• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Devil SB 2 tehoputket

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bmw cowboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisiko jollakulla kokemusta Devil SB 2 putkista, asennettuna pari kappaletta pyörään ??

Olisi mukava kuulla kommentteja ja pyörämerkki, sekä malli !

smile_org.gif

Devil!

Työnjälki on ehkä ja onkin hiukan joitakin akran, tai yoshin putkia karumpaa. Siistit kuitenkin!

Ääni on miehekäs ja matala. Kyllä erottaa vakio mehupilleistä.

Moottorina on V-2:n Honda VTR.
062802moto_prv.gif

Työn jälki riittävä ainakin mulle. Mutta ääni. Minusta se on ihan liian kova katukäyttöön. Yoshimura ja Akrapooviikit esim on todella hiljasia tohon verrattuna. Oman putken olen just särkeny ja koiten tehdä sinne uudet sisuskalut jos sais hiukka vaimenemaan.

Edit: Niin joo. Mopona on ZX-6R.

Työn jälki riittävä ainakin mulle. Mutta ääni. Minusta se on ihan liian kova katukäyttöön. Yoshimura ja Akrapooviikit esim on todella hiljasia tohon verrattuna. Oman putken olen just särkeny ja koiten tehdä sinne uudet sisuskalut jos sais hiukka vaimenemaan.

Kyllä ainakin mun Akrasta lähtee hirvee mekkala.. Mä olin myös pitäny Akraa suht hiljaisena putkena siihen asti, kunnes kuulin ite tienvarresta kun kaveri kävi survomassa mun pyörällä..
033102beer_1_prv.gif

Mulla on kyseiset pöntöt uudessa pikku Fazerissa. Ilman vaimennusholkkeja äänet on kieltämättä varsin miehekkäät (vaimo kieltäytyi tulemasta kyytiin
smile_org.gif
) mutta holkkien kanssakin paremmat kuin alkuperäisvaimentimella. Vaimentimien laatu näyttäisi olevan ihan ok.

Mulla on kyseiset pöntöt uudessa pikku Fazerissa. Ilman vaimennusholkkeja äänet on kieltämättä varsin miehekkäät (vaimo kieltäytyi tulemasta kyytiin
smile_org.gif
) mutta holkkien kanssakin paremmat kuin alkuperäisvaimentimella. Vaimentimien laatu näyttäisi olevan ihan ok.
Ei kai just noihin SB2 putkiin saa mitään vaimennus holkkeja. Se on kyllä joku muu putki nyt ku SB2?!

Kyllä ainakin mun Akrasta lähtee hirvee mekkala.. Mä olin myös pitäny Akraa suht hiljaisena putkena siihen asti, kunnes kuulin ite tienvarresta kun kaveri kävi survomassa mun pyörällä..  
033102beer_1_prv.gif
Isoilla kierroksilla noissa ei mitään tajutonta eroa olekaan, kai. Mutta esim Akra on alakierroksilla vaan tosi paljon hiljasempi kun toi Devil. Ja se erityisesti ottaa päähän. Mulla asuu kummassakin suunnassa "naapureina" poliisi. Toisessa suunnassa liikkuva ja toisessa paikallinen. Ei siis naapureitakaan oikein viitsisi ärsyttää. Se saattaa hiukan vaikuttaa mun mielipiteeseen noista äänistä.
baaa.gif

033102beer_1_prv.gif
Kyllä meikäläisenkin mielestä omasta Akrasta lähtee melkoiset kovat soundit !

Kun olen joissain tapaamisissa kuunnellut "sillä korvalla" muita putkia, kuten esim Devilejä, niin ei Akra sen hiljaisempi ole. Ei edes pienillä kierroksilla...

Riippuu tietysti koneen koosta, kun 600:sta tulee terävämpi ääni, kun taas jostain 1000 ja yli tulee matalampi murina.

smile_org.gif
Ei kai just noihin SB2 putkiin saa mitään vaimennus holkkeja. Se on kyllä joku muu putki nyt ku SB2?!
Hmm...kyllä tuolla mun mielestä lukee SB2. En tiedä onko Fazeriin jostain syystä tehty vaimentimet eri tavalla kuin muihin malleihin...

smile_org.gif
Hmm...kyllä tuolla mun mielestä lukee SB2. En tiedä onko Fazeriin jostain syystä tehty vaimentimet eri tavalla kuin muihin malleihin...
No niimpä sielä seisoo. Piru.
withstupid.gif

Pohjalainen ei usko ennenkö on omin silmin nähny, ja harvoin sillonki.
biggrin.gif

Pakko oli itsekin vilkaista devilin juttu. Niinhän se väittää, ei silti tunnu oikein uskottavalta. Tosin esim. VTR:n putkissa oli mehupillit ulostulo aukon sisällä. Vedin tietty myyjälle hirvittävät pultit ja kierrolukumittari punaisella soittelin maahantuojalle. Kaikki yritti rauhoitella, et esim. mun pyörä mallin tulevissa putkissa on noisekillerin oloinen supistin. Virtaukset kuulemma vaatii!!! Eikä ole muuten irroitettavissa. Tietty jos laikkaa näyttäis...

Suuresti epäillen ruuvasin torvet kiinni. Kyllä vaan jytis, ei ollu noise killerit.

Kyydistä (takaa siis) kuului kyllä heti kommenttia et tulpat on oltava!

Mikä järki ostaa putket? hevosia tulee muutama, mut kyllä kai se on kuitenkin se ääni. Ostat putket ja valitat et liian äänekkäät. Jätä ostamatta sitten. Sitä paitsi jos ostat pyörän ensiks ja sit torvet, niin sillä rahalla mitä menee viritykseen, vois saada ne samat hevoset ku ostais vain tehokkaamman mallin.

Okei voin luovuttaa, totta kai kaikki vaihtaa putket noihin 10R R1 ym... just niitten puuttuvien hevosten takia.

Ja paskat. Naapurin kiusaks!

Devil on kuulemma hyvä laadultaan ja sopivuudeltaan. Mun korvaan ovat hienoääniset.

Itsellä on Ducatissa Termignonin hiilarit ja ääni on auttamatta naurettavan kova. Kyllä sen saman hyvän saundin saisi ulos sopivampana niillä holkeilla vaimennettuna, mutta toistaiseksi olen ajellut tulpat korvissa ja antanut porukan kärsiä/nauttia..
tounge.gif

Sorry naapurit..

Tosin Penahan kahvaa museokisapyöräänsä säätäessä surutta yölläkin, joten itse olen aika kiltti sittenkin.
062802moto_prv.gif

:respect:Ducatin äänet!

Hienot, pakko myöntään. Ruoho on aina vihreämpää aidan takana.

Kyllä noilla rivi4 pystyy aika hiljaisesti ajamaan (siis äänten puolesta), jos ei halua naapureita herättää keskellä yötä. Ainakin omat kokemukset 2-pyttysestä (vaikkei Dtti ole), et tahtoo paukkua aika äänekkäästi, etenkin kun yrittää ajella huomaamattomasti. Kierrosten laskiessa...PAM PAM... Naurattaa välillä itseäkin.
biggrin.gif

Back