• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

DR-Z 400 sm supermoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kala-aapo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nämä poskilevyt on kokolailla suositeltavat ainakin enskahommissa. Itsellenikin kävi että kaaduin kiven päälle ja reikähän se tuli syttöpuolen koppaan. Onneksi sain paikattua ja myöhemmin casesaverilla vielä ruman paikkuujäljen peitettyä. Olispa ollut ne levyt jo ennen kaatumista
veryangry.gif

Nyt ois putki (yoshimura rs 3) hommattu!  
smile_org.gif
Viäläkö sais suitsan tallille niin sais kiinnikin..

Onnittelut Janille hyvästä valinnasta putken suhteen. Älä pety jos joudut poistamaan PAIR-systeemin alkukäyrää asentaessasi. Onneksi siitä ei ole iloa niin eipähän jää ikävä.

PAIR-systeemi?? Mikäs se sellanen on?  
crazy.gif
Perkule ku en oo viäläkään saanu pyörää tallille, niin ei oo päässy tutkimaan moista systeemiä..

PAIR-systeemi?? Mikäs se sellanen on?  
crazy.gif
Perkule ku en oo viäläkään saanu pyörää tallille, niin ei oo päässy tutkimaan moista systeemiä..
Ilmaboksista tulee letku kaasarii josta taas menee letku sellaiseen mustaan boksiin koneen etualavasemmalle. Mustasta boksista taas menee putki pakosarjaan. Sieltä imetään ilmaa ilmaboksista pakokaasujen sekaan = (muka) puhtaammat pakokaasut.

Jos poistat PAIRin joudut joko tukkimaan letkuja ja/tai tekemään laipan sinne pako-osastolle.

Kalpan karjarautojen hinnoista en tiedä, mutta itse ostin vast'ikään Acerbis Rally Pro:t spoilereilla ja maksoin 97€. Elämä on
sad_orig.gif

edit: ainiin, ostin Tornion suzukiliikkestä joka jälleenmyy NMP:n kamoja

Kalpan karjarautojen hinnoista en tiedä, mutta itse ostin vast'ikään Acerbis Rally Pro:t spoilereilla ja maksoin 97€. Elämä on
sad_orig.gif

Jotain tollasta ne oli, en muista tarkkaan kun ostin läjän muutakin kamaa silloin. Sitten noi tarttee erikseen kiinnityspalat. NPM noita myy.

Mainostetaan taas, jos joku haluaa halvalla DR-Z SM:n 1000km ajetut ensiasennusrenkaat niin ottakaa yhteyttä.

sad_orig.gif

Jotain tollasta ne oli, en muista tarkkaan kun ostin läjän muutakin kamaa silloin. Sitten noi tarttee erikseen kiinnityspalat. NPM noita myy.

Mainostetaan taas, jos joku haluaa halvalla DR-Z SM:n 1000km ajetut ensiasennusrenkaat niin ottakaa yhteyttä.
Ei välttämättä, sillon kun haettiin tupperwaree konalasta sulle niin kyselin noista samalla ja ukko väitti että kiinnikkeet kuuluis pakettiin. Siltä toi vaikuttaa niiden katalooginkin perusteella jos oikein tarkkaan kattoo TÄÄLTÄ sivulta 263 "Rally Pro":n selityksestä. Sama kiinnikesarja noissa multiploissakin on kuin Rally Prossa.

Tän tiedän siksi, kun mulla on Rally Pro:t ja kyselin että saako noita pelkkiä Multiploita ilman kiinnikesarjaa, ei kuulemma saanut.

IMHO Polisport on pikemminkin karjamuovi. Acerbis Rally Pro eroaa em tuotteesta siinä että sen sisällä on mitä melkoisimman paksu alumiinitanko. Se, että kannattaako maksaa lisähinta on tietenkin itse kunkin harkittava omaa lompakkoaan katsellen
062802moto_prv.gif

Vielä kyselisin asiasta, joka on jäänyt vaivaamaan...

Eli putkista, akra vai yoshi??

Vaihtoehtoina olisi siis RS-3 tai Akran kokoputki. Kaikkien mielipiteiden mukaan RS-3 on helvetin äänekäs (noin 100 dB) ilman huilua. Mutta miten on akran laita? Allright mainostaa kuvastossaan että putki alittaa FIM rajat (94 dB??) mutta onko tämä avoimella putkella vai jonkin huilun kanssa? Vaimentimien koko taitaa kuitenkin olla lähelle sama.

Aiemmin Yoshi tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta, viimeaikoina olen kuitenkin lukenut ja nähnyt paljon hyvää Akrasta. En ole kuitenkaan löytänyt käyriä akran tehoista, siis ei vertailukohtaa paremmuudesta. Eihän Burned testannut Akraa kertaakaan???

Eli edelleen haetaan "ei liian äänekästä", hyvää kokoputkistoa.

Tomi

Minäkään en ole nähnyt testituloksia Akrapopovitsista joten sen tuomaa tehonlisäystä on paha kommentoida. Yoshin putkistolla lisätehoa todistettavasti saa.

Yoshin ja Muzzyn putkeen saa lisähintaan sisähuilun joka pienentää ääntä huomattavasti. Oma kokemus on, että ilman huilua muzzyn ääni on sietämätön, huilun kanssa siedettävä.

Jos olisin ostamassa uudelleen putkea, päätyisin taas muzzyyn. Tai Yoshimura jos saisin kohtuuhintaan.

Back