Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Pian saan ajaa täystehoisella pyörällä, mutta kuristus pitäisi saada pois pyörästä. Onko mahdollisuutta itse ronklata sitä pois? Pyörä on tosiaan Ducati SS 750
Pian saan ajaa täystehoisella pyörällä, mutta kuristus pitäisi saada pois pyörästä. Onko mahdollisuutta itse ronklata sitä pois? Pyörä on tosiaan Ducati SS 750
Tottakai pystyy,kunhan ekaks tietää miten kuristettu
Oisko kaasareiden imukurkut "supistetut"? Jos näin,niin helpohko homma irrottaa kaasarit(oletan et ducessa 2kpl) ja vaihtaa kuristus imukurkkujen tilalle vakiot...
Kato rekisteriotteesta miten se on kuristettu,ja kerro tänne nii katotaan miten voidaan neuvoa
Jos kuristus on tehty kaasukahvan liikettä rajoittamalla niin sama homma on mulla edessä omassa monsterissa. Vähän pitäis vielä kelit lämmetä nii vois mennä tutkailemaan että miten sen sieltä saa pois. Hailacilla sanoivat että helppo ottaa pois ja huomaa kuulemma heti että mikä osa sieltä pitää poistaa.