Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan ne Suomessa vähän kalliita mutta vastaavasti niitä tarvitsee käyttää lyhyemmän aikaa vuodestaGasp, 25.000€![]()
Onnettomia Suomalaisia !
sanoi:Eli painonsäästö on saattanut mennä tuossa vähän liiallisuuksiin ?
Pitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.Näin pitkä "ducatiketju",eikä vielä yhtään gixun dynokäppyrää..Eikö maailmassa,saatika orgissa ole mikään enää ennallaan![]()
Samaa mieltä tästä, pitää ilmeisesti oikein hakemalla hakea. Eksyin tossa joku päivä japsipuolelle ja gikseri keskusteluihin, yrittävät kaiketi siellä jotainPitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.Näin pitkä "ducatiketju",eikä vielä yhtään gixun dynokäppyrää..Eikö maailmassa,saatika orgissa ole mikään enää ennallaan![]()
Ehkä se pitäisi siirtyä tuonne ducaticlubin omalle palstalle?Samaa mieltä tästä, pitää ilmeisesti oikein hakemalla hakea. Eksyin tossa joku päivä japsipuolelle ja gikseri keskusteluihin, yrittävät kaiketi siellä jotain[Pitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.![]()
Mistä tästä öljyjen ulosheitossa on juttua lisää?Lisäksi olen lukenut ainakin pari juttua siitä että pyörästä on tullut öljyt pellolle ajossa! No, tuntuupahan urheilulliselta kun sutii
Eli itse koneessa ei ole ollut mitään vikaa, vaan kyseessä on ollut öljyn ylitäyttö, jos oikein ymmärsin.Sellaisia tapauksia on ollut, että 1098 perusmallin Showa takaiskari on vuotanut öljyt pihalle.
Jollakin oli myös tullut koneesta huohottimesta takapää märäksi. Liikaa öljyä oli ollut syynä.
ruuvilukitetta veliseni, ruuvilukitettaPeli tärisee aika lailla varsinkin jos ajaa alle 4000 rpm isolla vaihteella mikä on noin 120 km/h kuutosella. Sen takia peileistäkään ei näe mitään. Mulla meinasi tippua eilen peili kun kaksi ruuvia peilin sisällä oli löystynyt. Muutenkin olen ruuveja kiristellyt. Koskaan ei ole H-D:stä tippunut pulttia...
Vaikka hyvältähän se pieni tärinä tuntuu.
Ilmeisesti löysit takas,kun täällä kirjoittelet taas..?Samaa mieltä tästä, pitää ilmeisesti oikein hakemalla hakea. Eksyin tossa joku päivä japsipuolelle ja gikseri keskusteluihin, yrittävät kaiketi siellä jotainPitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.Näin pitkä "ducatiketju",eikä vielä yhtään gixun dynokäppyrää..Eikö maailmassa,saatika orgissa ole mikään enää ennallaan![]()
![]()
Ei mulla oo tarvetta homoksi ketään ruveta haukkumaan,sitä harrastetaan/harrastettiin lähinnä yläasteella..Ollaankos täällä vielä sillä tasolla?Pitääkö sitä räksytystä oikein varta vasten yrittää saada aikaiseksi? Rupea vaikka haukkumaan homoiksi ja räksyttämään suzukista, niin eiköhän siitä fiksu keskustelu lähde liikkeelle.Näin pitkä "ducatiketju",eikä vielä yhtään gixun dynokäppyrää..Eikö maailmassa,saatika orgissa ole mikään enää ennallaan![]()