• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Digitaali- vai viisarimittari

Digitaali- vai viisarimittari - Onko numeronäyttö ok nopeusmittarissa

• Viisarimittari

Ääniä: 1 50,0%
  • Digitaalimittari

Ääniä: 1 50,0%
  • Ei mitään väliä

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    2
viisarinäytön hahmottaa silmäyksellä mut numeronäyttöö täytyy kattoo ja ajatella mitä ne numerot tarkottaa... ihan sama homma rannekelloissa

Sekä että. Oikeestaan ihan se ja sama.
nixweiss.gif

Ihan hienon näköinen combo on digitaalinen nopeus + muut viisareilla, mutta silti itse oon tykännyt eniten ajaa näillä, jossa kaikki on viisareilla. Jotenkin vain paremman tuntuinen.

- P

Mittareissakin tykkään katsella mieluummin perinteisiä viisareita, mutta kaipa sitä kaikkeen tottuu... Vaikka esim. uudessa Fasussa ja Z-Kawassa yhteen tauluun tungetut mittarit näyttää aika sekavalta nopealla vilkaisulla. Kikkailun makua.
Ainakin Z-kawassa nopeusmittari on ihan ok, mutta tolla kiekkamittarilla ei kyllä tee yhtään mitään. Paitsi snägärin kulmalla se näyttää pikkupojista siistiltä. Ai nii...pystyy sen avulla melkein säätämään tyhjäkäynnin.
tounge.gif

Mun mielestä viisari on helpompi ja nopeampi lukea kuin digitaalinen.
Ei tartte tavata numeroita kun vain vilkaisee mihin se viissari sojottaa.
rolleye0003.gif

Kiekat ehdottomasti viisarilla, muut saa olla digitaalisena. Onneksi monet pyörävalmistajat nykyisin tätä tapaa käyttävätkin.

Back