• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducatin huolto Missä voipi tehdä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja macci
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä just haaveilin tässä s4rs tai 1098 mallia ensi kesäksi mutta ei noi jutut paljonn rohkase.
Ei sen puoleen en ole ajanut nykyiselläkään kun 11tkm enkä duksul kerkeis varmaan yhtään senn enempää ajaa mut kuiteski jos se on susi.

Eihän niitä susia kannata ostaa. Minäkin ajelin 100.000 km ajetulla
Hondalla vuoden, eikä mitään vikaa. Jammulla viime kesänä Rans-
kanmaalla 5500 km, ei vikoja pyörässä, miehessä kylläkin. Krampit
jaloissa kestivät kolme viikkoa.

Tästä viisastuneena ole päättänyt pysyä vehkeissä, joista kaikilla
on varmat mielipiteet.

No jos joudun tulevaisuudessa kohtaamaan sanonnan hei se on dukati mitä sä odotit kun vikoja pukkaa.
Mä meinasin taas hankkia hienon pyörän millä ajelee ja pitää kunnossa.
Kunnossa pitämisellä en tarkottanut kytkin remonttia 3000km välein jos hankintahinta on 25900e.
Kauppias mulle kehui ettei 1098 mallissa ole vikoja ollut ja että laatu on nykyään parempaa kuin ennen.
Onko todella niin ettei muka merkkihuolto osaa huoltaa näitä laitteita, en jotenkin voi uskoa.

No jos tuo laatu ja toimintavarmuus oikeasti huolettaa noin kovasti jo parin nettikirjoituksen jälkeen, niin varmasti on mielenrauhallesi parempi, että ostat vaikka sen Hondan.

No jos tuo laatu ja toimintavarmuus oikeasti huolettaa noin kovasti jo parin nettikirjoituksen jälkeen, niin varmasti on mielenrauhallesi parempi, että ostat vaikka sen Hondan.
V2 sportti on se mitä haen mutta en halua mitään korjaamon onnea.
Suitsalt jos tulis uusi SV 1000 niin se kelpais ilman muuta.
Uusi rr on miten sen sanoisi edestä vähä kumman näkönen.
Mua ei mielytä myöskään se et fyysinen olemus siinä on semmonen rimpula.
Voi olla et 08 mallinen uusi rytkönen olis paras valinta.

No on ne japsit varmaan keskimäärin luotettavempia tai vähävikaisempia. Ja selvästi halvempia huoltaa ainakin jos vertaa vesijäähy Ducateihin.

Totta on se, että jos on huono tuuri ja saa huonon yksilön, niin ylimääräistä vaivaa aiheutuu ja rahaakin saattaa palaa muutama tonni helposti (ai mistä tiedän...).
Vaihtamalla takuun päättyessä uuteen tämän voi välttää, mutta Ducatin kanssa sekään ei ole halpaa...

Mutta mulle tää sopii mainiosti: pyörän ostohinta on halpa, eli muutaman vuoden vanhan Ducatin voi saada alle puolella uuden hinnasta.

Kunnossa pitämisellä en tarkottanut kytkin remonttia 3000km välein jos hankintahinta on 25900e.
Onhan se kyllä karua näin köyhän silmin jos pistää melkein 30 000 uuteen pyörään ja lisävarusteisiin ja alle 20tkm menee pari kappaletta kytkimiä ja pari settiä ketjuja&rattaita. Toisaalta noistakin mennee jokunen takuuseen ja eipä se tuon hintaisen laitteen ostajan kukkarolle paha ole heittää muutamasatanen uusiin osiin. Meneehän niitä renkaitakin se setti tai pari kaudessa
tounge.gif

Toisaalta sä olet aivan oikeassa koska se 1098 tuntu maantiellä ihan hemmetin hyvältä.

Kytkimen osalta vielä et myyjä sanoi kytkimen kestävän maantiellä pitempään kuin öljyissä uiva kytkin.
Sitä en voi tietää koska ei ole kuivakytkimestä kokemusta.

Kai sen kuivakytkimen kesto on paljon käyttötavasta kiinni ja siitä ajaako valoista valoihin paljon.

Eikä se sitä paitsi maksa kun 25900e ja mukaan saa 2000e arvosta sälää kaupasta
tounge.gif

Mors, tarttis teettää S4R Monsteriin 20tkm huolto tässä kohta, täytyypä kysellä noista mainitsemistanne paikoista. Onko kellään kokemusta Giant-motor:n huolloista? Halvin 20tkm huoltotarjous 750€ taisi olla tuosta Giantista ja Urheiluliike Kisasta (Imatra) mistä kyselin syksyllä. Mopo on pääasiassa pk-seudulla.

Kysele Motovilleltä,Hannuksenpellosta Espoosta..Työnjälki hyvää,hinnat kohillaan ja tuntemusta monesta merkistä,myös Ducateista

A-Moottori Malmilla, kokeileppa sieltä. Taitaa olla samat hinnat kun Klaukkalassa kuitenkin. Osaava kaveri, mitä hänen kanssaan jutellut.

Kouvolassa ducateja voi huoltaa MP-huolto Mäkelällä. Samaan rakennukseen on tulossa Ducatin myynti Menokoneen puolelle aivan näinä päivinä.
Linkki

Hailacilta ei voi odottaa kuin sutta ja sekundaa. Ei oo meno parantunu yhtään siitä olikohan 2005 tehdystä mp-huoltovertailusta ™. Korjauskin tehtiin miten sattuu eikä tehty sitäkään kaikkea mitä piti. Viikon työ venyi niin että koko ajokausi olikin jo ohi kun sai pyörän takaisin. Herättää luottamusta
smile_org.gif

Onneksi diileri sentään osaa hommansa niin kuin pitää. Veinpä siis mopon niille jotta saatiin tarkistettua mitä sontaa tällä kertaa tuli ulos. Ja kannatti tarkistaa.

Alkaisi olla ihan kunnon huollon aika itsellä, joten kiinnostaisi kokemukset Kouvolan Menokoneesta ja vaikkapa Banzai bikesta.

Alkaisi olla ihan kunnon huollon aika itsellä, joten kiinnostaisi kokemukset Kouvolan Menokoneesta ja vaikkapa Banzai bikesta.
Menokonnesta en tiedä. Ducati on heille kuitenkin uusi tuttavuus eikä kokemusta ole vielä paljon kertynyt.
Banzai Biken Timpasta ei ole pahaa sanottavaa
biggrin.gif
Timppa on itse entinen Ducatisti ja on ennen oman yrityksen perustamista ollut huoltomiehenä Hailacilla.

BMW R1100RS Saksapyörä. Motsikka Lappeenranta. Urpalaisen Rauno tunnollinen ja taitava. Jos muillakin merkeillä kun BMW:llä olis tommoisia asentajia!!!! Huoltaa Liikkuvan Poliisin BMW:t! Ei noi Ducatien ongelmat kuulosta hyvältä, otan osaa!

Menokonnesta en tiedä. Ducati on heille kuitenkin uusi tuttavuus eikä kokemusta ole vielä paljon kertynyt.
Banzai Biken Timpasta ei ole pahaa sanottavaa  
biggrin.gif
Timppa on itse entinen Ducatisti ja on ennen oman yrityksen perustamista ollut huoltomiehenä Hailacilla.
Juu hyvin on hommat toimin Timpal
thumbs-up.gif

Vaikka lähinnä jamppeja ja suzukeja sinne oon vienny
biggrin.gif

Back