• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Devil vai Micron ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaniZ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Devil Magnumia olisi tarkoitus tuupata 750 Gixxeriin. Meneekö heitämällä vai joutuuko roplaamaan enemmänkin? Nähtävästi -00 Gixxerin kanssa ei säätöjä pahemmin tarvitse miettiä vaan ruisku korjaa itse mahdollisesti?

Eli saako sliparin itse asennettua helposti?

devil.jpg
Kompataan tätä!

Jos vielä herkutella haluaa niin magnumit
wink.gif

No joo... tässä plussat ja miinukset:

Devil
+ varmaan miellyttävämpi ääni kuin Micronissa
+ hiilikuitu on kevyt eikä kuumene niin paljon
- hiilikuitu on hauras materiaali rosteriin verrattuna, herkkä liuottimille ja auringolle

Micron
+ rosteri kestää ja on helppohoitoinen
- kuumenee enemmän kuin hiilikuitu
- Micronin ääni on omaan korvaani liian raaka ja kova

Eli yhteenvetona noista valkkaisin itse Devilin.

Jees...ymmärtääkseni tuo 4-Bolt DEvil Magnum menee heittämällä tuohon omaan Gixxeriin eli varmasti ole mitään ongelmia eli poropeukalo saa paikalle myös.

Tuollainen olisi sitten tulossa:

EA693E57C2DA42239F2A56025AAE7AE7.jpg

mun 12ärrrrässä on ollut molempia pönttöjä milloin minkäkin käyrästön jatkeena ja desibelimittausteni mukaan, sekä etenkin korvakuulolla ja muutamien hihiökokemusten perusteella devil on komeaäänisempi, kovempiääninen, matalampi murina ja tärinä. laukaisi mm. työpaikkani hälyttimet kun n. 5 metrin päässä ulko-ovesta laitoin pyörän käyntiin ja usein työkamut tulivat ulos sanomaan, ettei sisällä kuule mitään puhetta koska seinät ja ovet tärisee niin kovaa, vaikka oli lähes metrin paksuiset 1800-luvun puolivälissä rakennetut tiiliseinät. tulivat ajamaan mua kauemmas lämmityskäyttämään sitä tusinaa devilillä. voi sanoa, että oli tyyytyväinen mieli näistä erittäin tehokkaista äänistä pienellä motoristilla.

sisuskaluja siinä pöntössä ei tainnut liiemmin olla.

microni oli sitten paljon hiljaisempi, painavampi ja isompi pömpeli. se oli mitähän lie materiaalia, oliko titanium? devil oli hiilikuitua.

nykyisin on näiden välimuoto muzzyn pömpeli. ääni on semmoinen aika kuuluva, mutta selvästi hiljaisempi kuin devilillä ja vähän kovempi, sekä matalampi kuin micronilla. kuitenkaan ei enää laukaise hälyttimiä ihan silleen.

Pikkasen OT mutta onko kenelläkään kokemusta tollasen hiilikuitusen Devil Magnum vaimentimen lyhentämisestä ? Tekis mieli silpasta sitä vähän lyhkäsemmäksi.

Back