF:n ratapäiville Alastaroon.
Vaikuttaisiko tuo sytkä tosiaan sitten niin paljon...PC:llä(=PowerCommander) sitä ei ainakaan voi säätää Superduke tapauksessa. Vaatii erikseen Ignition Modulen ja sitä ei saa Kotariin. TuneBoy:lla voi sytytyskarttaakin sitten säätää. Omassa keula tulee syliin kyllä heti eikä hetken päästä ykkösellä ja 2.:llakin nostaa kaasusta, muttei kovin herkästi. Powerwheeliet ei kakkosella onnistu nyky konffauksella, vaatii hieman kaasukahvan kanssa pelleilyä... Sytkäennakoiden ropaaminen tuossa mopossa taitaa ne suurimmat edut tuoda. Sais se hytti herkemminkin nousta
Olen jopa vähän pettynyt noihin rähinäominaisuuksiin tuossa mopossa. Kytkintä se tarttee, jos haluaa helposti nyppiä etusta ilmaan. Ykkösellä kyllä keulasee vähän jo kaasullakin (lyhennetyillä välityksillä), mutta ei se mitenkään erityisen helposti kyllä keuli. Tuttu kylläkin kertoi, että tilanne muuttuu melkoisesti jos sytkäkarttaa pääsee näpräämään. Olivat yhden kotarin säätäneet PC:llä ja omistaja meinas kuulemma vetää sen suoraan lepikkoon kojareilla. Enää ei voinut aukoa kaasua niin kuin ennenJotain tommosta tolle omallekin mopolle tarttis tehdä, että se olis oikein elementissään.
Taidat hakea vain kyykky tyylistä powerwheelietä? Kyllä tuo minun viimekesäinen duke nosti nätisti hytin pystöön vielä kakkosellakin ja oli ihan vakio välit... Samaten nousee vielä pikku avituksella kolmosella ja nelosellakin niin turha kai se pyörää siitä on syyttää jos se vain ei nouseTais muuten olla tuneboy, millä säätivät. Motoringilla kuitenkin. Niin väittivät, että sytkää kopeloimalla tohon olis saatavilla roimasti lisää puhtia keskikierroksille. Täytyy koittaa. Joo kyllä toi ykkösellä keulii, mutta kakkosella ei edes lyhyillä väleillä nouse hytii jos vaan käntää kaasun auki. No joskus nousee ehkä 10cm, mutta ei se mitenkään erityisen helposti keuli, vaikka joku voisi muuta luullakin.
Mitä viddua? Puhutaanko nyt 990 Super Dukesta? Nyt on vehkeissä ja tai kuskeissa pahasti vikaa, jos keuliminen isolla Dukella tuottaa ongelmia. Omassa Super Dukessa en ikinä käyttänyt kytkintä apuna keulimisessa ja se nosti ihan helposti vielä kakkosellakin hytin pystyyn kaasulla! Kolmosella vedin normaalisti hytin pystyyn tapeilla seisten 80-90 km/h vauhdeista kaasulla pienellä nypäyksellä ja ilman kytkintä. Kytkimen kanssa kikkailin keuliessa viimeksi kilokiksulla...No kyllä tolla soisi powerwheelietkin onnistuvan, mutta sitä juuri yritin selventää, että ei nouse kakkosella kaasulla. No ehkä niin, että pumppailee tai nojaa oikein reilusti taakse. Tottakai kytkimellä nousee, mutta en mä raaski tota kykällä rääkätä. Ainakaan ihan koko ajan.Duke II oli ihan eri maata![]()
Ei vakiosta kaksi piikkiä isompi takaratas sentään vielä ihmeitä tee. Väitän vieläkin, että teidän pyörissä ja tai taidoissa on pakko olla jotain vikaa. Oikein nolotti lukea, että Super Duke ei keuli kakkosella pelkällä kaasulla...No toi 40 takaratas varmaan auttaa aika lailla. Semmosta itsellekin suunnittelin. Ei toi piikin pienennys vielä ihmeitä tehnyt. Siis ei oo kyse siitä, etteikö keulis, mutta jotenkin vaan ajattelin, että saattais helpomminkin nostella nokkaa. Esim oma vanha 9R pommittajakawa meni ihan eri malliin hytti pystyssä. Nii ja tossa itsellä vaihdettu akran y-putki, avoimet vaimentajat ja ohjelma.
http://www.youtube.com/watch?v=1K6ia9fkCtkTaidat hakea vain kyykky tyylistä powerwheelietä? Kyllä tuo minun viimekesäinen duke nosti nätisti hytin pystöön vielä kakkosellakin ja oli ihan vakio välit... Samaten nousee vielä pikku avituksella kolmosella ja nelosellakin niin turha kai se pyörää siitä on syyttää jos se vain ei nouseTais muuten olla tuneboy, millä säätivät. Motoringilla kuitenkin. Niin väittivät, että sytkää kopeloimalla tohon olis saatavilla roimasti lisää puhtia keskikierroksille. Täytyy koittaa. Joo kyllä toi ykkösellä keulii, mutta kakkosella ei edes lyhyillä väleillä nouse hytii jos vaan käntää kaasun auki. No joskus nousee ehkä 10cm, mutta ei se mitenkään erityisen helposti keuli, vaikka joku voisi muuta luullakin.![]()