• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Duce 1098 ensikokemus!

Gasp, 25.000€
omg.gif

Onnettomia Suomalaisia !

sanoi:
Eli painonsäästö on saattanut mennä tuossa vähän liiallisuuksiin ?

Juu, tuosta on ollut paljon juttua maailmalla. Ducati on kuitenkin tarkistanut kaikki pyörät tuon ongelman tultua julki, omani niinikään on tarkistettu maahantuojalla. Silti hieman epäilyttää... Joku oli jo sorvannut uudet alumiinista itselleen.

Lisäksi olen lukenut ainakin pari juttua siitä että pyörästä on tullut öljyt pellolle ajossa! No, tuntuupahan urheilulliselta kun sutii.

Pitää vain uskoa onneensa ja ajella käsi kytkinkahvalla!

Näin pitkä "ducatiketju",eikä vielä yhtään gixun dynokäppyrää..Eikö maailmassa,saatika orgissa ole mikään enää ennallaan
wink.gif

Näin pitkä "ducatiketju",eikä vielä yhtään gixun dynokäppyrää..Eikö maailmassa,saatika orgissa ole mikään enää ennallaan
wink.gif
Pitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.

wink.gif
Pitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.
Samaa mieltä tästä, pitää ilmeisesti oikein hakemalla hakea. Eksyin tossa joku päivä japsipuolelle ja gikseri keskusteluihin, yrittävät kaiketi siellä jotain
biggrin.gif

[Pitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.
Samaa mieltä tästä, pitää ilmeisesti oikein hakemalla hakea. Eksyin tossa joku päivä japsipuolelle ja gikseri keskusteluihin, yrittävät kaiketi siellä jotain  
biggrin.gif
Ehkä se pitäisi siirtyä tuonne ducaticlubin omalle palstalle?
Jos ne ei sinne jaksais tulla trollailemaan kiinanmopoillansa.

Sellaisia tapauksia on ollut, että 1098 perusmallin Showa takaiskari on vuotanut öljyt pihalle.
Jollakin oli myös tullut koneesta huohottimesta takapää märäksi. Liikaa öljyä oli ollut syynä.

Just näin. Sitten on ollut tapauksia, joissa vesiletku on irronnut tai hajonnut. En tiedä tarkemmin, mutta valmistusnumerot 910-1060 on pyydetty huoltoon sen takia.

Peli tärisee aika lailla varsinkin jos ajaa alle 4000 rpm isolla vaihteella mikä on noin 120 km/h kuutosella. Sen takia peileistäkään ei näe mitään. Mulla meinasi tippua eilen peili kun kaksi ruuvia peilin sisällä oli löystynyt. Muutenkin olen ruuveja kiristellyt. Koskaan ei ole H-D:stä tippunut pulttia...
Vaikka hyvältähän se pieni tärinä tuntuu.

Peli tärisee aika lailla varsinkin jos ajaa alle 4000 rpm isolla vaihteella mikä on noin 120 km/h kuutosella. Sen takia peileistäkään ei näe mitään. Mulla meinasi tippua eilen peili kun kaksi ruuvia peilin sisällä oli löystynyt. Muutenkin olen ruuveja kiristellyt. Koskaan ei ole H-D:stä tippunut pulttia...
Vaikka hyvältähän se pieni tärinä tuntuu.
ruuvilukitetta veliseni, ruuvilukitetta
tounge.gif

ei mullakaan oo vielä yhtään pudonnut, sen jälkeen kun kaikki on vedetty momenttiin ruuvilukitteen kanssa
biggrin.gif

wink.gif
biggrin.gif
Ilmeisesti löysit takas,kun täällä kirjoittelet taas..?
Kylläpä sitä Provosoidutaan näin kevvään korvalla..

wink.gif
Ei mulla oo tarvetta homoksi ketään ruveta haukkumaan,sitä harrastetaan/harrastettiin lähinnä yläasteella..Ollaankos täällä vielä sillä tasolla?
Eikä ole tarvetta räksyttää Suzukista,vaikka kehuttavaa löytyisi,sekä myös parantamisen varaa...
062802moto_prv.gif

Ensi metrit tuli ajettu tänään, mulla ei ainakaan oo mitään
valittamista pyörästä.
Pieni tärinä on aina liittynyt ducatiin ( ainakin mun). Ja jos osia alkaa tippuu niin tulee ainakin rassattua omaa pyörää, koska en ikinä ostanut ducatia luotettavuuden takia...
sport05.gif

Duke, taisit tulla tänään tossa tunti-pari taaksepäin vastaan ratapihankadulla puistokadun risteyksessä?

Itellä meni ihan sormi suuhun, notta "onko se vai eikö se ole?" ja jäi se morotus vähän vaisuksi
sport05.gif

Mulla on alla harmaa monsteri punasilla vanteilla
062802moto_prv.gif

Back