• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

DR-Z 400 sm supermoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kala-aapo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paketissa lukee: suzuki ti pro carb kit, drz400s(street), 00-03. Niin ja oma moponi on sm 05. Se on aina hienoo, kun on ti ja pro, ei puutu ku race.

Vesku

Kysäisimpä Symoticilta että mitä suurin piirtein maksaisi 21/18 vannesetti ja vastaus oli 890e (sis. pinnat, kehät, Talonin keskiöt ja kasaus). Ei sinänsä paha hinta mutta silti paljon rahaa..

Pitänee katsoa jos sais jostain RM:n vanteet ja pääsis hiukan sovittelemaan niiden sopivuutta.

Komeet on käyrät ja komeet on ÄÄNETKIN!!  
bowdown.gif

Kysäisin tolta endurovanteet hommanneelta tyypiltä hiukan lisäinfoa. Hänen vanteensa on kuulemma S-mallia varten ja edessä jää tilaa 4cm ja takana 3cm jouset pohjassa.

Eli ei muuta kun S-mallin vanteet vaan jostain.

Btw, jännä juttu... Saksassa uusien hinnat:

DR-Z 400 S - 6345€
DR-Z 400 SM - 5490€
crazy.gif

Melki yhdeksän satkun ero SM:n hyväksi! Mitä helwet*iä? Miksi? Meillä Sadomaso on taas satkun kalliimpi...
kaboom.gif

Tossa tollanen pikku video meikäläisen dertsistä:
http://users.tkk.fi/~jssalo/moto/CIMG1613.AVI

2.8 megaa kokoa.
Noniin kunnon supermoto meininkiä, kokeilleppa seuraavaksi kaupungissa hypätä rapuista.
biggrin.gif
Been there, done that. Ei vaan oo ollut videokameraa mukana. Pitänee korjata asia.
Alkaa näyttää jo siltä et sun seurassa kehtais ehkä heittää lenkin... pitänee käydä joskus teilläpäin ajelemassa
biggrin.gif

Joku amerikaano on kiusannut sadomasotohtoria jo radallakin. Näyttää siltä, että polven saa maahan tälläkin omenaporalla...

buttrock.gif

Onko kukaan täällä kokeillut jo raaraa-ajoa? Entäs muuten, mitkä fiilikset nyt kun pervotohtorilla on ajeltu jo pidempään? Vieläkö on kiwaa?

Joku amerikaano on kiusannut sadomasotohtoria jo radallakin. Näyttää siltä, että polven saa maahan tälläkin omenaporalla...

buttrock.gif

Onko kukaan täällä kokeillut jo raaraa-ajoa? Entäs muuten, mitkä fiilikset nyt kun pervotohtorilla on ajeltu jo pidempään? Vieläkö on kiwaa?
Oon käynyt Alastarolla 2 kertaa. Suorilla ihan kaamee vehje mut mutkissa tosi kiva.

Saa sen polvenkin maahan mut luonnollisemman tuntuista mun mielestä on ajaa jalka ulkona. Varsinkin kun mulla on vaan gorehousut niin ei tee mieli sitä polveakaan tarjota.

Koko kulutuspinnan verran sai ainakin kallisteltua. Katupyörällä jalkatapin raapiminen jo tuntu vähän hurjalta, tolla on paljon helpompi ajaa mutkissa kovaa.

Oon käynyt Alastarolla 2 kertaa. Suorilla ihan kaamee vehje mut mutkissa tosi kiva.
No jos haluaa ajaa suoraan ja viihtyä, niin ostanee jonninmoisia matkahaukia tohtorin sijaan. Mutkathan ne on SE juttu.

Vieläkö olet muuten tyytyväinen hankintaan? Onko ollut bugeja?
Joo, tyytyväinen oon.

Rupesin tota kaasaria räpläileen ja nyt on seokset päin vittua, olis vaan pitäny odottaa että posti tuo kaikki suuttimet ennen ku alottaa.. No, viikonloppuna luultavasti saa jo jotain aikaseks.

Tein siis sen 3x3-modin, ja vaikka en oo saanu kunnolla seoksia kohdilleen niin tuntuu että tolla saa aika paljonkin lisää potkua.

Pääsuutin on suurin piirtein kohdillaan, pitää vielä koittaa muutamaa muuta vaihtoehtoa, mut ainakin tuntuu että olis ihan eri pyörä kuin se kaupan tukkoinen.

Mitä mieltä DR-z 400 S/SM:n soveltuvuudesta ihan ensimmäiseksi mopoksi?
Matka-ajo ei kiinnosta, mutta metsäpolut ja työmatka lähiöstä kaupunkiin kyllä.

Back