• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducatin tehtaalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varasin kevät reissun Bolognaan ja ajattelin poiketa Ducatin tehtaalla visiitillä. Onko porukalla kokemusta visiitistä? Ilmoittautuminen visiitille pitää tehdä etukäteen Ducatin sivujen kautta. Museossa riittää nähtävää ja kokoonpanoonkin päässee tutustumaan. Erään sortin pyhiinvaellusmatka siis tulossa.

Oon ollut, ehdottomasti kannattaa käydä jos on noille nurkille menossa. Kokoonpanokierros oli ilmainen, museokäynnistä taidettiin muutama euro velottaa. Foggy on jumala ja nelikutonen antikristus, tai ei varmaane enää nykyään, pari vuotta sitte nimen lausuminen tehtaassa oli yksiselitteisesti kielletty. :D

9905657.jpg

Ja jos ferrarit kiinnostaa niin kannattaa käydä samalla reissulla myös maranellossa galleria ferrarissa, matkaa ei ole bolognasta ku joku reilu 50km.

tuolla tuli käytyä finita rallin yhteydessä(kuului rallin ohjelmaan) olisko ollu v.2002 .. museo oli komia:respect: tuotanto puolelle ei päästy

joo, käyty on. museo on komea mutta _auttamattoman_ pieni. esillä ei ole katupyöriä ollenkaan (esim. menneiltä vuosilta..).

Tehdaskierroksella en käynyt. Se on se, mikä vaatii sen ennakkovaraamisen/ilmoittautumisen. Museoon pääsee, kun ilmoittautuu portilla.

Kaksi kertaa olen käynyt. Etenkin tehtaalla on aina uutta ihmeteltävää. Jos olet DCF:n jäsen, näytä jäsenkorttisi mudeolipun ostohetkellä. Muistaakseni silloin ilmainen.

Tehdaskäynti vaatii ennakkovarauksen kuten tuossa ylempänä on mainittu.

IlDuce sanoi:
Kaksi kertaa olen käynyt. Etenkin tehtaalla on aina uutta ihmeteltävää. Jos olet DCF:n jäsen, näytä jäsenkorttisi mudeolipun ostohetkellä. Muistaakseni silloin ilmainen.

Tehdaskäynti vaatii ennakkovarauksen kuten tuossa ylempänä on mainittu.

Riitti, että näytin rekisteriotteen ja katto runkonumeroa ja mallin. Jos siis D niin alennusta tuli.

Jokos se Ducati on uudessa tehtaassa? Joskus pari vuotta sitten oli jossain juttua, että tulee uusi isompi tehdas...

Back