• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducati Hypermotard-horinat tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja villero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaikka en HM:llä olekaan ajanut, on isoilla (V2) sumoilla tullut sorarallia ajettua paljon. Ota se Hyperi ja mene soralle, toimii varmasti siinä lajissa. Lappi on puolillaan loistavaa rallipätkää tuollaiselle.

Joo kyllähän se on suuri tekijä kun täällä pohjoisempana asuu, itse olen kaikkie vekottimet ja autot mitä tullut omistettua hakenu etelä-suomesta.Moottorikelkka kuiten löytyi tästä oman kylän liikkeestä :D Mitäpä se sieltä vaikuttaa tänne ajaa ko naapuri kaupungista löytyy sama laite :D Ajellaan tuolla nyt vielä pari kesää varmaan ja työnnetään sitte johonkin liikkeeseen ko taas antaa lompakko myöten maksaa välirahaakin

Raaseri sanoi:
Tolle peukkua.

Kafuustille kommenttini on että sun sijainti on tässä asiassa huono. Ducatilla on rajallinen ostajakunta ja montaa ostajaa ei Lapista luultavasti löydy. Sen kun lisää siihen että kukaan ei osta näkemättä ja muutoinkin prätkämyynti menee pohjamudissa tänäkin vuonna, niin jotta joku lähtisi Rovaniemeltä katsomaan käytettyä, sen pitäis olla selkeesti halvin ja paras markkinoilla.

Raaseri todistaa asiaa. Markkinat ovat mitä ovat tällä hetkellä. Hinnat sukeltavat jatkuvasti alaspäin.

Itse tyhjäsin tallia yhden 1000cc japsikyykyn ja yhden quattro Audin verran juuri. Hinnalla ne piti eteenpäin laittaa. Erittäin halvalla hinnalla siis.

Re: Ducati Hypermotard-horinat tänne!

Ei keneltäkään sattuis löytyy ylimääräisenä takavilkuille sitä rautaa jolla saa vilkut siirrettyä takasiiven alle?
Ducatille soittelin eivät kuulemma valmista sitä enään!
Ebaystä ei tahdo löytyä!

Jos ei löydy myydä ni vaikka kuva jos yrittäs ite väkertää!

Vilkun telinettä ei valitettavasti löydy, mutta jos jollain tarvetta päästä hymmin race seatista eroon niin olisin kiinnostunut.

330km (mulle) uudella Hypermotard 1100S:llä takana ja ensifiilikset kyllä mahtavat. Ne äänet...
MT-07 verrattuna isoimmat erot on pyörän korkeus ja kone. Kytkimeen totuttelu vie aikansa ja polkimet ja kahvat ei oo vielä säädetty itelle sopivaksi mutta ajotuntuma on muuten tosi hyvä. Kaasuvaste on tasainen eikä liian agressiivinen ja penkki yllättävän mukava.

Pieniä moitteita/totuttelua vaativia asioita:
Vaihdenäyttöä kaipailin siihen tottuneena Yamahassa. Vielä kun Ducatin vaihteet menee sisään ilman minkäänlaista kolahdusta olin välillä risteystilanteissa aika hukassa että mikä pykälä on sisässä - toki tällä väännöllä sillä ei juurikaan ollut merkitystä :) . Kytkimen koppa tulee kanssa hieman oikean jalan asennon tielle, tuntuu että jalka ei mahdu tapille vaan on hieman ulompana kuin pitäisi. Peilit tärisee siihen mallliin että on hankala erottaa tuleeko takana auto vai moottoripyörä.

Kuitenkin onnellinen uusi Ducatisti!

B4FDC7C4-D490-40A5-9040-F1F5F71C80F3_zpseqgg2tcp.jpg

Kaff sanoi:
330km (mulle) uudella Hypermotard 1100S:llä takana ja ensifiilikset kyllä mahtavat. Ne äänet...
MT-07 verrattuna isoimmat erot on pyörän korkeus ja kone. Kytkimeen totuttelu vie aikansa ja polkimet ja kahvat ei oo vielä säädetty itelle sopivaksi mutta ajotuntuma on muuten tosi hyvä. Kaasuvaste on tasainen eikä liian agressiivinen ja penkki yllättävän mukava.

Pieniä moitteita/totuttelua vaativia asioita:
Vaihdenäyttöä kaipailin siihen tottuneena Yamahassa. Vielä kun Ducatin vaihteet menee sisään ilman minkäänlaista kolahdusta olin välillä risteystilanteissa aika hukassa että mikä pykälä on sisässä - toki tällä väännöllä sillä ei juurikaan ollut merkitystä :) . Kytkimen koppa tulee kanssa hieman oikean jalan asennon tielle, tuntuu että jalka ei mahdu tapille vaan on hieman ulompana kuin pitäisi. Peilit tärisee siihen mallliin että on hankala erottaa tuleeko takana auto vai moottoripyörä.

Kuitenkin onnellinen uusi Ducatisti!

