Italowestern
ReliaTec Shoppiuggeli
Onks välii..?No joo, olihan minulla jossain vaiheessa Ludaritkin, mutta onneksi pääsin niistä amerikanpaskoista eroon ja vielä hyvään hintaan. Joku friikki varmaan oli musiikkiliikkeellä jo valmiiksi ostajana. Tässä joku aika sitten heräteostoksena tarttui kaupasta mukaan Pearlin Signature-virveli kolmen muun virvelin kaveriksi.Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvätmutta jottei menisi ihan metsään,niin vastaukseni on: Ducatin voisin ostaa jos olisin todella rikas(olisi varaa pitää mopoa korjattavana),ja silloinkin vain vitos pyöräksi
mutta niin kauan kun olen köyhä,ainon yrittää pysyä erittäin luotettavaksi havaitussa merkissä eli HONDASSA
nyt sitten makaroonin syöjät alkaa vittuilemaan...mutta sehän kielii siitä että jokin on vialla![]()
Hinta oli sopiva eli selvästi alle esim. Akran pöntön. Ehkä se on kuitenkin parempi, että Honda ei ala tekemään rumpuja eikä Kawasaki Heavy Industries kitaroita, vaikka jälkimmäisellä olisi jo nimessä vähän niin kuin pohjaa.
Itse aiheesta, että edelleenkin tällaiset japsi vastaan makaroni- äänestykset eivät kovin rakentavia ole, vaikka ne olisi tehtykin kieli poskella.![]()
Ku aktiivit tekee kaikenlaista. Ducati on elämäntapa. Kaupan päälle saa jonkun kakspyöräsen, josta voi sitte digata kybällä.
Onks muuten Slingerland jo lopetettu?
Ite myin just paremmalle sukupolvelle Kramerin American kepin, kun en ollut siihen enää koskenut aikoihin, vaikka Seymour Duncanit ja Floyd Rose oli siinä kuul juttu.
Nyt ei oo enää ku Ibanezin akustinen ja Nuutisen Juhan tekemä Gibson-tyyppinen keppi ja Fenderin Concert vaffari. Jos vaikka sais Mesan joskus hommattua kun muistais.
Tää nettimopoilu ei oo niin hauskaa ku oikee, mut nuo jätkien matikkakarnevaalit on ollu hauskaa seurata.