• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

DR-Z 400 sm supermoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kala-aapo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kilpitelinettä tuo Kukko on mulle väsäämässä. Vielä on vaiheessa mutta saa tosta jotain osviittaa että millanen tulee.

normal_DSC00202.JPG

normal_DSC00203.JPG

Tossa näkyy vähän enemmän, mut kulma on liian jyrkkä vielä:
normal_DSC00201.JPG

Jos löysää apurungon alapultit niin voi nostaa apurungon ylös jolloin pääsee tosi kätevästi kaasarin käsiksi kun ilmaboxi nousee apurungon matkassa ylös.

Moro!

DRZ ollaan tilaamassa, mutta pulmana olis se S Vaiko SM.
Kummallekin mallille varmasti löytyisi käyttöä, kun viimeviikolla tuli SM koeajettua ja mukava pelihän se oli katukummeilla, mutta pääosa ajosta olisi metsäpolkuja ja sorapintoja.

Onko kellään kokemusta SM mallin muuttamisesta S malliksi tai päinvastoin.

- Miten SM mallin alusta toimii maastossa (onko jousissa, säädöissä eroa)?

- Mistä hankkia SM:n sopivat enska vanteet edullisesti?

Terv.

Mika

Moro!

DRZ ollaan tilaamassa, mutta pulmana olis se S Vaiko SM.
Kummallekin mallille varmasti löytyisi käyttöä, kun viimeviikolla tuli SM koeajettua ja mukava pelihän se oli katukummeilla, mutta pääosa ajosta olisi metsäpolkuja ja sorapintoja.

Onko kellään kokemusta SM mallin muuttamisesta S malliksi tai päinvastoin.

- Miten SM mallin alusta toimii maastossa (onko jousissa, säädöissä eroa)?

- Mistä hankkia SM:n sopivat enska vanteet edullisesti?

Terv.

Mika
No niin, nyt olisi yksi pulma vähemmän, uusi musta DRZ 400 SM tulossa n. parin viikon päästä.
062802jumpie_prv.gif

Muutostyö kokemukset / tieto S malliksi kiinnostaa edelleen.

Mika

Mikä putki dr-z sm:ään? Elikkäs kertokaahan millaisia putkia olette hommannu/hommaamassa!

Mitä ite olen tiiraillu niin CRD putki taitas olla halvin!? yoshin sais BTO sportsilta edukkaasti mut ei ole luottokorttia
sad_orig.gif

Väittävät että paras olisi Yoshimuran titaaniputkisto. On vain ryökäle meleko kallis. Mulla on rosteri-Muzzy, se on varsin hyvä ja kohtuuhintainen, Viaber myy.

Sliparia ei kannata hommata, kokoputkisto sen olla pitää jos tarkoitus on muuttaa muutakin kuin ääntä.

Mulla Yoshimuran rosteriputkisto, Viaberista sekin. Ääntä tuolla ainakin saa lisää riittävästi...

Aloitin ajokauden tänään uudestaan, sormi mahtui jo hanskaan ja tuli sopivasti kuukausi seisontaa täyteen eilen. Helkkarin hauskaa ajella, kun asfalti sopivan liukkasta. Eikä tarvinnut moikkailla vastaantuleville motoristeille kertaakaan, kun semmosia ei ollu!  
biggrin.gif

Mikä putki dr-z sm:ään? Elikkäs kertokaahan millaisia putkia olette hommannu/hommaamassa!

Mitä ite olen tiiraillu niin CRD putki taitas olla halvin!? yoshin sais BTO sportsilta edukkaasti mut ei ole luottokorttia
sad_orig.gif
Mulla on akran slipari omassa. Ei mitään valittamista. Alkukäyrän hankin varmaan abp:ltä heti kun rahatilannetta ei stressaa edessä oleva USAn kiertue.

Postaan vaikka pari kuvaa tänään illalla.

Kohta saan fillarin kunnon talliin niin siihen tulee hiukan muutoksia. Mullahan on ihan koneeltaan vakiopeli vielä jos tota sliparia ei lasketa.

Visiona on laittaa toi Mikunin TM40 paikalleen, puhkoa ilmaboksia päältä ja kyljistä, vaihtaa alkukäyrä ja vaihtaa ilmanputsari. Sitten vielä kun sais säätöihin.

Renkaat menee vaihtoon ja multa saakin ostaa järkihintaan noi 2000 km ajetut orggiskumit.

Sitten noita vilkkuja vaihdan ja teen muuta pikkuthyyningiä.

Tein tuommosen muotin vasemmalle kyljelle, jossa molemmat muovin palat yhdessä:

Hiilarista aattelin tuohon leipoa ja puhkasta siihen kunnon ilmareiän. Hankalan muotoinen vaan kaikkine kiinnitysreikineen, saa nähä taipuuko kaikkiin kuoppiin...

Onkohan tuo viisas ajatus että puhkasee sivusuojaan ilmareijän? Kyllä se 3*3 tuuman aukko ilmaboxin kannessa pitäs riittää.

Ei mullakaan ajatuksissa ollut 36mm kaasari vaan 39. En väitä että lisähapesta olisi haittaa mutta epäilen että siitä ei ole hyötyä. Sivussa olevista reistä saattaa olla se haitta, että siitä pääsee vettä ilmakoteloon. Ehkä vaara on olematon smotossa, enduroon en kyllä tekisi sivureikiä.

Hommanhan voi aina kokeilla ajamalla ilman sivusuojaa, siinäpähän tuo lisähapen tarve selviää.

Back