• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducatin tuonti Italiasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8551
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vklnuppi sanoi:
Mikä tää "kaakonkulma" on ?

Tuolla kaakonkulmalla ymmärretään yleensä aluetta Kotka-Kouvola-Lappeenranta- Virolahti-Kotka

Siis kaakkoisin kulma kotomaastamme.

Etenkin Kouvola ympäristöineen on perinteikästä ja vahvaa Ducati-aluetta. On niitä Ducateja tietysti muuallakin.

Mua taas kiinostaisi 916:n,kolmos-tai nelospyöräksi mutta aikalailla tahtovat olla hinnoissaan.Eikä taida enää laskea,alkaa olla jo keräilylistoilla. Luigillakin on mutta mutta...
Il Ducellahan olisi 999 kaupan vai joko se on vaihtanut omistajaa? Taisi olla vaan kalliimpi versio.

rellonen sanoi:
Il Ducellahan olisi 999 kaupan vai joko se on vaihtanut omistajaa? Taisi olla vaan kalliimpi versio.

En ainakaan muista tuota 999S:ää koskaan laittaneeni myyntiin enkä taida laittaakaan. Tuo on se "halvempi" versio, -MY03.

Joskus heikkoina hetkinä sitä tulee katseltua moto.it:stä ja mobile.de:stä noita 1098Siä. Onneksi tuo into menee nopeasti ohi.

Mites tuo Italiasta suomeen roudaus ? Noita kuriireja löytyy jotka tuovat Saksasta, mutta Italian vastaaviin en ole tärmännyt.
Nyt siis sillä periaatteella ettei itse tarvitse Suomesta edes poistua (aika ei mitenkään riitä).

Vklnuppi sanoi:
Mites tuo Italiasta suomeen roudaus ? Noita kuriireja löytyy jotka tuovat Saksasta, mutta Italian vastaaviin en ole tärmännyt.
Nyt siis sillä periaatteella ettei itse tarvitse Suomesta edes poistua (aika ei mitenkään riitä).
Etsit jonkun rahtarin joka liikennöi Suomi-Italia väliä ja alat järjestelemään.

Kaakonkulmalta löytyy http://www.tlehtinen.fi/ Kuskasi minun oman Dapralta Suomeen aikoinaan.

Tarvis olla joku semmoinen joka myös osaa tsekata ja koeajaa pärrän ? Italia ostomaana ei houkuttele yhtä paljon kuin Saksa, on sen verran "erikoinen" liikennekulttuuri. Ducatien kohdalla tuo tarjonta on reilusti parempi kuin Saksassa.

Vklnuppi sanoi:
Tarvis olla joku semmoinen joka myös osaa tsekata ja koeajaa pärrän ? Italia ostomaana ei houkuttele yhtä paljon kuin Saksa, on sen verran "erikoinen" liikennekulttuuri. Ducatien kohdalla tuo tarjonta on reilusti parempi kuin Saksassa.

Morjesta,

meiltä löytyy noin 150 Ducatia varastosta, kannattaa katsoa www.limbaecher.de tai ducati-stuttgart.de
Firma sijaitsee 5Km Stuttgartin lentokentältä ja kuljetus onnistuu kuljestusliike Taisto Penttilän kautta noin 350,- per fillari.
Italian Ducatit on halvempia mutta usein ilman huoltokirjaa ja Koodi-korttia/punaista avainta...
Me ollaan kanssa haettu Italiasta paljon Ducateja ja kokemuksen perusteella mitä syvemmälle Italiaan ajaa, sitä huonommaksi pyörät menee!

Olen ostanut kaksi pyörää Saksasta ja yhden Italiasta,oman kokemuksen mukaan hankkisin kyllä Saksasta jos asia tulisi eteen.On ollut aika selkeää touhua verrattuna italiaanojen kanssa sähläämiseen.Molemmat pyörät vielä yksityiseltä ja näkemättä muuten kuin kuvista.Kuvaukset ja puheet ovat pitäneet paikkansa.Jenkeistäkin on tullut pari vanhempaa italopyörää,nekin ihan ok.Onhan se aina helpompaa esim. tuon Jannen kanssa tehdä diiliä kun voi käyttää omaa kieltään ja jollei mene putkeen niin voi kotimaisella vielä v......lla takaisin. :grin:

Se on sitten ihan eri asia kuinka hoppua pitää,malttaako odotella jos haluaa jonkun tietyn mallin.Ainakin Ducatin kohdalla hankkiminen ulkoa kyllä yleensä kannattaa.

janne-77- sanoi:
Morjesta,

meiltä löytyy noin 150 Ducatia varastosta, kannattaa katsoa www.limbaecher.de tai ducati-stuttgart.de
Firma sijaitsee 5Km Stuttgartin lentokentältä ja kuljetus onnistuu kuljestusliike Taisto Penttilän kautta noin 350,- per fillari.
Italian Ducatit on halvempia mutta usein ilman huoltokirjaa ja Koodi-korttia/punaista avainta...
Me ollaan kanssa haettu Italiasta paljon Ducateja ja kokemuksen perusteella mitä syvemmälle Italiaan ajaa, sitä huonommaksi pyörät menee!

Mielenkiintoiselta paikalta näyttää, oletko itse töissä Limbaecherilla? Ja onnistuuko asiointi myös suomeksi niin kuin nettisivuilla mainostetaan?

8551 sanoi:
Mielenkiintoiselta paikalta näyttää, oletko itse töissä Limbaecherilla? Ja onnistuuko asiointi myös suomeksi niin kuin nettisivuilla mainostetaan?

Terve,

Joo, olen Firman palveluksessa vuodesta 2006 ja vastaan Ducatin myynnistä Limbächerillä Stuttgartissa, Paikka on Saksan suurin pyöräliike, meillä on noin 1200 fillaria varastosta, merkkimyynti: ducati,Kawa, mv Augusta, Guzzi, aprilia ja Honda + kaikki käytetyt!
Homma onnistuu tietysti Suomeksi ja kuljetuskin järjestyy kuljetusliike Penttilän kanssa, hinta noin 350,- pyörän koosta riippuen.
Mut tavoittaa parhaiten maililla: Janne.kosonen@limbaecher.de

Back