• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducati ss 750 FF pöllittiin ja hajotettiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt sitten vituttaa! Viimeyönä noin kello 4 joku saatanan kusipää päätti pitää vähän hauskaa mun pyörällä. Käynnisti pyörän johdoista, poltti kumit sileiks, revitteli, kaatuili ja lopuks keuli sillä betoniseinää päin! Aamulla heräsin siihen ku poliisi soitteli mulle ja kysyi että omistanko tommosen punasen ducatin... Sanoin että "juu kyllä omistan". Poliisi kysy että tiedänkö missä se on.. "joo eiköhän se tossa pihalla ole". Katoin ikkunasta ulos ja sydän pomppas kurkkuun... Poliisi kerto että joku oli aamulla soittanu laitokselle, että jonkun pyörä makaa yhen kerrostalon pihalla palasina virrat päällä. Tossa vaiheessa vetelin jo vaatteita päälle ja olin menossa ettimään sitä kusipäätä kuka mun pyörän tuhos! Pyörä ei siis ollut omalla pihalla, vaan tyttöystävän pihalla aivan itäkeskuksen vieressä. Pyörä oli kuitenkin suht suojaisassa paikassa, että sitä on kyllä ettimällä etitty... Ja kuski tiesi mitä teki, koska silminnäkijöiden mukaan sillä oli kypäräkin mukana. Pyörä löytyi sitten noin 200-300m päästä siitä mihin olin sen illalla jättänyt. Oli kyllä kauhee näky nähä oma pyörä kyljeltään asfaltilla... Pyörästä oli menny kaikki vilkut ja katteet paskaks, kytkin/jarrukahvat solmuun, etupää varmasti kiero koska törmätty vauhdilla betoniseinään.... Ja kaikkea muuta kivaa mitä kaatuessa käy.. Ja kun tolla oli kaaduttu enemmän ku yhen kerran. Sekin tässä vituttaa, kun kuulin itse ku tolla mun pyörällä ajettiin. Katottiin muijan kanssa leffaa, ja ulkoolta rupes kuulumaan kauheeta moottorin ärjyntää... Sanoin vaa muijalle että "Siellä taas joku amis pitää hauskaa isipapan jenkki v-8 vehkeellä..." En sitte arvannu että se oli oma pyörä saatana!! Katoin ikkunasta vielä sillon ulos jos vaikka olisin nähnyt sen leikkivän amiksen... En sitte tajunnu kattoa siihen ikkunan alapuolelle missä pyörääni pidin.

Sitten paras kohta... Mulla on pyörä ollu liikenteessä vasta noin 1kk ja minäpä en ehtinyt ottaa siihen minkäännäköstä kaskoa! Pelkkä vitun liikennevakuutus oli vaan voimassa! Elikkä vakuutusyhtiöltä en saa pennin latiakaan! Tämä tässä vituttaa... Pyörän korjaus maksaa varmasti vähintään sen 3000€ jos meinaan uudet katteet hommata. Runkokin on saattanut mennä kieroon... Ja mullahan ei ole rahaa korjata tota. Vituttaa.... Hyvä kun on pyörästä vielä joku 1000€ maksamatta ja sitten joku kateellinen paska tulee hajottamaan sen! Meni muutaman kesän duunit sitte ihan taivaan tuuliin...

Hyvä juttu tässä on se, että sitä jannua sattu kun se ajo tolla mun pyörällä... Pyörä oli yltäpäältä veressä kun löysin sen, ja silminnäkijöiden mukaan se jannu oli jonkun 5-10min maannu siinä maassa törmäyksen jälkeen ennen ku se nousi ylös siitä ja pakeni paikalta.

Elikkä jos joku tietää itäkeskuksen läheltä semmosen ~170cm pitkän noin 16-25v jannun millä on luonnonvaaleat hiukset ja rikostaustaa, niin ilmottaa mulle vaikka yksityisviestillä. Se kaveri oli varmasti ennenkin ajanut pyörällä koska osas keulia ja tiesi miten vehje käynnistetään ilman avainta. Tapahtumahetkellä tekijällä oli päällä vaaleanvihreä takki ja tummahko reppu + punanen kypärä. Tekijälle tuli varmasti aika komeat jäljet käsivarsiin ja muuallekkin kehoa kun törmäsi seinään. Eli jos jollekkin tutulle on juuri äsken tapahtunut tommonen pieni onnettomuus itäkeskuksen lähellä niin yv:tä tulemaan. Jos saan ton jannun kiinni, ni sitä odottaa semmonen selkäsauna, että toi betoniseinään törmääminen tuntuu sen jälkeen höyhenen sipasulta! Poliisitkin sano että ei noilta ikinä mitään rahoja saa vaikka ne kiinni jäisivätkin... Paras keino kuullema on vieda nurkan taakse ja hakata ihan mössöks. Ja sen teenkin jos saan tekijän kiinni.

Tämä kaikki tapahtui siis helsingin itäkeskuksen lähellä kuusistonlinnantiellä.

Harmi juttu, mulle kyllä tulis linnareissu, jos yhyttäsin tollasen varkaan mun pyörän luota. Vihaksi pistää tollaset paskanaamat... Toivottavasti sälli löytyy.
kaboom.gif

Ei voi olla totta!!
Tuommoinen yllätys on niitä kaikkein pahimpia mitä voi sattua. Todella ikävää. Kaikki sympatiapisteet sinulle ja toivottavasti se kaveri saadaan kiinni ja äkkiä. Nyt kaikki mahdolliset tiedotuskanavat käyttöön ja pyörävaras välittömästi kiinni!

