Olisiko jollakulla kokemusta Devil SB 2 putkista, asennettuna pari kappaletta pyörään ??
Olisi mukava kuulla kommentteja ja pyörämerkki, sekä malli !
Olisi mukava kuulla kommentteja ja pyörämerkki, sekä malli !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ainakin mun Akrasta lähtee hirvee mekkala.. Mä olin myös pitäny Akraa suht hiljaisena putkena siihen asti, kunnes kuulin ite tienvarresta kun kaveri kävi survomassa mun pyörällä..Työn jälki riittävä ainakin mulle. Mutta ääni. Minusta se on ihan liian kova katukäyttöön. Yoshimura ja Akrapooviikit esim on todella hiljasia tohon verrattuna. Oman putken olen just särkeny ja koiten tehdä sinne uudet sisuskalut jos sais hiukka vaimenemaan.
Edit: Niin joo. Mopona on ZX-6R.
Ei kai just noihin SB2 putkiin saa mitään vaimennus holkkeja. Se on kyllä joku muu putki nyt ku SB2?!Mulla on kyseiset pöntöt uudessa pikku Fazerissa. Ilman vaimennusholkkeja äänet on kieltämättä varsin miehekkäät (vaimo kieltäytyi tulemasta kyytiin) mutta holkkien kanssakin paremmat kuin alkuperäisvaimentimella. Vaimentimien laatu näyttäisi olevan ihan ok.![]()
Isoilla kierroksilla noissa ei mitään tajutonta eroa olekaan, kai. Mutta esim Akra on alakierroksilla vaan tosi paljon hiljasempi kun toi Devil. Ja se erityisesti ottaa päähän. Mulla asuu kummassakin suunnassa "naapureina" poliisi. Toisessa suunnassa liikkuva ja toisessa paikallinen. Ei siis naapureitakaan oikein viitsisi ärsyttää. Se saattaa hiukan vaikuttaa mun mielipiteeseen noista äänistä.Kyllä ainakin mun Akrasta lähtee hirvee mekkala.. Mä olin myös pitäny Akraa suht hiljaisena putkena siihen asti, kunnes kuulin ite tienvarresta kun kaveri kävi survomassa mun pyörällä..Työn jälki riittävä ainakin mulle. Mutta ääni. Minusta se on ihan liian kova katukäyttöön. Yoshimura ja Akrapooviikit esim on todella hiljasia tohon verrattuna. Oman putken olen just särkeny ja koiten tehdä sinne uudet sisuskalut jos sais hiukka vaimenemaan.
Edit: Niin joo. Mopona on ZX-6R.![]()
Kyllä meikäläisenkin mielestä omasta Akrasta lähtee melkoiset kovat soundit !Kyllä ainakin mun Akrasta lähtee hirvee mekkala.. Mä olin myös pitäny Akraa suht hiljaisena putkena siihen asti, kunnes kuulin ite tienvarresta kun kaveri kävi survomassa mun pyörällä..![]()
Hmm...kyllä tuolla mun mielestä lukee SB2. En tiedä onko Fazeriin jostain syystä tehty vaimentimet eri tavalla kuin muihin malleihin...Ei kai just noihin SB2 putkiin saa mitään vaimennus holkkeja. Se on kyllä joku muu putki nyt ku SB2?!Mulla on kyseiset pöntöt uudessa pikku Fazerissa. Ilman vaimennusholkkeja äänet on kieltämättä varsin miehekkäät (vaimo kieltäytyi tulemasta kyytiin) mutta holkkien kanssakin paremmat kuin alkuperäisvaimentimella. Vaimentimien laatu näyttäisi olevan ihan ok.![]()
No niimpä sielä seisoo. Piru.Hmm...kyllä tuolla mun mielestä lukee SB2. En tiedä onko Fazeriin jostain syystä tehty vaimentimet eri tavalla kuin muihin malleihin...Ei kai just noihin SB2 putkiin saa mitään vaimennus holkkeja. Se on kyllä joku muu putki nyt ku SB2?!Mulla on kyseiset pöntöt uudessa pikku Fazerissa. Ilman vaimennusholkkeja äänet on kieltämättä varsin miehekkäät (vaimo kieltäytyi tulemasta kyytiin) mutta holkkien kanssakin paremmat kuin alkuperäisvaimentimella. Vaimentimien laatu näyttäisi olevan ihan ok.![]()
Ducatin äänet!