No toi kyllä kuulostaa tutummalta.. Repäsin ton 140 nopeesti kurawikistä, mutta siellä näkyy olevan pieni virhe.. Kävin itsekin ihmettelemään, kun 140 tuntu olevan niin pirun harvinainen kokoMä pidin kyl aina 160 leveetä takarengasta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No toi kyllä kuulostaa tutummalta.. Repäsin ton 140 nopeesti kurawikistä, mutta siellä näkyy olevan pieni virhe.. Kävin itsekin ihmettelemään, kun 140 tuntu olevan niin pirun harvinainen kokoMä pidin kyl aina 160 leveetä takarengasta..
Kaasarin muovikansi on kuristin, eli se vaihdetaan vaan. Jos pyörä on asianmukaisesti sillä kuristettu, niin oletettavasti myyjältä löytyy myös tuo alkuperäinen ns. täystehokansi. Hätätapauksessa sen kuristetunkin voi tietysti modata hyvinkin helposti, jossei halua maksaa sitä paria kymppiä uudesta.En nyt jaksanut laiskana miehenä selata koko ketjua läpi mutta olikos täällä jo puhetta miten nuo drz:at on kuristettu 25kw ja miten helppo on saada täystehoiseksi? Olis halvalla myynnissä tollanen mutta se on siis kuristettu.
Nettimoto Id: 636162, rek FL-141, kusettaa kilometreissä 19000km.Nettimoto Id: 636162, rek FL-141, kusettaa kilometreissä 19000km.
On mun vanha pyörä, jolla itse ajoin 25000km.
Kilometrit vain vähenee... nyt 16500km
http://www.nettimoto.com/suzuki/dr-z/939935
Moro, mulle vois kelvata. Mikä sijainti/hinta/merkki?Kellään tarvetta manuaaliselle nokkaketjun kiristäjälle? Uusi ja avaamattomassa paketissakin vielä.
Juurikin noi kaksi on mietintä listalla!