Aivan
033102ass_1_prv.gif
tämmöiset asiat.

Otan osaa.... Mutta, miten ihmeessä et ehtinyt tehdä kaskoa. Ton tarinan kertomiseen menee kymmenen kertaa enemmän aikaa, kun jos käyt tekemässä netissä kaskon. Melkein kaikilla vakutusyhtiöillä on palvelunumero (Pohjolalla arkisin klo 20.00 asti) johon voi soittaa. Ja vähänkin isommilla paikkakunnilla on vakuutusyhtiöiden konttoreita. Helsingissä vielä enemmän... No, kun vakuutuksissa yritit säästää, niin näin se nyt kostautui.

Otan osaa.... Mutta, miten ihmeessä et ehtinyt tehdä kaskoa. Ton tarinan kertomiseen menee kymmenen kertaa enemmän aikaa, kun jos käyt tekemässä netissä kaskon. Melkein kaikilla vakutusyhtiöillä on palvelunumero (Pohjolalla arkisin klo 20.00 asti) johon voi soittaa. Ja vähänkin isommilla paikkakunnilla on vakuutusyhtiöiden konttoreita. Helsingissä vielä enemmän... No, kun vakuutuksissa yritit säästää, niin näin se nyt kostautui.
Tyhmä kun olen... Kelasin et ei kai ny mun pyörälle mitää ihmeellistä voi käydä, ja että kerkeehän sen myöhemmin. Näin se siis tosiaan kostautuu... Ja vitutus on armoton. Vois kyllä ilmottaa poliisiin että toi pyörä ei ollukkaan niin pahassa kunnossa, ja että rikosilmotuksen voi heivata vittuun sieltä. Sitte vaa tayskasko alle ja vaikka parin viikon päästä käypi onnettomuus... Ei taitaisi mennä läpi mihinkään tommonen?
biggrin.gif
veryangry.gif

Tää on kyllä
033102ass_1_prv.gif
:stä. Ja ei oo kaskoakaan. Ei auta ny muu ku kaveri kiinni ja
kaboom.gif
Voihan siitä tuomion itselleen vielä ottaa ja maksella rikolliselle korvauksia.
Kannattaa kuitenkin harkita. Suosittelen, että niele tappiosi. Korjaa pyörä ja laita siihen kasko. Hirvi, palo ja varkaus (eli osakasko) maksaa noin 100 € vuosi.
Niin... tuo nyt oli se normaali heitto mikä laitetaan ku sattuu jotain tällaista. Jos itse teossa yhyttäs niin vois itsehillintä pettää mutta jos totta puhutaan niin eipä maksa vaivaa näin jälkeenpäin pahoinpidellä raukkaa.

Käytä aika ennemmin pyöräs kunnostukseen.

Toivottavasti se kusipää kuolee sisäisiin verenvuotoihin helvetin tuskallisesti! Suomessa on muutenkin lyhyt ja sikakallis ajokausi ja sit joku saakelin narkkari tai muu sekopää tulee ja tekee tollasta! SAUNAN TAAKSE  
kaboom.gif

kaboom.gif
!

Voi vittu mitä paskaa. Itsekkin asustelen itiksen lähellä ja aina aamuisin jännittää kävellä pyörän luokse että onkohan sitä enään ylipäätänsä siellä.
sanoi:
Poliisitkin sano että ei noilta ikinä mitään rahoja saa vaikka ne kiinni jäisivätkin...
Samaa sanoivat minulle kun entinen pyörä täältä pöllittiin. Hain takaisin rikottuna.

Paska hommahan tuo on. Itseltäni kerran koitettiin viedä pyörä, mutta kun ei saatu käyntiin, niin sitten hakattiin mittarit, lamput ym. rikki. Ainoa mikä tuli mieleen silloin oli JÄLKIABORTTI
kaboom.gif
tuollaisille kusipäille. No tälläistä parin oluen jälkeen, ja nyt DBTL kutsuu.

buttrock.gif

"Hyvä kun on pyörästä vielä joku 1000€ maksamatta ...."
tällänen sattu silmään textissäsi. miten olet saanut pyörän osarilla jos ei ole kaskoa???
withstupid.gif

iteltä vietiin -86 juhannuksena honda 125 twin kotipihasta olin koko jussin jossain dokaamassa kun sunnuntaina tulin himaan honda seiso eri paikassa ku ennen jussia virtalukko rikottu ja muutenkin vähän rähjäsessä kunnossa kun sitten vähän selvittelin kuka ois voinnu ajella hondalla omin lupineen en tehny mitään rikosilmotusta vaan piestiin isoveljen kaan nämä pari rosvonalkua ja maksatettiin rikotut osat sen jälkeen sai honda olla rauhas.

tosi paska juttu ei voi muuta sanoa.mutta kannattaa olla varovainen näissä omankädenoikeus jutuissa ku tuntuu laki suojelevan noita rikollisia prkl

voi paska
jos saat rosmon kii ni ota rahat ekaks ja vie sit saunantaa
sulle pitäs järjestää joku keräys tai kolehti tääl sätis et helpottas hiukka ees

No jo on saatana...Kyllä kyrpii lukee jo tuommosesta tapauksesta..Toivottavasti saat sen nilkin kiinni ja edes annat pikkusen
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif

mad.gif

Back