• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Duell:in MP-07 Tilausten toimitus/ tiedottaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Theseus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiedä olenko jotenkin mahdollisen kevätväsymyksen raastavassa otteessa kun noin suunnattomasti V**uttaa tuo Duell:in toiminta (lähinnä tiedottaminen) asiakkaille koskien Mp-07 tilauksia messuilla...
Useaan otteeseen olen yrittänyt kysellä onko tilaukseni rekistöröitynyt etes mihinkään mahdolliseen järjestelmään ja milloin kyseisen tuotteen mahdollinen toimitus on...
Ensimmäisessä mail:issa kun tiedustelin malttamattomana koskas toimitukset alkaa (about kolmisen viikkoo messuista) vastaus oli ympäripyöreähkö " olemme toimittaneet varastosta löytyvät tuotteet tilaajille loput toimitamme jälkitoimituksella"
..Tämä olisi ollut ihan hyväksyttävää jos edes jonkunlainen viesti olisi lähetetty "asiakkaille" toimituksen viivästymisestä...
Seuraavassa tiedustelussa kyselin että "milloinkahan tämä jälkitoimitus sitten on" ilmoitettiin että toimitusajankohta on huhtikuun alku...
Eipä ajokausi ole etes alkanutkaan ja varmasti viivästykset ovat ylitsepääsemättömiä mutta koko pointti oli et miks V*tussa niistä ei voi ilmoittaa...... Aika Perseestä..

Tosin tuo 2 kk toimitusaikakin alkaa olla aika kohtuutonta kidutusta odottavalle mopoilijalle....
mad.gif

minkälaista toimitusaikaa silloin messuilla luvattiin?
kyllä mun mielestä kuuluisi asiakkaalle ilmoittaa jos toimitukset viivästyy.

mutta onneksi huomasin tuon kuluttajansuojalain... Ja sieltä kohta toimitusaika... KSL 5:9 ja 5:10 ...
... Silti Vit*uttaa.....
veryangry.gif

Itellä kanssa tilaus ns. sisällä, vaan eipä ole Nessin nahkarotsia näkynyt. Voipi olla kohta tilaus jostain toisesta kaupasta lähellä, jos noita rotseja ei ala tässä kuussa näkymään. Vittu mitä toimintaa kyllä.
kaboom.gif

Hitto jos ois tienny ton toimitusajan ois nopeemmin tilannut Ameeriikanmailta itse kyseiset kamat....

Ei ilmeisesti ole vain Duellin ongelma. Emäntä odottelee Eurobikerilta rotsia myös. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut.

Ei ilmeisesti ole vain Duellin ongelma. Emäntä odottelee Eurobikerilta rotsia myös. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
Onkos sieltäpäin oltu myöskään yhteydessä hyvän asiakaspalvelu tapaan liittyen...
Hitto ..Yritin itse tiedustella noissa viesteissä et onkos mun tilaus ollenkaan järjestelmässä vai onko lappu hukkunut messukiireessä..mut mitään vastausta /vahvistusta ei ainakaan posteissa ole mainittu...
En ala kauaa enään odottelemaan vaan vaihdan toimittajaa...

Ei ole ilmoiteltu mitään. On odoteltu vaan kiltisti. Ens viikolla pitää kysellä jos ei ala kuulumaan.

Mites... Duell ei tee ollenkaan yksityisille kauppaa suoraan vaan myy jälleenmyyjien kautta.

Onkohan se sun kamas tulossa jonkun liikkeen kautta ja sen toimitus tökkii?

Minä sain tilaamani ajopuvun duellilta parin viikon sisällä vaikka lupailivat jotain kuukauden toimitusaikaa.

Vastaavasti samanlaiset vitutuksen aiheet täältä kohdistuvat Storm:n suuntaan, kun ei ole vielä selkäpanssareita näkynyt, eikä mitään tietoa kuulunut. Olisi kiva tietää edes, että onko tulossakaan, niin voisi mennä sitten jo muualta ostamaan.

Siis suorastaan hämmästyttävän idioottimaista toimintaa lähteä messuille myymään tavaraa, ja kun kauppojakin pääsee lyömään lukkoon, niin silti ei tavaraa toimiteta... ei voi käsittää..
mad.gif

Viime vuonna ostimme kaverin kanssa ajosaappaat ja tänä vuonna ajohanskat Duellin osastolta. Tavarat saapuivat kummallakin kerralla alle 2 viikossa ja homma oli muutenkin juuri niin kuin kaupanteossa sovittiin. Kyse oli tietenkin pikkutavaroista nahkapukuun verrattuna... Messuja lukuunottamatta Duell ei myy suoraan kuluttajalle;tämä erikoisjärjestely on kuulemma sovittu jonkun jälleenmyyjän kanssa, joka saa ilmeisesti pienen siivun kaupoista. Jälleenmyyjän kautta olen tilannut usein ko. tukun tavaraa ja tähän asti homma on toiminut OK.
Silti pitäisi informoida asiakasta jos tulee viivästyksiä tms. toimitukseen.

Itellä kanssa tilaus ns. sisällä, vaan eipä ole Nessin nahkarotsia näkynyt. Voipi olla kohta tilaus jostain toisesta kaupasta lähellä, jos noita rotseja ei ala tässä kuussa näkymään. Vittu mitä toimintaa kyllä.
kaboom.gif
Ite tilasin kans Nessin takin. Pistin Duelille mailia pari viikkoa sitten kun mitään ei alkanut kuulua ja sain vastaukseksi, että Arlen Nessiä saapuu heille maaliskuun lopussa. Eli ei auta muu kuin odotella
confused_orig.gif
Ois ollut tietysti kiva, jos olisivat ilmoittaneet tuon kysymättä
mad.gif

Onko muuten kuulunut vieläkään. Meillä ollaan ainakin vielä odottavalla kannalla..

Onko muuten kuulunut vieläkään. Meillä ollaan ainakin vielä odottavalla kannalla..
No vastaukseksi tuli nyt tuo viikolla 12 saavat tavaraa varastoon ja postittavat tilaukset mahdollisimman nopeasti...
Aika v**un hidasta on kyllä..
Puoliso tilas Ameriikanmailta uudet nahkahousut ja toimitusaika oli 9 päivää ja housut olivat kotona....

Back