Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pepe60 sanoi:Kertokaapa millä konstilla saa helpoiten sulkevan keinuvivun jousen ja vivun paikalleen?
T: Pepe
998sFE sanoi:Ducatin työkalulla 88713.2069. Tai jos sitä ei ole, niin kiroillen kuin turkkilainen ja ruuvarilla sohlaten. Arvaas mitä tein viime viikonloppuna...
Duc rocker springs tool: 48,90 € + postit. Stein-Dinsepepe60 sanoi:Tuota hieman pelkäsin. Täytyy katsoa mitä kustantaa,,,hunajaa tietenkin.
Ihan aiheen vierestä, mutta paljonko tuo sun Ducatin kone on nähnyt kilometrejä kun venttiilejäkin vaihdat?998sFE sanoi:Viime viikolla hain maahantuojalta joukon osia, pari pakovenaa, vaihteensiirtäjänhaarukat, täydellisen tiivistesarjan jne.
998sFE sanoi:Viime viikolla hain maahantuojalta joukon osia, pari pakovenaa, vaihteensiirtäjänhaarukat, täydellisen tiivistesarjan jne. Esim tiivistesarjan ovh maahantuojalla 271€, Stein-Dinsellä 496€. Haarukat 104€/kpl Suomessa, 176 SD:llä. Ja sain muuten vähän tingittyäkin. Viime ti tilasin ja torstaina nousin, eli toimituskin oli Hailacilla kunnossa.
Olin positiivisesti yllättynyt kun äsken SD:n hintoja aloin selaamaan siinä uskossa että olin viime viikolla joutunut aseettoman ryöstön kohteeksi Klaukkalassa.
Edit: vielä Japi ja Aku neuvoivat iloisesti miua remontissani. Mua kyllä tod näk harmittaa heinäkuussa kun maahantuonti vaihtuu.