Ei saa !Ihme pyörä toi Ducati on, jos sitä ei ulkopuoliset saa kommentoida ollenkaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saa !Ihme pyörä toi Ducati on, jos sitä ei ulkopuoliset saa kommentoida ollenkaan...
Saapas. Italia ON saapas-maa.Ei saa !Ihme pyörä toi Ducati on, jos sitä ei ulkopuoliset saa kommentoida ollenkaan...
Juu, ainakin Ferrarin täytyy olla melko epäluotettava auto, kun sillä ei kukaan uskalla talvella ajaa...Huumoriahan se, eihän sitä kukaan tosissaan, mutta olisiko Ducatia ja Ferraria yhdistävä tekijä tuotantomallien tekninen epäluotettavuus?![]()
Yksikin varomaton kommentti vielä Italo, niin tuomitsen sinut "ikuiseen unohdukseen" !!Saapas. Italia ON saapas-maa.![]()
On tuossa vähän tottakin, tiedän nimittäin parikin Porschea joilla tosiaan ajetaan työmatkat läpi vuodenJuu, ainakin Ferrarin täytyy olla melko epäluotettava auto, kun sillä ei kukaan uskalla talvella ajaa...Huumoriahan se, eihän sitä kukaan tosissaan, mutta olisiko Ducatia ja Ferraria yhdistävä tekijä tuotantomallien tekninen epäluotettavuus?![]()
Samaa mieltä siitä, että vertaus Ferrariin ontuu, ainakin nykyään. Mielestäni Ducati on merkkinä kokenut viimeisten vuosien aikana jonkinasteisen inflaation juurikin tässä "hieno, kallis ja harvinainen" -mielessä. Onko se sitten hyvä vai huono asia, sen saa jokainen itse päättää. Malleja eri hintaluokissa on tullut kokoajan lisää, ja mielestäni ainakin perusmallien muotoilu ja ulkonäkö on hivuttautunut koko ajan lähemmäs ns. peruspyöriä. Toki sinällään hyvä asia, että mallien ja merkin käydessä laihemmankin kukkaron omistajalle mahdollisiksi myös varaosien saanti ja huoltomahdollisuudet lisääntyvät ja parantuvat. Toisaalta itse hieman vanhemman Ducatin omistajana se ei minua sinällään hetkauta.Yhdessä kohtaa mun mielestä tuo vertaus Ferrariin ontuu, Ducatin pystyy kohtalaisen suuri osa motoristeista halutessaan ostamaan, mutta autopuolella ei taida ihan noin mennä. Eli harvalla Audin omistajalla taitaa riittää seteliä Ferrarin ostoon.
Ferrariin kuitenkin jostain syystä Ducatin rinnastan minäkin.
Ja mitä noihin Ferrarin peltien kestävyyteen tulee, niin pikkusen on vaikeeta lähteä vertaamaan sitä mihikään, kun ei niillä pahemmin taideta suolattuja teitä pitkin ajella talvisin...
Ja sitten vielä loppuun typerää paskanjauhantaa, joka ei sovi Ducati talkin asiapitoiseen linjaan:
Miten niin tämä aihe ei kuulu Ducati talkkiin? Tod.näk. näitäkin juttuja kommentoineet on ducatista kiinnostuneita. Ihme pyörä toi Ducati on, jos sitä ei ulkopuoliset saa kommentoida ollenkaan...
Ferrari Enzo "Dark":Ducatien hinnat pitäisi kaksinkertaistaa ja varaosien hinnat kolminkertaistaa...ja ostaa merkki pois amerikkalais-imperialistis-agressiivisilta sioilta...muutaman vuoden kuluttua Ducateja tehtäisiin max. 200 pyörää / malli ja silloin voisimme alkaa puhumaan "moottoripyörämaailman Ferrarista"....persaukiset harrastajat ostaisivat japanian tuotteita !
...Nykyään ao. vertaus sopii MV Agusta F4:seen...ei Ducatiin...