• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Diablo Strada ? Kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Helsinki
Moi!

Onkos kenellekään jo ehtinyt kertymään kokemuksia Pirellin Diablo Stradoista?

Omalla ostoslistalla on luultavimmin joko noi Stradat tai sitten Bridgestonen 020.

Edit: muutettu Diablon valmistaja

Tarkoitat varmaan Pirellin Diablo Stradoja?

Oon nyt vajaan tonnin ehtinyt noilla Stradoilla kelata ja hyviltä tuntuvat - pito on riittänyt ainakin meikäläisen käyttöön. Vertailukohtia tosin ei pahemmin löydy muista ku viime kesän avoneista jotka olivat todella syvältä.

Itse päädyin tilaamaan nuo stradat perusdiablojen sijaan kun tarttis kestää takasenkin vähintään se 10tkm...

Itse päädyin tilaamaan nuo stradat perusdiablojen sijaan kun tarttis kestää takasenkin vähintään se 10tkm...
Kiitti korjauksesta.

Sama meikäläisellä mielessä: rengassetin pitäisi kestää noin 10 - 11 tkm hyväkuntoisena.

Olen myös harkinnut eteen pelkkää Diabloa ja taakse Diablo Stradaa, vaihtaisin mieluiten aina koko setin kerrallaan, etupään pito mua ajaessa jännittää, ei takagummin...
omg.gif

Back