B4FDC7C4-D490-40A5-9040-F1F5F71C80F3_zpseqgg2tcp.jpg

Hyvä hyvä [emoji106][emoji106]

Omassa ainakin peilit ei täristä juuri yhtään. Meni toki hetki kun niitä kiristeli sieltä juuresta. Taisin myös kaikki ruuvit kiristää käsisuojista.

Omassa on performance(?) peilit ja ne tuntuu huomattavasti järkevämmiltä ku orkkikset. Toki ulkonäkö vähän karisee.

P1222281-300x225.jpg

Kafuusti sanoi:
Ihan mielenkiinnosta kysymys. Onko porukalla ollut kuinka helppoa myydä näitä hypereitä? Itsellä on tullut hirveä kiinnostus saada adventurepyörä kun tuota kaupunkia on jo aika monta kilometriä pyöritettyä ja soratietkin polttelee kovasti. Oma hyperi ollut yli kuukauden myynnissä ja kukaan ei ole edes kysynyt yhtään mitään ja kukaan ei halua vaihtaa :D Vissiin tää on sellanen pyörä mitä kukaan ei uskalla alkaa laittaa vaikka todella mahtava laite onkin...

Tais eksyä mulle tää sun entinen HM.

hillomunkki sanoi:
02c98f7a0542daa17747a993dc4701ed.jpg

Tuli taas kilsat täyteen! Ens viikolla Corsenerolle huoltoon!

Kunnioitettavat kilsat :WAZAAP:
Miun Retardi on just Japilla ketjujen ja rattaiden vaihdossa. Tietty sopivasti ilmesty joku outo sähkövikakin, niin ehkä se selviää samalla!

eskomoi sanoi:
Kunnioitettavat kilsat :WAZAAP:
Miun Retardi on just Japilla ketjujen ja rattaiden vaihdossa. Tietty sopivasti ilmesty joku outo sähkövikakin, niin ehkä se selviää samalla!

Mitkä ketjut/ rattaat laitoit? Mullakin varmaan tulee niiden vaihto nyt samalla.

Mikäs sähkövika kyseessä?

Ens kaudella uutta kymppiä rikki :p

hillomunkki sanoi:
Mitkä ketjut/ rattaat laitoit? Mullakin varmaan tulee niiden vaihto nyt samalla.

Mikäs sähkövika kyseessä?

Ens kaudella uutta kymppiä rikki :p

Jaa enpä muista, Japi suositteli jotain merkkiä, luotin täysin :orgmp: Mustaa ei tältä merkiltä enää rattaisiin saanut niin nyt tulee punaiset :sad: mutta eihän niitä kukaan kerkeä katsoa.
Ei meinannu enään käynnistyä, muuta kuin nappia pohjassa pitämällä ja välillä starttia painaessa katkaisi virrat ja kun laski irti niin virrat tuli takasin. Sitten ajossa katkaisi vetoa välillä ja kerran sammui vauhdissa ja engine valo syttyi...

eskomoi sanoi:
Jaa enpä muista, Japi suositteli jotain merkkiä, luotin täysin :orgmp: Mustaa ei tältä merkiltä enää rattaisiin saanut niin nyt tulee punaiset :sad: mutta eihän niitä kukaan kerkeä katsoa.
Ei meinannu enään käynnistyä, muuta kuin nappia pohjassa pitämällä ja välillä starttia painaessa katkaisi virrat ja kun laski irti niin virrat tuli takasin. Sitten ajossa katkaisi vetoa välillä ja kerran sammui vauhdissa ja engine valo syttyi...

Varmaan AFAM muistaakseeni niistä oli Japin kanssa puhetta. Tuleeko siis punaiset ketjut vai ihan rattaat?

Itse pohdin noita punaisia ketjuja myös.

Oho jännä vika :s eiköhän se selviä

hillomunkki sanoi:
Varmaan AFAM muistaakseeni niistä oli Japin kanssa puhetta. Tuleeko siis punaiset ketjut vai ihan rattaat?

Kuulostaa aika tutulta merkiltä! Rattaista oli puhetta, tulee mitä tulee, kunhan täysiä pääsee :paikallatuulee:
Joo kohtalaisen mystinen, onneks engine valo sytty, ni saa jotain informaatiota pyörältä!

hillomunkki sanoi:

Punaset ketjuthan ne oli! Rattaat iha normi. Hyvännäköset! Sähkövika oli niinki paha, että piuha melkee irti akusta :)- Oiskoha pitäny ekana ite tarkastaa! No kaikki valmiina kesäks :kynttila:

eskomoi sanoi:
Punaset ketjuthan ne oli! Rattaat iha normi. Hyvännäköset! Sähkövika oli niinki paha, että piuha melkee irti akusta :)- Oiskoha pitäny ekana ite tarkastaa! No kaikki valmiina kesäks :kynttila:

Heh! Tuohan on melkein tyyppivika tuossa :)

Laitas kuvaa ni osaa itsekkin valita tuollaiset :)

Täytyy kyl ens kesäksi keksiä joku pysyvä ratkaisu tohon akkunapojen löystymiseen. Kirin sen viimeksi ihan kunnolla mut ei pysy.. Lukitetta?

Back